Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis kameraet virkelig er så dårlig må jeg revurdere mitt framtidige kjøp av denne telefonen. Min "hundgamle" HTC Desire S tar jo mye bedre dagslysbilder enn det der.

Kan noen andre som har fått telefonen ta sammenligningsbilder og dele her?

Les her: http://www.amobil.no/artikler/htc-one-far-bedre-kamera/132940

Som det blir nevnt her har han Developer-edition, og han har da ikke fått den siste oppdateringen HTC har begynte å sende ut.

Lenke til kommentar

Ja, leste det tidligere. Men hadde vært fint om noen som har fått telefonen kunne laste opp noen bilder for sammenligningsgrunnlag. Har ikke planer om å handle før tidligst i juni uansett, får håpe det meste av barnesykdommer er luket ut til da. Kameraet er ganske viktig for meg.

Lenke til kommentar

Som det blir nevnt her har han Developer-edition, og han har da ikke fått den siste oppdateringen HTC har begynte å sende ut.

Vel det er akkurat der jeg er litt usikker. Developer edition har jo 1.29 den også, så jeg vet liksom ikke om kameraet har fått den oppdateringen som skal gjøre det mye bedre eller ikke.

Lenke til kommentar

Fikk mobilen på fredag. Ladet den fult ut etter noen timers bruk på fredagen.. brukt den mye. Blant annet Spotify/netflix/TV watch/boomsound osv.. og faktisk et par telefonsamtaler.. ja, for det er jo en telefon.

Vell jeg har enda 32% strøm igjen nå mandags mornings etter landingen fra lørdag i 4/5 tiden

Lenke til kommentar

Fikk mobilen på fredag. Ladet den fult ut etter noen timers bruk på fredagen.. brukt den mye. Blant annet Spotify/netflix/TV watch/boomsound osv.. og faktisk et par telefonsamtaler.. ja, for det er jo en telefon.

Vell jeg har enda 32% strøm igjen nå mandags mornings etter landingen fra lørdag i 4/5 tiden

Høres veldig bra ut det.

Men har du følgende funksjoner på hele tiden: Wifi, GPS/Lokasjon, Push (Mail), full lysstyrke ?

Lenke til kommentar

Om Proshop AS

Proshop er Danmarks eldste og største nettbutikk innen IT og hjemmeelektronikk. Vårt oppkjøp av BestBuy AS (www.bestbuy.no) i Norge er et av flere steg i en større internasjonaliseringsplan. I de landene vi åpner nettbutikk i kommer vi til å ha en lokal strategi. Det vil si at vi kommer til å samarbeide med lokale leverandører, med et lokaltilpasset sortiment og på det lokale språket.

Det betyr at vi i Norge tilbyr en norsk nettbutikk med norske priser og med tilgang til norsk kundesupport. Om du som kunde har behov for å returnere en vare kan det gjøres til nedenstående adresse i Norge. Obs! Det er ikke mulig å handle, levere eller hente varer på denne adressen. På sikt forventer vi å etablere et eget lager i Norge.

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Høres veldig bra ut det.

Men har du følgende funksjoner på hele tiden: Wifi, GPS/Lokasjon, Push (Mail), full lysstyrke ?

Bytter mellom wifi og 3g. GPS står ikke på, samt lysstyrken er satt til ganske lav.

Push mail står på både med jobb og privat mail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...