Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må du inn på iMessage innstillingene og fjernet nummeret ditt fra oppsettet å sørge for at bare Apple-ID (e-post) er aktivert. Når du har telefonnummeret ditt aktivert under iMessage og / eller Facetime så vil naturlig nok iMessage meldinger og Facetime samtaler havne ti enheten(e) du har disse tjeneste aktivert med telefonnummeret ditt fremfor den nye mobiltelefonen da det er ingen grunn til at diverse iOS enheter skal foretrekke å bruke SMS, MMS eller samtale til HTC One når du tross alt har iMessage og Facetime aktivert med ditt telefonnummer.

EDIT:

Det er ikke nødvendig å deaktivere iMessage og Facetime fullstendig på iPaden, så du og andre fremdeles kan bruke iMessage og Facetime til og fra din iPad. Alt du trenger er å gå under innstillingene, finne iMessage og Facetime og se på lista over hvordan du kan bli kontaktet å sørge for at det er bare dine aktuelle e-poster som tilhører din Apple-ID som står der og ikke telefonnummer.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Da må du inn på iMessage innstillingene og fjernet nummeret ditt fra oppsettet å sørge for at bare Apple-ID (e-post) er aktivert. Når du har telefonnummeret ditt aktivert under iMessage og / eller Facetime så vil naturlig nok iMessage meldinger og Facetime samtaler havne ti enheten(e) du har disse tjeneste aktivert med telefonnummeret ditt fremfor den nye mobiltelefonen da det er ingen grunn til at diverse iOS enheter skal foretrekke å bruke SMS, MMS eller samtale til HTC One når du tross alt har iMessage og Facetime aktivert med ditt telefonnummer.

EDIT:

Det er ikke nødvendig å deaktivere iMessage og Facetime fullstendig på iPaden, så du og andre fremdeles kan bruke iMessage og Facetime til og fra din iPad. Alt du trenger er å gå under innstillingene, finne iMessage og Facetime og se på lista over hvordan du kan bli kontaktet å sørge for at det er bare dine aktuelle e-poster som tilhører din Apple-ID som står der og ikke telefonnummer.

Takker :-)

Lenke til kommentar

Må si at jeg reiser et lite øyebryn når det kommer til kvalitetskontrollen her jeg også, men det kan jo være det høres mye verre ut enn hva det faktisk er i praksis eller at folk her inne rett og slett har vært maks uheldige.

Men så lenge HTC er åpne om problemet og faktisk erstatter telefonene uten noe hassel så er det jo ikke noe stort problem, dog kan det jo fort bli et lite økonomisk kaos for HTC selv da.

Lenke til kommentar

Dersom jeg kan se åpninger i chassiset med mine egne øyne uten og forstørre opp så kan det hende jeg vil prøve på å få et nytt eksemplar. Når det kommer til lyden får jeg bare høre selv...

Edit: Ville vente til jeg skulle bestille før jeg nevnte dette. Chess har nå fått HTC One Black på lager.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Absolutt ingen av delene

Absolutt ingen av delene

Ikke her heller. Ingen susing når jeg snakker over 3G\4G. Klart og tydelig. HD Voice er også ganske kult, man merker når man snakker med noen som også har støtte for dette.

Heller ingen gaps eller andre produksjonsfeil.

Ikke hatt noen case på min, og den er like fin som dagen jeg fikk den.

Eneste er vibrasjon som er litt for kraftig, og at laveste lydstyrke er ett hakk for høyt.

Men hva gjør vel det når resten av telefon er så rå.

wGWCx2A.jpg

Lenke til kommentar

Husk at det ofte er langt flere som rapporterer hvis de har feil ved telefonen, enn hvis de ikke har noen feil ;)

Jeg har en ørliten sprekk på ene siden av øvre høyttaler, og høyttaleren lager en svak summelyd hvis jeg har aktivert den med lyden av, men dette hører jeg kun hvis jeg legger øret inntil. Ingen av disse problemene frister meg til å bytte telefonen

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har iPhone 5 støtte for HD-Voice? Syntes jeg merket det veldig godt istad... Jeg har One, han har iPhone 5..

E: Sjekket, og ja, det har de. http://www.telenor.n...CFcJ2cAodlCAA-A

HTC-modeller med støtte for HD voice

HTC Desire S

HTC Sensation

HTC One X

HTC Desire HD

HTC One S

HTC One V

HTC Incredible S

HTC Desire X

HTC Sensation XL

HTC Desire C

HTC One X+

HTC Rhyme

HTC One SV

Ehh, ONE står ikke her... Telenor er trege.

Samsung-modeller med støtte for HD voice

Galaxy S4

Galaxy S III - gjelder kun for de som er kjøpt hos Telenor.

Ativ S

Galaxy S3 Mini

Galaxy S3 4G

Følgende iPhone modell har HD voice

iPhone 5

Nokia-modeller med støtte for HD voice

Nokia N8-00

Nokia Lumia 800

Nokia C7-00

Nokia 300 Asha

Nokia N9

Nokia X3-02

Nokia C2-05

Nokia Lumia 920

Nokia C3-01

Nokia Lumia 900

Nokia E7-00

Nokia Lumia 610

Nokia E6-00

Nokia 500

Nokia Lumia 710

Nokia Lumia 820

Nokia 700

Nokia 302 Asha

Nokia 808 PureView

Nokia 603

Nokia X7-00

Nokia 701

Sony-modeller med støtte for HD voice

Sony ST27i (Xperia Go)

Sony LT25i (Xperia V)

Sony LT26w (Xperia Acro S)

Sony ST21i (Xperia tipo)

Sony ST25i (Xperia U)

Sony MT27i (Xperia Sola)

Sony ST26i (Xperia J)

Sony LT22i (Xperia P)

Sony ST23i (Xperia miro)

Sony LT28h (Xperia ion)

Sony C6603 (Xperia Z)

Sony ST21i2 (Xperia Tipo dual SIM)

Sony MT11i (Xperia Neo V)

Sony Ericsson-modeller med støtte for HD voice

SonyEricsson ST17i (Xperia Active)

SonyEricsson LT15i (Xperia Arc)

SonyEricsson ST18i (Xperia ray)

SonyEricsson LT18i (Xperia Arc S)

SonyEricsson SK17i (Xperia mini pro)

SonyEricsson LT26i (Xperia S)

SonyEricsson MT15i (Xperia Neo)

SonyEricsson ST15i (Xperia mini)

SonyEricsson WT19i (Live with Walkman)

SonyEricsson R800i (Xperia Play)

SonyEricsson MK16i (Xperia Pro)

Edit2: Puffah, jeg har heller ingen problemer.. En gap til venstre for av knappen, men over sim-slot'et. Altså, det avrunda hjørne... :/

MEN jeg kunne ikke brydd meg mindre.. Må jo klemme telefonen opp i fjeset for å se det godt uansett.

Edit3: Telefonen er som Phewbar sier, så sinnsykt rå uansett. Kunne ikke brydd meg mindre om disse småtinga. Så lenge jeg ikke merker at det hindrer meg i noe da.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...