Langseth Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Fikk min på tirsdag og er helt betatt av telefonen! Eneste "problemet" jeg har er med power-knappen. Selve plasseringen gjør meg ikke så mye. Bruker telefon med høyre hånd, så strekker bare pekefingeren opp for å nå den. Problemet mitt ligger i at ikke gir noen respons hvis jeg trykker bare på høyre-del av knappen. Trykker jeg midt på, eller på venstre side gir den respons. Lurer på om det er "feil" på min enhet eller om andre opplever det samme? Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Fikk min på tirsdag og er helt betatt av telefonen! Eneste "problemet" jeg har er med power-knappen. Selve plasseringen gjør meg ikke så mye. Bruker telefon med høyre hånd, så strekker bare pekefingeren opp for å nå den. Problemet mitt ligger i at ikke gir noen respons hvis jeg trykker bare på høyre-del av knappen. Trykker jeg midt på, eller på venstre side gir den respons. Lurer på om det er "feil" på min enhet eller om andre opplever det samme? Min hadde akkurat samme problemet med power-knappen og det var faktisk plagsomt! Min hadde i tillegg skurring i høyttaler ved samtale og musikk så jeg måtte uansett sende den i retur Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg kan hvertfall trykke hvor som helst på powerknappen og den responderer uansett. Men man trykker jo først og fremst midt på knappen uansett da ? Lenke til kommentar
Langseth Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg kan hvertfall trykke hvor som helst på powerknappen og den responderer uansett. Men man trykker jo først og fremst midt på knappen uansett da ? Ja det er derfor jeg sier "problem". Vil ikke sende inn min enhet pga risken for å få en av de ny batchene uten HDR mic. I værstefall finnes det vel en mod/app som gjør det mulig å låse opp skjermen med volumtastene, evt en løsning slik blackberry z10 har Lenke til kommentar
Langseth Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Mens jeg nå er her kan jeg samtidig skryte av HTC-Zoe. Etter en festlig aften satte Zoe alt sammen til en koselig litt filmsnutt, helt uten noen form for redigering fra min side. 1 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ja det er derfor jeg sier "problem". Vil ikke sende inn min enhet pga risken for å få en av de ny batchene uten HDR mic. I værstefall finnes det vel en mod/app som gjør det mulig å låse opp skjermen med volumtastene, evt en løsning slik blackberry z10 har Må trolig roote telefonen for å få tilgang til de innstillingene. Har hvertfall ikke sitt noen måte å få dette til på uten root tilgang. Mens jeg nå er her kan jeg samtidig skryte av HTC-Zoe.Etter en festlig aften satte Zoe alt sammen til en koselig litt filmsnutt, helt uten noen form for redigering fra min side. Jeg merket også dette. Utrolig digg å bare sveipe 3 fingrer over skjermen så sende det til tven og vise alle hvor "fine" dem var Lenke til kommentar
Langseth Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvilken media-løsning bruker du til dette? Har ikke noen smart-tv funksjoner på min TV Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Vil dere høre noe morsomt ? "1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-05-14" Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Hvilken media-løsning bruker du til dette? Har ikke noen smart-tv funksjoner på min TV HTC media link HD Vil dere høre noe morsomt ?"1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-05-14" Avbestill og kjøp fra en mobiloperatør (chess\netcom\djuice\telenor) Endret 2. mai 2013 av Emaldiom Lenke til kommentar
himmzi Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Noen som vet hvorfor nesten ingen selger den sorte versjonen av One'en? Lenke til kommentar
paalkr Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Itale.no, det er en jobb-telefon Jeg vet ikke hvilken leverandører itale.no bruker, men de benytter visstnok flere. mvh PK Da var telefonen "i boks". Ligger på skrivebordet. På tide å pakke opp kanskje mvh PK Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Får min HTC one i dag. Nå har jeg Galaxy S4 fra før, så jeg kommer til å sammenligne disse telefonene litt, så får vi se hva jeg ender opp med å bruke til slutt. Hadde vært fint å høre dine vurderinger og hva du synes om S4 og One. Jeg er i samme båt som deg. Har både s4 og One, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg skal ha. Det er fordeler og ulemper med begge. Jeg er i samme båt som deg. Har både s4 og One, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg skal ha. Det er fordeler og ulemper med begge. Fortell gjerne litt om hva du synes er fordeler og ulemper med S4 og One. Til både Sir Alex og Morten: veldig nyttig for oss andre å høre hva dere synes. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Vil dere høre noe morsomt ? "1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-05-14" Samma her. Avbestilte og venter på den første som får inn svart. Ikke mye morsomt Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Samma her. Avbestilte og venter på den første som får inn svart. Ikke mye morsomt Såpass ja. Driver og titter, men ser ut som at sort utgave er ikke lett og få tak i :X Shout out hvis du hører noe Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Djuice har 50+ på lager. 1399 pluss 429 i mnd. Det blir 4150kr for telefonen. Veldig usikker på om jeg skal slå til. Hatt iPhone i 4 år nå. "Tør" liksom ikke. Kjipt at ingen butikker har denne inne, får da får man ikke tafset på telefonen heller. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Noen som vet om en butikk som har den for "fikling" i Oslo sentrum Lenke til kommentar
trolololz Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har fått fiklet med min one litt nå selv om jeg er på jobb og konklusjonen er: Fy faen for en rå telefon, min har ikke støy på bildene jeg tar iallefalls lik som noen har problemer med ovenfor, vet ikke om det er updaten som gjore det siden det første jeg gjorde etter setup var å kjøre begge oppdateringene. Men telefonen har gitt ett gedigent førsteinntrykk så langt og batteritiden virker til å være mer en nokk, min er på 77% nå og den var på 83% når jeg fikk den og jeg har fiklet endel og testet både kamera og boomsound (som by the way er helt utrolig iforhold til andre telefoner). Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 På første intrykk: - BoomSound er høy, men så lenge høytalerne er på gir de fra seg en summende lyd, lik mange stereohøytalere. Denne legger jeg ikke mye merke til på vanlig volum, men er irriterende på lavt volum. - Bruker silent-switch på iPhone ganske ofte, hver dag når jeg ankommer jobb f.eks. Denne knappen var ikke å finne på One, og jeg må langt inn i innstillingene for å skru på silent-mode virker det som. :/ Flere ting jeg savner fra iOS allerede er hurtig brightness-setting og rotation lock. Disse var veldig lette å finne fram i iOS, men ligger dypt inne på settings i Android ser det ut som. Skjønner nå hvorfor alle Android folka maser om quick setting. Liker heller ikke at Spotify ikke har playback controls i notifikasjonssenteret. - Snakker om rotation, den er plagsomt følsom! Tipper telefonen kanskje 10 grader også switcher den til landscape mode - Min måtte selvfølgelig være en værsting på byggekvalitet. Har lastet opp et par bilder som viser både overhang og gap. http://imgur.com/m9eTZaP,W9lOQnX#0 Tror jeg skal ta en tur på Elkjøp og høre om de vil bytte den inn for meg. Lenke til kommentar
Morten170872 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hadde vært fint å høre dine vurderinger og hva du synes om S4 og One. Har akkurat nå solgt min s4 og nå blir det One all the way. S4 var en meget bra tlf og kameraet er nok hakket bedre på s4 og du får en større skjerm. Det som selger men når det gjelder One er kvalitets følelsen og wow faktoren jeg får, vær gang jeg tar den i bruk. Skjermen er helt nydelig og gir mye mere naturlige farger og hvitnivå. Kameraet holder i lange baner, så lenge du ikke skal croppe og blåse opp bildene dine til svære plakater. Synes også lyden med og uten headsett er bedre på One. Det som irriterer meg mest med Samsung er at menyene dems er så cartoonish og ser lite proffe ut. Her har alltid HTC vært gode. Nei for meg landet jeg på One etter og testet begge over litt tid nå. Fortell gjerne litt om hva du synes er fordeler og ulemper med S4 og One. Til både Sir Alex og Morten: veldig nyttig for oss andre å høre hva dere synes. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 På første intrykk: - Bruker silent-switch på iPhone ganske ofte, hver dag når jeg ankommer jobb f.eks. Denne knappen var ikke å finne på One, og jeg må langt inn i innstillingene for å skru på silent-mode virker det som. :/ Flere ting jeg savner fra iOS allerede er hurtig brightness-setting og rotation lock. Disse var veldig lette å finne fram i iOS, men ligger dypt inne på settings i Android ser det ut som. Skjønner nå hvorfor alle Android folka maser om quick setting. Liker heller ikke at Spotify ikke har playback controls i notifikasjonssenteret. - Snakker om rotation, den er plagsomt følsom! Tipper telefonen kanskje 10 grader også switcher den til landscape mode du kan også holde volumtasten nede og mobilen går i stillemodus. evt så pleier HTC alltid ha widgets for screen rotation og lydmodus. da må du ikke i innstillingene for å gjøre dette. strømsparer widgeten tar for seg autobrightness, gps, mobil data og wifi vel. hele poenget med android er vel at du kan ha all slags innstillinger på en hjemmeskjerm sånn at du kan enkelt swipe til hjemmeskjerm og trykke. widgetene funker ypperlig til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå