Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker min HTC one!

Eneste jeg synes HTC gjør dumt er at hver gang de lager ny sense versjon, så mister jeg noen av de widgets som jeg har brukt på tidligere versjoner.

Feks. jeg likte veldig godt den gamle sms og mail widgets. Det finns en Gmail widget, men jeg likte den fra sense 3 som jeg hadde på min Desire S. Jeg kan selvfølgelig leve uten....det er sikkert bare en vane sak. Skulle bare ønske at sense var også "backwards compatible"

Lenke til kommentar

Elsker min HTC one!

Eneste jeg synes HTC gjør dumt er at hver gang de lager ny sense versjon, så mister jeg noen av de widgets som jeg har brukt på tidligere versjoner.

Feks. jeg likte veldig godt den gamle sms og mail widgets. Det finns en Gmail widget, men jeg likte den fra sense 3 som jeg hadde på min Desire S. Jeg kan selvfølgelig leve uten....det er sikkert bare en vane sak. Skulle bare ønske at sense var også "backwards compatible"

Hvordan opplever du oppgraderingen fra Desire S til One? Sitter selv med en Desire S nå, som jeg synes er fryktelig treig til selv de mest trivielle oppgaver. Batteriet henger også å siste verset nå, så en oppgradering er definitivt på sin plass.

Lenke til kommentar

Desire S var en flott telefon i sin tid. Jeg opplevde også at ting gikk vel tregt etterhvert (kan ikke si egentlig om det var det hele tida eller om det ble verre etterhvert) Oppstart var aller verst. Hvis jeg hadde tatt en reboot, tok det bare evigheter før oppstart var ferdig....og da enda lengere før du kunne faktisk gjør noe.

Men for å være helt ærlig, det var ikke før jeg kjøpte en Desire X til min kone i gave og fikk teste den at jeg la merke til det :rofl: Etter å ha prøvd en raskere tlf, var det ikke tvil fra min side at det var på tid å oppgradere!

Endret av 2of3
Lenke til kommentar

Ser dårlig ut. Fortsatt "åpen". Da er det bare og vente til den 14 for min del. :hm:

Bestillte min idag rundt 8 tiden og da stod det i nettbutikken at det var 1 på lager og den bestillte jeg. så tror nokk din også skal bli sendt idag. Ventetiden er ikke så nøye for meg da som allerede har en HTC one fra elkjøp, dog med stuck pixel og litt susellyd i høyttaler og små gaps.

Håper den jeg får fra komplett er en god del bedre kvalitet for den jeg har nå var skuffende. Ellers er telefonen perfekt, ikke snakk om å ha noen annen telefon en HTC ONE men kjipt å få ett defekt eksemplar etter så lang ventetid.

Lenke til kommentar

da har jeg endelig fått min HTC one Black. må si den føles ganske digg ut, desverre så glemte jeg helt å bestille et microsim da min PLAY bruker vanlig simkort (noe jeg hadde helt glemt) men heldigvis får jeg nytt simkort imorgen.

den er en fingermerke magnet desverre, men ellers er byggekvaliteten helt perfekt, menyen ser utrolig bra ut iforhold til android 2.3, så nå venter jeg spent på simkort slik at jeg kan unleash THE FURY!!!!

Lenke til kommentar

da har jeg endelig fått min HTC one Black. må si den føles ganske digg ut, desverre så glemte jeg helt å bestille et microsim da min PLAY bruker vanlig simkort (noe jeg hadde helt glemt) men heldigvis får jeg nytt simkort imorgen.

den er en fingermerke magnet desverre, men ellers er byggekvaliteten helt perfekt, menyen ser utrolig bra ut iforhold til android 2.3, så nå venter jeg spent på simkort slik at jeg kan unleash THE FURY!!!!

sjekk den for støy/knaking i høyttalerne, stuck pixels, trege touch knapper og at sensorne fungerer, levde en hel dag med min og trodde min også var ett perfekt eksemplar en hel dag før jeg bynte å merke defektene :( men min var en tidlig april batch så de senere batchene sliter visst ikke like mye med QC issues.
Lenke til kommentar
Desire S var en flott telefon i sin tid. Jeg opplevde også at ting gikk vel tregt etterhvert (kan ikke si egentlig om det var det hele tida eller om det ble verre etterhvert) Oppstart var aller verst. Hvis jeg hadde tatt en reboot, tok det bare evigheter før oppstart var ferdig....og da enda lengere før du kunne faktisk gjør noe. Men for å være helt ærlig, det var ikke før jeg kjøpte en Desire X til min kone i gave og fikk teste den at jeg la merke til det :rofl: Etter å ha prøvd en raskere tlf, var det ikke tvil fra min side at det var på tid å oppgradere!

Tror det ble betydelig verre etter at HTC oppgraderte telefonen med Sense 3.0. Etter det ble den helt ulidelig treg, spesielt i oppstarten, som du sier. Uten å ha målt tror jeg faktisk at den bruker minst 5 minutter på en full reboot. Var meninga jeg skulle roote den og legge inn ICS, men det ble liksom aldri.

Lenke til kommentar

JediMindTriks, hvor bestilte du din svarte? Jeg har bestilt min på Norek (Komplett) i mars, men kommer jo f**ns meg aldri :(

Lenke til kommentar

djuice.no. komplett/mpx får den ikke inn før den 14 mai tror jeg.

(og til trololoz) får simkort imorgen så da skal alt testes.

thanks for the heads up :)

Stod at det var 1 stk på lager imores kl 8 når jeg bestillte min fra komplett, og nå er den reservert på lager. Ingen krise uansett side angrefristen på min ikke går ut før den 16'ene så blir ikke mange dagene jeg er uten telefonen om det skulle vise seg at den ikke var på lager likevel.

Lenke til kommentar

"Vi har nå fått Europas mest moderne mobilnett"- Telenor...

Hvor blir det av 4G dekninga mi? Telenor har vel egentlig pengene til å kunne bygge 4G i hele fuckings Europa på 3 dager om de ville :p

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Kjører på med root i kveld og installerer mest sansynlig Android revolution.

Er det andre som har meninger om andre roms som er bra til htc one ?

Er bittelitt lei av stock, så kunne blitt spennende å prøve noe nytt

Jeg ville heller instalert trickdroid med aroma installer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...