hurdava Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har dere fått telefonen?? Trodde ikke den skulle komme før senere i mai... Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Fikk min på tirsdag og er helt betatt av telefonen! Eneste "problemet" jeg har er med power-knappen. Selve plasseringen gjør meg ikke så mye. Bruker telefon med høyre hånd, så strekker bare pekefingeren opp for å nå den. Problemet mitt ligger i at ikke gir noen respons hvis jeg trykker bare på høyre-del av knappen. Trykker jeg midt på, eller på venstre side gir den respons. Lurer på om det er "feil" på min enhet eller om andre opplever det samme? Jeg har ikke det problemet. Lenke til kommentar
paalkr Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Da var telefonen "i boks". Ligger på skrivebordet. På tide å pakke opp kanskje mvh PK Da er følgende utført Unlock bootloader på HTCdev Custom recovery (CWM) Nadroid backup av ship ROM Custom ROM (TrickDroid) De-sense Må si jeg liker det jeg ser! mvh PK Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Noen som vet hvorfor nesten ingen selger den sorte versjonen av One'en? Tror det er fordi de må behandle aluminiumet før de sender det ut, noe de ikke trenger med den sølve. Eller så er forespørselen mye høyere. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Da er følgende utført Unlock bootloader på HTCdev Custom recovery (CWM) Nadroid backup av ship ROM Custom ROM (TrickDroid) De-sense Må si jeg liker det jeg ser! mvh PK Lyst å legge ut bilder ? Samt oppdatere oss med batteritid og slikt etter 1 uke : ) Vurderer å roote selv, blir mest sansynlig Android revolution på den Lenke til kommentar
paalkr Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ja det er derfor jeg sier "problem". Vil ikke sende inn min enhet pga risken for å få en av de ny batchene uten HDR mic. I værstefall finnes det vel en mod/app som gjør det mulig å låse opp skjermen med volumtastene, evt en løsning slik blackberry z10 har Flasha TrickDroid nå nettopp og da kan man låse opp telefonen med volumtastene. Det er også mulig å sette at trykk og hold på back skal fungere som menyknapp. mvh PK Lenke til kommentar
paalkr Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Glad jeg leverte tilbake inn min Sony Xperia Z. HTC One er en langt bedre telefon. Jeg likte programvaren på Xperia Z rimelig bra, Sony har holdt seg ganske nærme stock Android. Dessverre var kameraet og ikke minst skjermen alt for dårlig. Skjermen på Xperia Z var rett og slett grusomt dårlig, innsynsvinkel og sortnivå på linje med min HD2 :O Skjermen på HTC One er jo fantastisk, også sammenliknet med min S2, S3 og Note 2. En telefon jeg derimot likte godt var LG Optimus G (prøvde den i noen dager). Er man på jakt etter en litt billigere telefon står den øverst på listen over anbefalinger, maskinvaren er bare hekket svakere enn HTC One. mvh PK Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har aldri helt skjønt at ikke flere tester har nevnt Xperia Z sin i øynefallende svake skjerm, kan ikke huske sist jeg har sett en toppmodell med så åpenbart blass skjerm. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Fikk min idag! Bestilte den nordiske versjonen. Men mangler æ,ø og å i tastaturet. må finne gjennom symboler. Skal ikke tastaturet være norsk? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 sett på norsk tastatur i innstillingene du Lenke til kommentar
veluci Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 sett på norsk tastatur i innstillingene du Hadde gjort det, men engelsk stod på også. Dumme meg! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Så, hvilke app finner dere dere selv bruke oftest? Her er det flaut nok snapchat.. Ikke noe nytt fra forige mobil mao. Lenke til kommentar
himmzi Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Da var mobilen bestilt fra djuice. GLEDER MEG SYYKT! Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Så, hvilke app finner dere dere selv bruke oftest? Her er det flaut nok snapchat.. Ikke noe nytt fra forige mobil mao. Apps jeg bruker går vell i denne rekkefølgen: Facebook Messenger Snapchat Spotify Nettleseren \ Chrome Instagram Netflix Gmail Sandnes Mobilbank Hvilken nettleser bruker dere ? Fra før har jeg alltid brukt Chrome, men nå i sense5 har jeg begynt med standard nettleseren.. Den fungerer utmerket bra Endret 3. mai 2013 av Emaldiom Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Alltid foretrukket Dolphin over Chrome. Du kan sikkert ha gestures og samme hotbar systemet for favourites, samme type new tab visning osv på Chrome, men har aldri satt meg nok inn i Chrome til å finne det. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Dette går sikkert litt utenfor temaet til tråden, men er det noen som vet om man får endringer i abonnementet hos f.eks Djuice om man binder seg? Dvs, hvis de øker datamengden på et gitt abonnement, vil jeg få denne endringen om jeg er bundet? Jeg er egentlig litt motstander av å binde meg til ting, men jeg ser nå at jeg kan få One til 1399,- pluss 429,- i mnd med nonstop M, som er abonnementet jeg allerede har i dag. Det vil si at telefonen koster meg 4159, som er en tusenlapp mindre enn den koster uten binding. Ganske fristende. Samtidig skulle jeg egentlig hatt mer enn skarve 1GB i mnd, selv om jeg har klart meg så langt. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Øker de selve pakken som du har får du også dette uten å gjøre noen endringer. Endrer dem selve porteføljen (altså alle abb til nye navn) så sitter du igjen med det gamle abb og ingen endring vil skje. Merk at netcom selger nå telefonen til 299\399kr med tilsvarende 1,5gb\3gb datatrafikk med 20.000 ringeminutter\sms\mms .. Nedbetaling på telefonen blir da 300kr i måneden.. Det som er kjipt her er at du binder deg opp til abbonementet i 12 mnd også.. Slik at om du ville gå ut av denne avtalen må du betale ut telefonen+ abbonementet.. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Vurdere samme tilbudet selv. De av dere som har fått htc one, hvordan er batteriet? Jeg pleier å bruke telefonen til å ringe litt, sms, whatsapp og surfing. Min iPhone 5 varer kanskje 1 dag. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Vurdere samme tilbudet selv. De av dere som har fått htc one, hvordan er batteriet? Jeg pleier å bruke telefonen til å ringe litt, sms, whatsapp og surfing. Min iPhone 5 varer kanskje 1 dag. Min varer hele dagen uten problemer med mye bruk. Da blir apps brukt flere timer om dagen samt en telefonsamtale her og der Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Øker de selve pakken som du har får du også dette uten å gjøre noen endringer. Endrer dem selve porteføljen (altså alle abb til nye navn) så sitter du igjen med det gamle abb og ingen endring vil skje. Merk at netcom selger nå telefonen til 299\399kr med tilsvarende 1,5gb\3gb datatrafikk med 20.000 ringeminutter\sms\mms .. Nedbetaling på telefonen blir da 300kr i måneden.. Det som er kjipt her er at du binder deg opp til abbonementet i 12 mnd også.. Slik at om du ville gå ut av denne avtalen må du betale ut telefonen+ abbonementet.. Takk. De endrer jo disse abonnementene i tide og utide, så det er derfor jeg er litt skeptisk til å binde meg. Jeg hadde ubegrenset databruk ut 2012 på det abonnementet jeg har nå, men de dobla vel faktisk datamengden fra 500MB til 1GB i høst på dette også for de som ikke hadde ubegrenset bruk (kampanje, tror jeg). Når det gjeldet Netcom så vil jeg helst holde meg til Telenor pga. generelt mye bedre dekning på fjellet og utenfor allfarvei. I tillegg vil Djuice nonstop M med datatillegg være et bedre alternativ for meg, da man får 4GB data for 299,-. 600min/sms holder i massevis. Tror kanskje jeg hopper på tilbudet fra Djuice da. Må bare vente til de får den sorte inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå