Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min HTC One Silver i går fra Tele2.

Selvfølgelig levert med et bittelite (men veldig plagsomt) svart hakk på baksiden akkurat på øvre tverrgående hvite stripe.

Jeg har også problemer med skurrelyder/poppelyder innimellom på noen sanger på de innebygde høyttalerne. Noen andre som har dette?

Lenke til kommentar

Noen som har gjort noe annet med utseende og innstillinger utenom å roote?

Tenker themes, tanker og lignende?

Hører at folk gjør så mye med Android. Trenger råd og tips.

Noen som har gjort noe annet med utseende og innstillinger utenom å roote?

Tenker themes, tanker og lignende?

Hører at folk gjør så mye med Android. Trenger råd og tips.

Lenke til kommentar

Ja, men Cyanogenmod er vel fotsatt veldig beta, Kjører ARH 8, og custom kernel. Lynrask,,,Får vente til Cyanogenmod går over i RC før eg prøve det.

Har kjørt Nightly nå på min Galaxy Nexus siden...øh..halvt år iallefall og har ingen problemer med ustabilitet i det hele tatt. Ikke undervurder CM-nightly :)

Lenke til kommentar

Idag mistet min One sin droppe-i-gulvet-fra-lommehøyde-og-med-skjermen-ned-dommen. Dette skjedde selfølgelig når vi var et sted med steinharde (mind the pun) fliser.

Dere får gjette om skjermen knuste eller ikke selv.

Ok?

Skjermen overlevde! :ohmy: Vet ikke om det at flisene var flate og ikke hakkete som asfalt hjalp meg eller ikke. Var sinnsyt redd for å plukke opp telefonen når den lå med skjermen rett ned i flisene.. Var sikker på at jeg har klart å ødelegge den :wee:

Lenke til kommentar

Klarte det kunststykket å miste min HTC One fra lommehøyde for nesten 2 uker siden...På asfalt, og med skjermen ned. Må si jeg hadde høy puls når jeg løfta den opp igjen, men til min store glede var skjermen like hel.

Fikk dog enkelte hakk i aluminiumen på begge høytalerdekslene, men har ikke merket verken ulyd i høytalerne, eller døde pixler på skjermen.

Lenke til kommentar

Beklager om dette er tatt opp tidligere i tråden:

HTC One ser veldig fristende ut, men det virker som antennene for Bluetooth og wi-fi er meget følsomme for berøring. Antar de som har One har merkket dette, eller?

Har også lest at enkelte brukere har hatt problemer med å koble seg til wi-fi, noe flere modeller fra HTC har hatt problemer med. Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar

HTC One ser veldig fristende ut, men det virker som antennene for Bluetooth og wi-fi er meget følsomme for berøring. Antar de som har One har merkket dette, eller?

Har også lest at enkelte brukere har hatt problemer med å koble seg til wi-fi, noe flere modeller fra HTC har hatt problemer med. Noen som har erfaring med dette?

Nei, første gangen jeg hører om det er fra deg... hehe. Alt fungerer strålende hos meg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Niks. Ingen problemer med BT eller WiFi på min ONE.

Lenke til kommentar

Har nå hatt HTC One siden 11 mai og er stor fornøyd! har rootet telefonen og alt, ikke fordi det var nødvendig, men fordi jeg liker å se hva en mobil kan gå god for! Har aldri hatt behov for å bruke custom kernels, og lurer derfor på om noen kan anbefale en? eventuelt legge ved en link til de mest populære?

Til dere som lurer på om dere burde kjøpe telefonen, så er den sterkt å anbefale! gikk fra en Galaxy Nexus, og forguder denne telefonen for alt den er! Eneste problemet mitt er å følge med i timen, fordi man vil bare leke mer og mer med telefonen!

Anbefales på det sterkeste!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå hatt HTC One siden 11 mai og er stor fornøyd! har rootet telefonen og alt, ikke fordi det var nødvendig, men fordi jeg liker å se hva en mobil kan gå god for! Har aldri hatt behov for å bruke custom kernels, og lurer derfor på om noen kan anbefale en? eventuelt legge ved en link til de mest populære?

Til dere som lurer på om dere burde kjøpe telefonen, så er den sterkt å anbefale! gikk fra en Galaxy Nexus, og forguder denne telefonen for alt den er! Eneste problemet mitt er å følge med i timen, fordi man vil bare leke mer og mer med telefonen!

Anbefales på det sterkeste!

Vurderer dette sterkt selv, men synes Sense ser så fælt ut. Menyene og "notification center" får man jo ikke gjort noe med uten custom rom, men jeg vil jo tro at det blir en del bedre i det daglige av å bytte launcher. Lockscreen får man vel heller ikke gjort noe med uten å bruke custom rom?

Forstår det uansett slik at du er kjempefornøyd, hva med dere andre som går fra Nexus-devicer? Hvor smertefullt er det å få Sense? Det er ingen tvil om at hardwaren er fantastisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...