Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte HTC One Silver utgave fra komplett den 26/4, og nå ser jeg status inne på ordren har endret seg til "1 stk reservert på lager" istedet for "1 stk bestilt til lager - forventet sendingsdato xxxx". Så satser på at den blir sendt idag!

Lenke til kommentar

Bestilte HTC One Silver utgave fra komplett den 26/4, og nå ser jeg status inne på ordren har endret seg til "1 stk reservert på lager" istedet for "1 stk bestilt til lager - forventet sendingsdato xxxx". Så satser på at den blir sendt idag!

En på jobben som har gjort bestillingen gjennom Itegra (som vel er eid av Komplett). Den ordren har fått nøyaktig samme endring som den du beskriver, men den står fortsatt som "åpen" og virker ikke å være sendt.

Lenke til kommentar

itegra er mpx

norek er komplett.

komplett og mpx er under samme tak nå :)

tror det å bestille fra komplett/mpx ikke nødvendigvis er det beste siden de fleste vil nok bruke disse nettbutikkene. de ble jo utsolgt for htc one iløpet av en dag. (når de hadde den på lager)

Lenke til kommentar

En på jobben som har gjort bestillingen gjennom Itegra (som vel er eid av Komplett). Den ordren har fått nøyaktig samme endring som den du beskriver, men den står fortsatt som "åpen" og virker ikke å være sendt.

Min fikk nettopp status "Frigjort for plukk" nå, og ordren er ikke lenger åpen.

Lenke til kommentar

Sjekka ordre på komplett i dag:

1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-05-08
. De har faktisk oppdatert status fra 14.05 til 08.05!!! Er det håp om at tlf er her i morgen? waaaaaaaa :dribble:
Lenke til kommentar

Min løsning ble som følger

1) Skru av camera upload i dropbox appen!

2) Bruk den fine funksjonaliteten i galleri appen på One til å faktisk organisere bilder og videor i album og serier. Bildene som da blir igjen i DCIM er "uorganiserte" bilder.

3) Kjør sync av DCIM mappen til dropbox via Dropsync Pro appen. Da kan man kontrollere hvilken foldere og hvilket innhold som skal lastes opp. Men det viktigste er at man kan sette regex filter for å utelate filer. Jeg har satt et filter som utelater alle bilder med *zoe* i navnet. Da blir ikke min dropbox camera upload folder overøst med uorganiserte zoe bilder.

4) Kjør sync av /Pictures folderen med Dropsync Pro til Dropbox\Photos

Resultatet blir at jeg får "uorganiserte" bilder og videor syncet til dropbox\camera upload, altså som før jeg fikk HTC One med Zoe. Bilder og videoer organisert i album havner på dropbox\Photos, Serier med urganiserte Zoe bilder havner aldri i dropbox\camera uploads selv om jeg ikke har laget et album av dem i galleri appen.

mvh

PK

Smart løsning!

Jeg har forsøkt det samme som deg, men får ikke til regex filteret i dropsync. Kan du si nøyaktig hva jeg skal skrive i feltet "exlude name patterns" for å få programmet til å hoppe over zoe filer?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Smart løsning!

Jeg har forsøkt det samme som deg, men får ikke til regex filteret i dropsync. Kan du si nøyaktig hva jeg skal skrive i feltet "exlude name patterns" for å få programmet til å hoppe over zoe filer?

På forhånd takk!

Jeg måtte droppe DropSync til fordel for FolderSync. Der er det mulig å sette ulike filter pr folder-par. Det var ikke mulig på DropSync. FolderSync har i tillegg til Regex (som er komplisert) en del filtre på filer og foldere som er enklere å sette opp, som starts with, ends with, contains osv... Nå kjører sync som smør :D

Jeg satt opp \Pictures til å synce med en gang det er endringer i folderen. Og DCIM (minus ZOE filene) til å synce hver natt. Du kan også spesifisere hvilket type nett ( inkludert angitte WiFI SSIDer) sync skal få lov til å kjøre over. Veldig smart. Da startet ikke telefonen å laste opp en hel masse bilder selv om jeg koblet til WiFi på pendler-bussen :)

mvh

PK

Lenke til kommentar

Jeg sitter enda på gjerdet og vurderer.

Jeg er veldig PRO HTC for jeg liker telefonene de lager og HTC One ser fantastisk ut og det ser også ut som at telefonen er så god som de fleste sier, jeg kan ofte leve med de manglene som er der.

eneste alternativet nå kan være hvis google slår til med en ny Nexus, og når den vil komme til markedet.

Lenke til kommentar

Hadde også gått for en ny Nexus, mest sannsynlig, men den kommer veldig lite sannsynlig ut på markedet før om minst 4-5 måneder så da klarte jeg ikke å vente. Du blir neppe skuffet om du går for en HTC One istedet. Det vil alltid komme bedre telefoner, så å vente er nesten håpløst :)

Lenke til kommentar

Google Nexus 5 er vell ikke så langt unna, men alle rykter peker mot nok en Nexus telefon produsert av LG noe som er veldig skuffende syntes jeg da jeg aldri har hatt store sansen for LG som produsent, om de kunne kommet med en Nexus telefon i samarbeid med HTC som originalen Nexus One hvor det implementeres god DAC / Amplifier i samarbeid med Beats og gjerne en telefon i glass og eller aluminium så begynner vi å snakke.

Lenke til kommentar

Jeg sitter enda på gjerdet og vurderer.

Jeg er veldig PRO HTC for jeg liker telefonene de lager og HTC One ser fantastisk ut og det ser også ut som at telefonen er så god som de fleste sier, jeg kan ofte leve med de manglene som er der.

eneste alternativet nå kan være hvis google slår til med en ny Nexus, og når den vil komme til markedet.

Hvis du trenger en ny mobil akkurat nå, så velger du HTC One. Regner med det er derfor du poster her. Hvis du ikke trenger akkurat nå, så venter du til høsten og kjøper deg en ny Nexus. Men da må du huske på at det bare er få måneder til februar/mars da Samsung og HTC lanserer nye mobiler igjen. Så er vi på'n igjen. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Bestillte den aller siste Komplett hadde på lager, så benytter jeg meg av angreretten på min defekte fra Elkjøp når jeg mottar den nye telefonen :) så blir ikke en dag uten HTC one :green: :green: :green: :green:

EDIT: Liten rant på elkjøp sin kundeservice:

skal jeg aldri mer kjøpe ett produkt fra Elkjøp snakk om inkompetente servicedesk, nekta på at 14 dagers angrerett gjaldt mobiltelefon også og at min eneste mulighet var å sende telefonen inn for reparasjon.. måtte ut i bilen og hente utskriften av vedlegget ang angrerett elkjøp sendte meg med kvitteringen for at han i det hele tatt gadd og vurdere muligheten at jeg hadde rett, så han henta sjefen som bare klødde seg i huet og ba meg gå til mobilgutta inne i butikken og få de til å bestilte inn en HTC one jeg kunne bytte i for de tok den ikke inn (snakk om service, be kunden ordne opp for seg).

Needless 2 say tok jeg meg ikke bryet og dro heller hjem og bestilte fra Komplett.no, koster meg 200kr mer men faen det er verdt det. når jeg får min nye One skal jeg levere min gamle inn på Elkjøp og si at den fungerer helt 100% så de ikke kan sette ansvaret for tapet på HTC.

Endret av trolololz
Lenke til kommentar

Hvis du trenger en ny mobil akkurat nå, så velger du HTC One. Regner med det er derfor du poster her. Hvis du ikke trenger akkurat nå, så venter du til høsten og kjøper deg en ny Nexus. Men da må du huske på at det bare er få måneder til februar/mars da Samsung og HTC lanserer nye mobiler igjen. Så er vi på'n igjen. Lykke til :)

Synes det ikke er få måneder igjen til februar/mars :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...