Slai Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Men å fjerne valget er litt svakt. Går fra win/lose til win/win med det valget, ergo er det mindre bra enn det det bør ha vært. Endret 10. mai 2013 av Slai Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg har sånn høytalersusing som kommer når høytaleren er aktivert, som når man spiller musikk med lyden skrudd helt ned. Men det kom ikke noe ekstra støy når den andre pratet, ikke noe forskjell på 3G av/på. Nå har jeg testet en svært HTC one. Samme feil... Så blir s4 nå kanskje Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Er det bare meg eller er det slik at hver gang du har en ny tlf (Christoffero89), så er det alltid noe som er galt med din tlf? OT: Fortsatt venter på min fra Komplett Endret 10. mai 2013 av TuRb0 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Ja det stemmer det. Telefonen har flere byggefeil med gaps på toppen og bunnen og de feirer jeg i men jeg ringer mye og konstant snurring kan jeg ikke leve med:( synd da jeg likte telefonen svært godt Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) For de som sliter med vibrasjon så kan muligens denne hjelpe. Nå har ikke jeg fått min One enda, CDon er tydeligvis trege, så vet ikke om det fungerer, men det står ihvertfall det her. E: Bekreftet her. Endret 10. mai 2013 av cbfn Lenke til kommentar
trolololz Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Nå har jeg testet en svært HTC one. Samme feil... Så blir s4 nå kanskje Jeg har ingen støy i samtale, men har svak susing under avspilling av musikk. Lenke til kommentar
freddas Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Er det bare meg eller er det slik at hver gang du har en ny tlf (Christoffero89), så er det alltid noe som er galt med din tlf? OT: Fortsatt venter på min fra Komplett Mener å huske det samme da S3 ble lansert ifjor.. 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg har ingen støy i samtale, men har svak susing under avspilling av musikk. heldig du Lenke til kommentar
freddas Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Noen som har forslag til en app hvor du kan avslå innkommende anrop med en melding? Samsung har en utmerket funksjon på sin S3 (eneste samsungen jeg har, mulig flere har det). Tilogmed Sony Xperia Arc S har dette. (Fikk det etter en android oppdatering.) Har virkelig ikke HTC klart å få med dette eller er det jeg som er blind/dum? Lenke til kommentar
trolololz Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 heldig du egentlig ikke ny One på vei i posten pga døde pixler Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Noen som har forslag til en app hvor du kan avslå innkommende anrop med en melding? Samsung har en utmerket funksjon på sin S3 (eneste samsungen jeg har, mulig flere har det). Tilogmed Sony Xperia Arc S har dette. (Fikk det etter en android oppdatering.) Har virkelig ikke HTC klart å få med dette eller er det jeg som er blind/dum? Om du avslår en telefon samtale så kommer det opp om du vill sende melding.. og kan da velge mellom forhåndslagte meldinger som f.eks "kan ikke ta telefon, ringer deg opp" .. osv Lenke til kommentar
freddas Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 det får ikke jeg opp på min.. trykker jeg avslå, så legger den bare på og jeg får opptattsignal i telefonen jeg ringer med... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 det får ikke jeg opp på min.. trykker jeg avslå, så legger den bare på og jeg får opptattsignal i telefonen jeg ringer med... innstillinger - ring - avviste anrop - huk av denne og du får valget opp når du avviser den som ringer Lenke til kommentar
freddas Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 innstillinger - ring - avviste anrop - huk av denne og du får valget opp når du avviser den som ringer takker! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Så et spørsmål fra meg Jeg kan sende sms, mms til kona (hu har iphone 5) fra min Htc One, men alt hun sender i retur får jeg ikke Jeg vet vi hadde Imessage på Iphonene våre(vi hadde iphone 5 begge 2) men er det ikke slik at om ikke en sms /mms går via I message så sendes den som vanlig sms / mms ? Skjer isåfall ikke hos oss Irriterende Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Svart eller grå? Kva syns folk er penast, mest eksklusivt? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Husket du å deaktivere iMessage på din iPhone 5 da? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Så et spørsmål fra meg Jeg kan sende sms, mms til kona (hu har iphone 5) fra min Htc One, men alt hun sender i retur får jeg ikke Jeg vet vi hadde Imessage på Iphonene våre(vi hadde iphone 5 begge 2) men er det ikke slik at om ikke en sms /mms går via I message så sendes den som vanlig sms / mms ? Skjer isåfall ikke hos oss Irriterende Har du andre apple-enheter som bruker iMessage? Får du meldingene hvis hun ikke bruker emojis? 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Svart eller grå? Kva syns folk er penast, mest eksklusivt? sort! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Cyanogenmod: 5, 4, 3, 2, *One* The HTC One repo's have been opened our Github organization and are now available for syncing. The repos support the GSM (m7) and the Sprint (m7wls) variants of the HTC One. *Nightly builds are not currently available* but should start relatively soon. Many thanks to birdmann, codeworkx, Flinny, h8rift, intervigil, kushdeck, and tbalden for all the hard work in bring these devices up to speed. Wiki pages have been prepared in preparation for the impending nightlies. http://wiki.cyanogenmod.org/w/M7_Info http://wiki.cyanogenmod.org/w/M7wls_Info Fork, sync, patch, build, flash and contribute! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå