TuRb0 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Da var min sorte HTC sendt fra Komplett =) Med andre ord er den klar til hent @ pup I morgen!! Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Din pakke fra Chess er på vei. Gleder meg som en unge til jul.... Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Noen som har prøvd ut noen cases eller screen protectors de vil anbefale? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg synes ideen bak Blinkfeed er god, men all den tid det bare finnes to norske nyhetstjenester (Teknofil og Lyd&Bilde) så er jeg ikke sånn allverdens imponert. Jeg ønsker meg "ekte" nyhetskilder, som f.eks Dagbladet/VG/TV2 og lokalaviser før jeg synes funksjonen kommer til sin rett. Foreløbig er det bare facebook og galleriet mitt som kommer inn der. Var litt skeptisk til å begynne med, men har faktisk scrolla litt igjennom der istedet for å bruke f.eks Facebookappen et par ganger. Ser for meg at når jeg får ekte nyhetskilder der, så blir det enkelt å holde meg oppdatert uten å måtte gå inn på hver side. Tviler kanskje litt på at det kommer til å komme mange norske nyhetskilder til Blinkfeed. HTC er ikke akkurat verdens største mobilprodusent, og det er kun et fåtall av HTC-telefonene som er HTC One... Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Noen som har prøvd ut noen cases eller screen protectors de vil anbefale? Kjøpte denne på eBay, dukker vel opp til helga. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Har bestilt denne og kan si et par ord om den når jeg har fått testet den litt. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg vil beskytte min One, men... WHY HIDE THE BEAUTY!? Endret 13. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Tviler kanskje litt på at det kommer til å komme mange norske nyhetskilder til Blinkfeed. HTC er ikke akkurat verdens største mobilprodusent, og det er kun et fåtall av HTC-telefonene som er HTC One... Vi får se hva som kommer, jeg krever ikke mange kilder sånn egentlig. Hadde jeg bare fått en av de tre store norske som jeg nevnte i allefall, så hadde det hatt mer for seg. Har forresten sendt dem en mail for å høre når/om det kommer fler kilder Hva deksel angår, så har jeg på dette blanke/gjennomsiktige dekselet http://www.ebay.co.u...ar=470247576031 . Fungerer helt fint og det skjuler ikke telefonen (VIKTIG), men man bør myke opp volumknappene før man tar det på Endret 13. mai 2013 av Porcelina Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Som ren screen-protector skal dette være en av de beste, men den koster selvfølgelig Lenke til kommentar
teitur Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Noen som har prøvd ut noen cases eller screen protectors de vil anbefale? Jeg har den originale flip-casen, men har ikke hatt den lenge nok til å av/anbefale den ennå. Den bygger lite, er lett, og gjør at du kan sette opp telefonen i landskapsmodus, men er neppe casen som gir best beskyttelse. Edit: Telefonen er lett å sette inn i, og ta ut av dekselet, men det betyr jo også at den ikke sitter veldig godt fast i tilfelle fall. Endret 13. mai 2013 av teitur Lenke til kommentar
2of3 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg vil beskytte min One, men... WHY HIDE THE BEAUTY!? Helt enig! Hvis jeg ville ha plastic....kunne jeg kjøpt.........den du vet 3 Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Helt enig! Hvis jeg ville ha plastic....kunne jeg kjøpt.........den du vet Den du vet? De fleste telefoner er da laget av plastikk. Noe som i og for seg er et veldig fornuftig valg. Rasjonalisering etter kjøp... Det er en uting. Er du ikke fornøyd med telefonen din da? Lenke til kommentar
2of3 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Den du vet? De fleste telefoner er da laget av plastikk. Noe som i og for seg er et veldig fornuftig valg. Rasjonalisering etter kjøp... Det er en uting. Er du ikke fornøyd med telefonen din da? Tror du misforstår. Se at jeg siterte SLi? Om å dekke over min telefon med en plast deksel? La meg si det helt enkelt: Jeg liker utseende og følesen av HTC One. "Den du vet" sikter til Galaxy S4. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Helt enig! Hvis jeg ville ha plastic....kunne jeg kjøpt.........den du vet veldig enig med begge, jeg har hatt HTC One X hvor jeg brukte veske en god stund, men hele herligheten forsvant jo i vesken..så nå er det uten veske.. og når HTC One vil komme i hus er det nok kun en Pouch som vil bli brukt for å beskytte telefonen Lenke til kommentar
2of3 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg har en sak som kanskje noen andre kanskje vil også komme til å oppleve en gang: Første gang jeg koblet telefonen til PCen via USB, fikk jeg mulighet til å installere HTC sync. Tenkte at det var sikkert lurt å ha. Noen dager senere, skulle jeg overføre noen filer fra PCen til min SanDisk Cruzer USB stikk. Merkelig nok, fant ikke PCen USB enheten. Jeg prøvde en annen stikk og det gikk helt fint. Prøvde SanDisken på en annen PC og det funka som bare det. Jeg Googlet problemet og fant denne: Link. Jeg bestemte for å avinstallere HTC sync og vips, så kunne jeg bruke SanDisk USB stikken igjen! Dette var kanskje litt "off topic" men kanskje viktig info til noen. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Som ren screen-protector skal dette være en av de beste, men den koster selvfølgelig Jeg likte denne skjermbeskytteren veldig godt da jeg brukte den min S3. Den gav beskyttelse samtidig som den var tynn og var så transparent som det går an. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 veldig enig med begge, jeg har hatt HTC One X hvor jeg brukte veske en god stund, men hele herligheten forsvant jo i vesken..så nå er det uten veske.. og når HTC One vil komme i hus er det nok kun en Pouch som vil bli brukt for å beskytte telefonen Ville heller aldri hatt deksel på denne telefonen, men er det egentlig nødvendig? Den er jo laget i aluminium.. Aluen vil jo få merker, men tror skjermen er godt beskyttet i forhold til på en s4.. Heroen jeg hadde back in The Day tålte alt mulig og den hadde alu-ramme. Den fikk jo merker, men skjermen er like hel Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Vel htc telefonen får fort bulker og høytallerne detter av ved fall, så s4 vil kunne tåle mer Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) kjøpte et gjenomsiktig hard case på ebay.. 33kr eller noe slikt.. får se når jeg får den om det duger til noe Mobilen har nå stått på i 1 Time og 38 minutter og har brukt opp 13% strøm. Det som har brukt strøm er: internett Facebook HTC Sense ANdroid system Snapchat Spotify Hørt på musikk i ca 50min, samt sjekket litt nettside og innom facebook 1 gang. Endret 14. mai 2013 av Emaldiom Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Ville heller aldri hatt deksel på denne telefonen, men er det egentlig nødvendig? Den er jo laget i aluminium.. Aluen vil jo få merker, men tror skjermen er godt beskyttet i forhold til på en s4.. Heroen jeg hadde back in The Day tålte alt mulig og den hadde alu-ramme. Den fikk jo merker, men skjermen er like hel Sikkert ikke nødvendig for alle, men for klønehuer som meg som ofte mister telefonen i bakken og tråkker på den etterpå er en pouch veldig ålreit for å slippe de "bulkene". man bruker jo kun den når man er på flyttefot ellers så er telefonen ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå