Terminal Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Ellers skal kameraet vær såpass mye bedre ut en One sitt, at det ser ut som det er et år i forskjell på de. One sitt kamera skuffet meg noe hinsides.. Du blir nok svært positivt overrasket når du får testet One sitt kamera mot å bare se på spesifikasjonene 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 70% sjanse at jeg bestiller meg en HTC one. Eneste er at jeg er en outlook.com bruker selv om jeg har gmail også. Har inntrykk av at android ikke støtter hotmail så bra... Lenke til kommentar
teitur Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 70% sjanse at jeg bestiller meg en HTC one. Eneste er at jeg er en outlook.com bruker selv om jeg har gmail også. Har inntrykk av at android ikke støtter hotmail så bra... Microsoft har i det minste laget app: https://play.gogle.com/store/apps/details?id=com.outlook.Z7&hl=no&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dplay.google+outlook.com Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Gleder meg til å få telefonen. Alle tester sier den er god i handa:) bstteriet er ok Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Den appen hadde ikke fått mye skryt ser det ut som. Hvordan er den innebygde støtten i android for sync mot hotmail kalender, kontakter og epost fra hotmail/outlook.com? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 dealbreaker for er Sense 5. Ikke hjemmeskjerm men HTC sin feed..... Lenke til kommentar
teitur Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 dealbreaker for er Sense 5. Ikke hjemmeskjerm men HTC sin feed..... Den kan du gjemme unna og bruke vanlig startskjerm, så jeg ser ikke helt problemet.Hvis du ser litt bakover i tråden har jeg også lagt link til sammenlikning mellom vanilla android 4.1 , sense 4+ og sense 5. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Den appen hadde ikke fått mye skryt ser det ut som. Hvordan er den innebygde støtten i android for sync mot hotmail kalender, kontakter og epost fra hotmail/outlook.com? Det er innebygd støtte for hotmail sync. jeg har ikke prøvd den fullt ut, men ser da ut til å støtte kalender, kontakter, epost, oppgaver, vil da sannsynligvis fungere helt greit. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Noen som har kommet over noen gode "sample" bilder på nettet, som viser hvordan kamerakvaliteten er? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Her er vel den første jeg fant på norsk med noen bilder på sammmenlignet med xperia z http://www.lydogbilde.no/test/htc-one Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Det var ikke annet enn lovprising i denne testen:) Lenke til kommentar
teitur Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Noen som har kommet over noen gode "sample" bilder på nettet, som viser hvordan kamerakvaliteten er? Her er en test mot Nokia 808, Lumia 920 og gamle N95: http://www.allaboutsymbian.com/features/item/17055_The_big_shootout_Nokia_808_vs_.php Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Flytter du fra hotmail / live mail over til Outlook (alt du trenger å gjøre er å logge inn via outlook.com) og vips kan du vell bruke Exchange i Android med m.hotmail.com / m.live.com eller m.outlook.com som serveradresse. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 jeg har iphone 5 i dag og den synker mine kontakter, alle kalendre, e-post osv. Har aldri eid Android, og lurte på om android taklet dette automatisk eller ikke. kjipt å måtte bruke gmail eller en separat app for e-post, særlig når appen har fått så dårlig reviews. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvor har folka bestilt sin HTC One? Jeg vurderer enten cdon.com eller mpx/komplett.no Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 jeg har iphone 5 i dag og den synker mine kontakter, alle kalendre, e-post osv. Har aldri eid Android, og lurte på om android taklet dette automatisk eller ikke. kjipt å måtte bruke gmail eller en separat app for e-post, særlig når appen har fått så dårlig reviews. kalendre og kontakter synkes gjennom googlekontoen samme gjør mail om du bruker gmail Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg har forhåndsbestilt fra CDON. Hvilken farge velger folk? Jeg gikk for sølv. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 kalendre og kontakter synkes gjennom googlekontoen samme gjør mail om du bruker gmail Vil helst ikke bruke gmail:) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Vil helst ikke bruke gmail:) Da bruker du Google til kontakter ogkalender og din egen Mail til Mail Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Kan du virkelig ikke bruke Outlook (Hotmail / Live mail om du aktiverer via Outlook.com) via Exchange Active Sync på Android? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå