Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sånn høytalersusing som kommer når høytaleren er aktivert, som når man spiller musikk med lyden skrudd helt ned. Men det kom ikke noe ekstra støy når den andre pratet, ikke noe forskjell på 3G av/på.

Nå har jeg testet en svært HTC one. Samme feil... Så blir s4 nå kanskje

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det slik at hver gang du har en ny tlf (Christoffero89), så er det alltid noe som er galt med din tlf?

OT: Fortsatt venter på min fra Komplett :)

Mener å huske det samme da S3 ble lansert ifjor.. :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har forslag til en app hvor du kan avslå innkommende anrop med en melding? Samsung har en utmerket funksjon på sin S3 (eneste samsungen jeg har, mulig flere har det).

Tilogmed Sony Xperia Arc S har dette. (Fikk det etter en android oppdatering.)

Har virkelig ikke HTC klart å få med dette eller er det jeg som er blind/dum? :)

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til en app hvor du kan avslå innkommende anrop med en melding? Samsung har en utmerket funksjon på sin S3 (eneste samsungen jeg har, mulig flere har det).

Tilogmed Sony Xperia Arc S har dette. (Fikk det etter en android oppdatering.)

Har virkelig ikke HTC klart å få med dette eller er det jeg som er blind/dum? :)

Om du avslår en telefon samtale så kommer det opp om du vill sende melding.. og kan da velge mellom forhåndslagte meldinger som f.eks "kan ikke ta telefon, ringer deg opp" .. osv

Lenke til kommentar

Så et spørsmål fra meg

Jeg kan sende sms, mms til kona (hu har iphone 5) fra min Htc One, men alt hun sender i retur får jeg ikke

Jeg vet vi hadde Imessage på Iphonene våre(vi hadde iphone 5 begge 2) men er det ikke slik at om ikke en sms /mms går via I message så sendes den som vanlig sms / mms ?

Skjer isåfall ikke hos oss

Irriterende

Lenke til kommentar

Så et spørsmål fra meg

Jeg kan sende sms, mms til kona (hu har iphone 5) fra min Htc One, men alt hun sender i retur får jeg ikke

Jeg vet vi hadde Imessage på Iphonene våre(vi hadde iphone 5 begge 2) men er det ikke slik at om ikke en sms /mms går via I message så sendes den som vanlig sms / mms ?

Skjer isåfall ikke hos oss

Irriterende

Har du andre apple-enheter som bruker iMessage? Får du meldingene hvis hun ikke bruker emojis?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Cyanogenmod:

5, 4, 3, 2, *One*

The HTC One repo's have been opened our Github organization and are now available for syncing. The repos support the GSM (m7) and the Sprint (m7wls) variants of the HTC One.

*Nightly builds are not currently available* but should start relatively soon.

Many thanks to birdmann, codeworkx, Flinny, h8rift, intervigil, kushdeck, and tbalden for all the hard work in bring these devices up to speed.

Wiki pages have been prepared in preparation for the impending nightlies.

http://wiki.cyanogenmod.org/w/M7_Info

http://wiki.cyanogenmod.org/w/M7wls_Info

Fork, sync, patch, build, flash and contribute!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...