Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Da Har jeg fått min svarte one. Helt grei, men ser at enten skjermen sitter litt lavt i et av hjørnene eller at høytaleren sitter noe høyt i samme hjørnet. Er ikke imponert over byggekvaliteten, men det er ikke nok til at jeg gidder å bry meg med å sende i retur osv. Telefonen i seg selv er lynkjapp sammenlignet med min gamle galaxy nexus telefon.

Overgangen fra clean android til htc sitt skall krever litt tilvenning. Håper det snart dukker opp en clean custom rom uten sense

Endret av dopus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da Har jeg fått min svarte one. Helt grei, men ser at enten skjermen sitter litt lavt i et av hjørnene eller at høytaleren sitter noe høyt i samme hjørnet. Er ikke imponert over byggekvaliteten, men det er ikke nok til at jeg gidder å bry meg med å sende i retur osv. Telefonen i seg selv er lynkjapp sammenlignet med min gamle galaxy nexus telefon.

Overgangen fra clean android til htc sitt skall krever litt tilvenning. Håper det snart dukker opp en clean custom rom uten sense

http://get.cm/?device=m7wls
Lenke til kommentar

da er ordre lagt inn på hvit HTC One hos Djuice med 429kr i mnd. Da ender telefonen på 4159kr etter 12 mnd. Ålreit pris.

Har hatt svart iphone 5 siden lansering, så vil prøve hvit igjen. Blir spesielt å gå over fra iphone etter 4 år med iOS.

Fungerer bankid på mobil greit på HTC One? Lurer også på om den kobler seg greit med bluetooth i Mercedes sine originale COMAND anlegg?

Har du fått sporingsnr på din?

Lenke til kommentar

Ja fikk sporingsnummer i dag klokka 16.

Posten/Bring har bare fått melding, ikke pakken.

Har Kjedehuset lager i Oslo, eller sender de fra langtvekkistan?

Fikk min fra Kjedehuset på fredag, sendt fra terminal Stokke. Tyder på at lager ligger i Sandefjord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...