bojalborg Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 heldig du Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Har du andre apple-enheter som bruker iMessage? Får du meldingene hvis hun ikke bruker emojis? Kom hjem fra jobb så lå de på Ipaden ja :-( Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Da må du inn på iMessage innstillingene og fjernet nummeret ditt fra oppsettet å sørge for at bare Apple-ID (e-post) er aktivert. Når du har telefonnummeret ditt aktivert under iMessage og / eller Facetime så vil naturlig nok iMessage meldinger og Facetime samtaler havne ti enheten(e) du har disse tjeneste aktivert med telefonnummeret ditt fremfor den nye mobiltelefonen da det er ingen grunn til at diverse iOS enheter skal foretrekke å bruke SMS, MMS eller samtale til HTC One når du tross alt har iMessage og Facetime aktivert med ditt telefonnummer. EDIT: Det er ikke nødvendig å deaktivere iMessage og Facetime fullstendig på iPaden, så du og andre fremdeles kan bruke iMessage og Facetime til og fra din iPad. Alt du trenger er å gå under innstillingene, finne iMessage og Facetime og se på lista over hvordan du kan bli kontaktet å sørge for at det er bare dine aktuelle e-poster som tilhører din Apple-ID som står der og ikke telefonnummer. Endret 11. mai 2013 av RamGuy Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Da må du inn på iMessage innstillingene og fjernet nummeret ditt fra oppsettet å sørge for at bare Apple-ID (e-post) er aktivert. Når du har telefonnummeret ditt aktivert under iMessage og / eller Facetime så vil naturlig nok iMessage meldinger og Facetime samtaler havne ti enheten(e) du har disse tjeneste aktivert med telefonnummeret ditt fremfor den nye mobiltelefonen da det er ingen grunn til at diverse iOS enheter skal foretrekke å bruke SMS, MMS eller samtale til HTC One når du tross alt har iMessage og Facetime aktivert med ditt telefonnummer. EDIT: Det er ikke nødvendig å deaktivere iMessage og Facetime fullstendig på iPaden, så du og andre fremdeles kan bruke iMessage og Facetime til og fra din iPad. Alt du trenger er å gå under innstillingene, finne iMessage og Facetime og se på lista over hvordan du kan bli kontaktet å sørge for at det er bare dine aktuelle e-poster som tilhører din Apple-ID som står der og ikke telefonnummer. Takker :-) Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Svart eller grå? Kva syns folk er penast, mest eksklusivt? Sølv ser litt mer eksklusiv ut, og viser detaljene bedre Lenke til kommentar
Oyvindp Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Å der hadde jeg fått min Htc One sølv. Kjærlighet ved første blikk <3 Min første htc siden Htc Hero. Herregud for en nydelig telefon sier jeg bare Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Er det virkelig litt sus i lyden? Er det mange som har fått sprekker i chassiset? Jeg satt og tenkte på å bestille nå, men var litt tvilende. Endret 11. mai 2013 av DJViking Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Må si at jeg reiser et lite øyebryn når det kommer til kvalitetskontrollen her jeg også, men det kan jo være det høres mye verre ut enn hva det faktisk er i praksis eller at folk her inne rett og slett har vært maks uheldige. Men så lenge HTC er åpne om problemet og faktisk erstatter telefonene uten noe hassel så er det jo ikke noe stort problem, dog kan det jo fort bli et lite økonomisk kaos for HTC selv da. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Det er jo litt kjipt om man har en av de med mikrofonen(?) som kun er i de første HTC one telefonene, og nå bytte mot en med en dårligere løsning dog =( Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 De siste ryktene indikerer vell at det er ST Micro som har gjort en blunder her og at HTC One vil fortsette med samme mikrofonen bare HTC må fjerne all markedsføringen rundt den (?) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Dersom jeg kan se åpninger i chassiset med mine egne øyne uten og forstørre opp så kan det hende jeg vil prøve på å få et nytt eksemplar. Når det kommer til lyden får jeg bare høre selv... Edit: Ville vente til jeg skulle bestille før jeg nevnte dette. Chess har nå fått HTC One Black på lager. Endret 11. mai 2013 av DJViking Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Ramguy: ah ok, trodde de måtte kutte produksjon av versjonen med den. Da er det jo ikke så ille =). Lenke til kommentar
Lgeeee Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Fikk min her om dagen, helt perfekt. Ingen feil hittil (flott kamera, ingen sprekker, ingen skurring i lyd) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 HTC One: Bruker den SIM eller micro-SIM? Lenke til kommentar
2of3 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 De fleste nye SIM kort er både mini og mikro i et. DVS et mindre del som du kan knekke ut fra mini SIM. Før du bestiller nytt, se på kortet. Se på bilde her: Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Er det virkelig litt sus i lyden? Er det mange som har fått sprekker i chassiset? Jeg satt og tenkte på å bestille nå, men var litt tvilende. Absolutt ingen av delene Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Absolutt ingen av delene Absolutt ingen av delene Ikke her heller. Ingen susing når jeg snakker over 3G\4G. Klart og tydelig. HD Voice er også ganske kult, man merker når man snakker med noen som også har støtte for dette. Heller ingen gaps eller andre produksjonsfeil. Ikke hatt noen case på min, og den er like fin som dagen jeg fikk den. Eneste er vibrasjon som er litt for kraftig, og at laveste lydstyrke er ett hakk for høyt. Men hva gjør vel det når resten av telefon er så rå. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Husk at det ofte er langt flere som rapporterer hvis de har feil ved telefonen, enn hvis de ikke har noen feil Jeg har en ørliten sprekk på ene siden av øvre høyttaler, og høyttaleren lager en svak summelyd hvis jeg har aktivert den med lyden av, men dette hører jeg kun hvis jeg legger øret inntil. Ingen av disse problemene frister meg til å bytte telefonen 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Har iPhone 5 støtte for HD-Voice? Syntes jeg merket det veldig godt istad... Jeg har One, han har iPhone 5.. E: Sjekket, og ja, det har de. http://www.telenor.n...CFcJ2cAodlCAA-A HTC-modeller med støtte for HD voice HTC Desire S HTC Sensation HTC One X HTC Desire HD HTC One S HTC One V HTC Incredible S HTC Desire X HTC Sensation XL HTC Desire C HTC One X+ HTC Rhyme HTC One SV Ehh, ONE står ikke her... Telenor er trege. Samsung-modeller med støtte for HD voice Galaxy S4 Galaxy S III - gjelder kun for de som er kjøpt hos Telenor. Ativ S Galaxy S3 Mini Galaxy S3 4G Følgende iPhone modell har HD voice iPhone 5 Nokia-modeller med støtte for HD voice Nokia N8-00 Nokia Lumia 800 Nokia C7-00 Nokia 300 Asha Nokia N9 Nokia X3-02 Nokia C2-05 Nokia Lumia 920 Nokia C3-01 Nokia Lumia 900 Nokia E7-00 Nokia Lumia 610 Nokia E6-00 Nokia 500 Nokia Lumia 710 Nokia Lumia 820 Nokia 700 Nokia 302 Asha Nokia 808 PureView Nokia 603 Nokia X7-00 Nokia 701 Sony-modeller med støtte for HD voice Sony ST27i (Xperia Go) Sony LT25i (Xperia V) Sony LT26w (Xperia Acro S) Sony ST21i (Xperia tipo) Sony ST25i (Xperia U) Sony MT27i (Xperia Sola) Sony ST26i (Xperia J) Sony LT22i (Xperia P) Sony ST23i (Xperia miro) Sony LT28h (Xperia ion) Sony C6603 (Xperia Z) Sony ST21i2 (Xperia Tipo dual SIM) Sony MT11i (Xperia Neo V) Sony Ericsson-modeller med støtte for HD voice SonyEricsson ST17i (Xperia Active) SonyEricsson LT15i (Xperia Arc) SonyEricsson ST18i (Xperia ray) SonyEricsson LT18i (Xperia Arc S) SonyEricsson SK17i (Xperia mini pro) SonyEricsson LT26i (Xperia S) SonyEricsson MT15i (Xperia Neo) SonyEricsson ST15i (Xperia mini) SonyEricsson WT19i (Live with Walkman) SonyEricsson R800i (Xperia Play) SonyEricsson MK16i (Xperia Pro) Edit2: Puffah, jeg har heller ingen problemer.. En gap til venstre for av knappen, men over sim-slot'et. Altså, det avrunda hjørne... :/ MEN jeg kunne ikke brydd meg mindre.. Må jo klemme telefonen opp i fjeset for å se det godt uansett. Edit3: Telefonen er som Phewbar sier, så sinnsykt rå uansett. Kunne ikke brydd meg mindre om disse småtinga. Så lenge jeg ikke merker at det hindrer meg i noe da. Endret 11. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå