sir-alex Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Snakka med Komplett.no: Tydeligvis ikke så mye kontroll på sine interne ordresystemer. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Sett på flere U-tube videoer at de sier LED lampa er en av de 2 rundingene oppe til venstre, det stemmer vel ikke da jeg i en av videoene så led lampa blinke bak høytaler gitteret øverst til venstre som på tidligere htc modeller... Dette kan vel de som har fått telefonen bekrefte hvor den er ..... Samtidig ber jeg om at htc denne gang lar OSS få bestemme hvor lenge LED lampa skal få lov å blinke ved varsler Av en eller annen grunn mener Htc at om du ikke har sett eller hørt varselet innen 10 minutter så skrur de av blinkingen på led lyset ( totalt meningsløst ) Fra dere som har fått den, hva er status på det spørsmålet ?? Endret 29. april 2013 av Andynator Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ingen som har sett den i butikk enda? helst i oslo-området. Valget som står mellom denne og S4 (shocking news), men har hatt Samsung e to forrige årene, så kunne tenkt meg å bytte litt. Hvis den er vanskelig å få tak i blir det nok en S4 om noen timer, for så å kjøpe en One litt senere når den er lettere tilgjengelig. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Led lampen er bak gitteret oppe til venstre som du sier ja. De 2 rundingene veit jeg ikke hva er.. Angående LED lampen hvor lenge den lyser aner jeg ikke.. ikke sjekket og ser heller ingen innstilling på dette.. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Sendingen er ankommet Meny *insertnavnpåstedjegborher*. FUCK YES! Henter den på vei hjem etterpå.. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Min er under transport til terminal. Regner med den er i Trondheim om noen timer og på min lokale postbutikk i kveld Endret 29. april 2013 av Puffah Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Noen av dem som har fått denne som synes vibrasjonen på den er litt i drøyeste laget ? Den dundrer som et uvær når en får en melding\notification\mail.. Noen måte å skrue ned vibrasjonen på ? Eller er det enten av\på ? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 The “1.29.xxx.12″ update (where “xxx” is your country code) actually brings a few improvements on top of the “virtual button sensitivity” adjustment, which includes camera adjustments, improved Beats Audio experience and improved bluetooth device matching. If you have an unlocked or non-carrier branded device, then you can try updating through Settings / About / Software Update / Check Now. Otherwise, you might have to wait until the update is rolled out for your carrier. Lenke til kommentar
trolololz Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Noen av dem som har fått denne som synes vibrasjonen på den er litt i drøyeste laget ? Den dundrer som et uvær når en får en melding\notification\mail.. Noen måte å skrue ned vibrasjonen på ? Eller er det enten av\på ? høres jo bare kjekkt ut det for your extra pleasure Lenke til kommentar
bollvar Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Nokon andre som har bestilt frå proshop.no? Statusfeltetet for har stått fast på "behandler" heilt sidan laurdag - og sjølv om det seier at "varen er på lager", ser det ikkje sånn ut lenger... Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Deilig mobil... fy ... <3 Fikk lastet ned spotify... DAT SOUND... hory sheet Endret 29. april 2013 av SLi 3 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Er det noen butikker i Norge som har fått htc one i butikkene? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Deilig mobil... fy ... <3 Fikk lastet ned spotify... DAT SOUND... hory sheet Ja, den er helt utrolig! Både med Boomsound (høytalerne på telefonen) Beats headsett og de medfølgende øyrepropene. Dem var overraskende gode. Rart ingen anmeldelser har sakt noe om dem. høres jo bare kjekkt ut det for your extra pleasure Ikke så gøy på jobb når den ligger på pulten og irriterer alle Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 de medfølgende øyrepropene. Dem var overraskende gode. Rart ingen anmeldelser har sakt noe om dem. Har ikke prøvd dem, de kan umulig være bedre enn mine MONSTER Jamz? 1 Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Æsj, jeg får nok ikke telefonen i dag likevel.. Da det stod at pakken ble innlevert til terminal og videresendt trodde jeg mobilen var på vei opp til Trondheim. Men det viser seg at den kun ble sendt til en annen terminal i Oslo hvor den ble sortert og videresendt igjen nå nettopp.. Endret 29. april 2013 av Puffah Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Har ikke prøvd dem, de kan umulig være bedre enn mine MONSTER Jamz? Jeg har Lady gaga heartbeat By Beats.. Beats sine er bedre (dypere bass og klarere lyd), men de som følgte med var ikke langt unna samme kvalitet. Skulle da bare mangle da Heartbeat er kvalitetsheadsett til en litt stiv pris De medfølgende satt også veldig godt i øret. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Avbestilt på Proshop da leveringstid plutselig er ukjent Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Bruker mine apple earpods jeg, av en eller annen grunn synes jeg de fleste andre ørepropper blir ubehagelige i lengden. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Veit ikke om det bare er jeg som hører "syner" eller bare "vill" at dem skal være bra. Men jeg har aldri fått bedre lyd ut ifra mobil som det jeg gjør med One serien med Beats. Da jeg fikk One X var lyden bra med Heartbeat, jeg hadde hørt bedre Da jeg fikk One X+ var lyden helt syk! Trodde aldri jeg skulle høre noe bedre, helt til en fra XDA laget en Audiomod som gjorde lyden Enda et hakk bedre. Da jeg fikk One ble jeg kastet av stolen.. Dette er det beste jeg har hørt av lyd noen gang Har prøvd en god del headsett med mine 2 forrige One X telefoner, og av alle de jeg testet kom heartbeat klart ut som vinner. Anbefaler alle til å prøve Beat headsett med Beats telefoner fra HTC 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå