MrMidget Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det har vell kommet nye pakker ca hvert år, eller hvertfall store endringer i dem. Nå har netcom satt foten ned og gjort dem enklere. Blir spennende å se fremover hva som skjer og hvilke pakker de forskjellige klarer å levere. Grunnen til jeg bruker netcom\chess er på grunn av spotify som er inkludert i abb. På denne måten får jeg mer datatrafikk + spotify i abonnement. Da jeg hadde Chess så kunne jeg legge til en datapakke med fribruk til 149+ spotify. Teoretisk betalete jeg da 50kr for fribruk av data da jeg allerede betalte spotify fra før. Jeg var litt dum og gikk bort ifra denne pakken og valgte netcom istedenfor da dem hadde billigere telefon (halveprisen) men til gjengeld så fikk jeg et abb som var dyrere. Jeg valgte Fastpris+ som gir meg 1200 ringeminutter\sms og 1600mb data + spotify til 399. Kan si jeg ikke hadde helt hodet med meg og ble for fristet på telefonen at jeg bare bestilte. Kommer til å bytte til Smart basis som gir meg 2gb data m\ spotify til 398. Angående ringeminutter så bruker jeg nok ikke mer enn maks 100 pr månede og kanskje 150sms. Skulle gjerne hatt noe med tilsvarende samt 5gb data + spotify til rundt 200\250 kr Lenke til kommentar
freddas Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg bestilte telefonen fra djuice for litt under en uke siden. Da stod det ubekreftet 08.05 på lagerstatus. Et par dager senere endret dette seg til 10.05. Jeg regnet bare med at flere har bestilt slik at den datoen gjaldt for nye bestillinger. Igår forandret lagerstatusen seg til "på lager 50+" Det ser ut som om de fikk inn større antall telefoner enn forventet. Er det noen andre som har bestilt fra djuice i det siste som har fått bekreftet at den er sendt? Regner med min blir sendt idag... :-) Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det har vell kommet nye pakker ca hvert år, eller hvertfall store endringer i dem. Nå har netcom satt foten ned og gjort dem enklere. Blir spennende å se fremover hva som skjer og hvilke pakker de forskjellige klarer å levere. Grunnen til jeg bruker netcom\chess er på grunn av spotify som er inkludert i abb. På denne måten får jeg mer datatrafikk + spotify i abonnement. Da jeg hadde Chess så kunne jeg legge til en datapakke med fribruk til 149+ spotify. Teoretisk betalete jeg da 50kr for fribruk av data da jeg allerede betalte spotify fra før. Jeg var litt dum og gikk bort ifra denne pakken og valgte netcom istedenfor da dem hadde billigere telefon (halveprisen) men til gjengeld så fikk jeg et abb som var dyrere. Jeg valgte Fastpris+ som gir meg 1200 ringeminutter\sms og 1600mb data + spotify til 399. Kan si jeg ikke hadde helt hodet med meg og ble for fristet på telefonen at jeg bare bestilte. Kommer til å bytte til Smart basis som gir meg 2gb data m\ spotify til 398. Angående ringeminutter så bruker jeg nok ikke mer enn maks 100 pr månede og kanskje 150sms. Skulle gjerne hatt noe med tilsvarende samt 5gb data + spotify til rundt 200\250 kr Ser den. Djuice har vel noe lignende med inkludert Wimp + 500MB ekstra, men jeg har aldri brukt Wimp så jeg vet ikke. Jeg betaler allerede 99,- i mnd for Spotify i dag, så å få det inkludert i et abonnement med ekstra data hadde ikke vært så dumt. Majoriteten av min databruk er Spotify på telefonen uansett. Helt fantastisk genialt å ha i bilen! Synes dog det er bra Netcom har standardisert abonnementene sine med ubegrenset sms/taletid. Blir mye lettere å holde oversikt da man kun trenger å forholde seg til datamengden, som jo er det eneste som betyr noe for de fleste i dag. Har 900 minutter/sms fra Djuice i dag pga. noe kampanjegreier de gav meg, men det er jo egentlig helt hinsides overdrevet. Som deg bruker jeg sjeldent mer enn 100 sms/minutter. Sms er det jo nesten ingen som bruker lenger uansett pga. FB chat, Gtalk etc. Uansett. Er det noen som har fått sort One enda? Har de vært på lager noen plasser i landet så langt? Lenke til kommentar
bollvar Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg bestilte telefonen fra djuice for litt under en uke siden. Da stod det ubekreftet 08.05 på lagerstatus. Et par dager senere endret dette seg til 10.05. Jeg regnet bare med at flere har bestilt slik at den datoen gjaldt for nye bestillinger. Igår forandret lagerstatusen seg til "på lager 50+" Det ser ut som om de fikk inn større antall telefoner enn forventet. Er det noen andre som har bestilt fra djuice i det siste som har fått bekreftet at den er sendt? Regner med min blir sendt idag... :-) Eg bestilte i går, har ikkje fått bekrefta at han er sendt. Korleis er det med post og laurdagar, eigentleg? Er det håp? Lenke til kommentar
2of3 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Eg bestilte i går, har ikkje fått bekrefta at han er sendt. Korleis er det med post og laurdagar, eigentleg? Er det håp? Tror du må regne med å få den på mandag, dessverre...... Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Vurdere samme tilbudet selv. De av dere som har fått htc one, hvordan er batteriet? Jeg pleier å bruke telefonen til å ringe litt, sms, whatsapp og surfing. Min iPhone 5 varer kanskje 1 dag. Jeg er ingen poweruser, så med mitt bruk holder den lett i 2 døgn med Wifi/3G på konstant. Jeg lader den uansett hver natt. Endret 3. mai 2013 av Puffah Lenke til kommentar
freddas Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Eg bestilte i går, har ikkje fått bekrefta at han er sendt. Korleis er det med post og laurdagar, eigentleg? Er det håp? Som sagt, så bestilte jeg på mandag. Fikk akkurat nå mail om at varen er sendt. yay! Så da kommer den nok på mandag! Lenke til kommentar
Locasto Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Når man er inne på leveringstid..Jeg fikk min HTC One forrige fredag. Oppdaget fort at beltevesken jeg hadde brukt til One X var akkurat for liten. Bestilte meg ny hos "Teleportalen" kl. 1443. Lørdag lå vesken i postkassen min! Forøvrig vil jeg bare si at jeg er overbegeistret over telefonen! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 https://nettbutikk.djuice.no/Mobil/htcone#! Er det sånn å forstå at jeg betaler 999 for telefonen, så 499 til sammen for abb. og nedbetaling for telefon i 12 mnd? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Du betaler 999 for telefonen. 199kr for abonnementet medium pr måned. 300kr i nedbetaling for telefonen pr måned i 12 mnd. EDIT: skulle være 300 i mnd ikke 200 Endret 3. mai 2013 av Megaoctane Lenke til kommentar
SLi Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Liker alt med den, unntatt én ting, en ting som også tidligere har blitt nevnt her i tråden.. Klarer dere å gjette? Når mobilen ligger på pulten skal jeg ikke skvette når noen ringer meg, jeg får en facebook medling (ja, spesielt de facebook meldingene, holy shit) eller får en sms.. Snakker selfølgelig om vibreringen. Endret 3. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det er samme greia med iphone Lenke til kommentar
SLi Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg vet, har en venn som skrur av vibreringen på hans Iphone.. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Du betaler 999 for telefonen. 199kr for abonnementet medium pr måned. 200kr i nedbetaling for telefonen pr måned i 12 mnd. 299,- pr mnd i nedbetaling = 3600 + 999 = 4600,- totalt. Det lønner seg derfor å velge alternativet der du betaler 1400,- for telefonen, og har 229,- i mnd i nedbetaling. Det blir 2748 + 1400 = 4148,- totalt Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Frister.... men vet ikke om lommeboka tåler det I tillegg har jeg One X fra før. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Liker alt med den, unntatt én ting, en ting som også tidligere har blitt nevnt her i tråden.. Klarer dere å gjette? Når mobilen ligger på pulten skal jeg ikke skvette når noen ringer meg, jeg får en facebook medling (ja, spesielt de facebook meldingene, holy shit) eller får en sms.. Snakker selfølgelig om vibreringen. Og at laveste lydstyrke er for høyt. Har min alarm på det laveste mulig og både jeg å kjerringa skvetter til når den setter i gang om morgenen. Håper dette er noe HTC får fikset. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Lukke programmer/ Avslutte prosesser: Jeg er nå i gang med å prøve ut HTC one. Har testet galaxy s4 i noen dager nå, og vil prøve ut Htc one. Det jeg lurer på er hvordan jeg lukker ulike programmer og avslutter de så de ikke går i bakgrunn. Er det noen snarvei for dette? Dette gjorde jeg enkelt f.eks på min tidligere telefon Lg nexus 4. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Direkte eller gjennom multitasking? Hvis du dobbelklikker Home kan du se de ulike prosessene som er aktive, og enten skifte til de eller dra de opp for å avslutte dem. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Direkte eller gjennom multitasking? Hvis du dobbelklikker Home kan du se de ulike prosessene som er aktive, og enten skifte til de eller dra de opp for å avslutte dem. Herlig takk. Akkurat det jeg lurte på. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Htc One har fortsatt HDR mic ser det ut til: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå