Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at SGS4 har litt metall, der HTC One har plast.

Det er plast det også.

Har nettopp plukket opp min sølvfargede One. Da vet jeg hva jeg skal gjøre i dag. :D

Edit: har sjekket prod.dsto for min nå. SH34R blir vel 24. april 2013, shanghai.. Ingen overhangs, men en hårfin glippe mellom høyttalergril og plast midt på toppen av telefonen, men ikke noe issue. Ellers var inntrykket at den er overraskende lett.

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Har noen av dere som har rootet telefonen mulighet til å laste opp en backup av orginalromen hvis dere har en backup? Jeg har vært litt uheldig etter root og install av custom rom. Backupen min har forsvunnet så nå sitter jeg med sjegget i postkassen :/

Lenke til kommentar

Hentet min HTC one nr 2 idag, denne har 2 døde pixler, susing fra høyttalerne, kantene på aluminiumen er dårligere kuttet, kamera har 1 død pixel. Er det virkelig umulig å få en HTC one som ikke har defekter.

Den nye har dog en lysere skjerm med bedre kontrast en min gamle, også home og back knappen lyser hvitt istedet for blått som min andre gjør. Men svært skuffet over over HTC sin kvalitetskontroll på disse telefonene. Begge var bygget på shanghai fabrikken og ikke i taiwan, kanskje det som er problemet :((

Lenke til kommentar

finnes flere guides på hvordan du får stock tilbake på xda.. må bare leite litt så finner du :)

Uansett så lenge du kommer inn i recovery så kan du ta wipe på alt og installere på ny

Jeg har lett gjennom hele xda-forumet men finner ingen nordiske rom`s, kun europeiske. Jeg kommer inn i recovery men backupen er borte :/ grunnen til jeg trenger nordisk rom er at jeg må sende den inn. Det viser seg at jeg er en av de heldige som har fått Htc One med stort mellomrom i chassiet :/

Lenke til kommentar

Hentet min HTC one nr 2 idag, denne har 2 døde pixler, susing fra høyttalerne, kantene på aluminiumen er dårligere kuttet, kamera har 1 død pixel. Er det virkelig umulig å få en HTC one som ikke har defekter.

Den nye har dog en lysere skjerm med bedre kontrast en min gamle, også home og back knappen lyser hvitt istedet for blått som min andre gjør. Men svært skuffet over over HTC sin kvalitetskontroll på disse telefonene. Begge var bygget på shanghai fabrikken og ikke i taiwan, kanskje det som er problemet :((

Sølv eller svart versjon?

Lenke til kommentar

Jeg har lett gjennom hele xda-forumet men finner ingen nordiske rom`s, kun europeiske. Jeg kommer inn i recovery men backupen er borte :/ grunnen til jeg trenger nordisk rom er at jeg må sende den inn. Det viser seg at jeg er en av de heldige som har fått Htc One med stort mellomrom i chassiet :/

Jeg har enda ikke rooted min telefon, og får dermed ikke tatt en nandroid backup til deg..

har som deg store mellomrom i chassiet, så vurderer å levere den inn.. gidder ikke roote den enda da.

Har også problemer med batteriet.. går ekstremt fort tomt. Finner heller ikke noe som bruker nevneverdig mye

EDIT: fabrikk Dato: 2013/04/17

Endret av Emaldiom
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke rooted min telefon, og får dermed ikke tatt en nandroid backup til deg..

har som deg store mellomrom i chassiet, så vurderer å levere den inn.. gidder ikke roote den enda da.

Har også problemer med batteriet.. går ekstremt fort tomt. Finner heller ikke noe som bruker nevneverdig mye

EDIT: fabrikk Dato: 2013/04/17

Da viser det seg at vi har samme dato, og akkurat samme problemene... :/ sure greier spør du meg..

Jeg har forresten sølv-versonen...

Lenke til kommentar

Da viser det seg at vi har samme dato, og akkurat samme problemene... :/ sure greier spør du meg..

Jeg har forresten sølv-versonen...

Har sølv versjonen jeg også. En av de første som fikk telefonen av dem som raporterte her hvertfall.

Jeg har allerede greid å miste telefonen i bakken slik at gapet på toppen er blitt større enn hva det var når jeg fikk telefonen. På grunn av dette har jeg nå tatt kontakt med netcom support og hører med hvordan dem går frem ved eventuel innlevering. Vente i 3-4-5 uker på ny telefon skjer ikke. Da lever jeg heller med noen gaps

Lenke til kommentar

Har sølv versjonen jeg også. En av de første som fikk telefonen av dem som raporterte her hvertfall.

Jeg har allerede greid å miste telefonen i bakken slik at gapet på toppen er blitt større enn hva det var når jeg fikk telefonen. På grunn av dette har jeg nå tatt kontakt med netcom support og hører med hvordan dem går frem ved eventuel innlevering. Vente i 3-4-5 uker på ny telefon skjer ikke. Da lever jeg heller med noen gaps

Jeg stiller meg litt spørrende til hvordan det vil bli med det gapet som er i telefonen over tid. Men det finner jeg vel ut hvis jeg ikke får tak i norsk rom :p

Lenke til kommentar

Jeg stiller meg litt spørrende til hvordan det vil bli med det gapet som er i telefonen over tid. Men det finner jeg vel ut hvis jeg ikke får tak i norsk rom :p

må da være noen her som har rooted telefonen og kan kjøre en nandroid backup til deg :)

Enkelt å greit å laste opp på dropbox og gi tilgang videre der.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke. Kona kan fremdeles ikke sende meg meldinger/mms fra Iphone. Tidligere fant jeg ut at alt gikk via imessige til ipaden, men denne er nå deaktivert

Innstillinger til mms har fremdeles heller ikke telenor klart å lage

Jeg har ikke peiling på iphone/apple, så der kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Men innstillinger for mms (Telenor)? Jeg bestilte fra djuice (som er i bunn og grunn Telenor) og har ikke hatt behov for å forandre til telenor mms innstillinger. Var bare å sende/motta mms out of the box..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...