lur4d Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Han har developer edition. På den vanlige utgaven så har det kommet oppdateringer som gjør kameraet MYE bedre. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Hvis kameraet virkelig er så dårlig må jeg revurdere mitt framtidige kjøp av denne telefonen. Min "hundgamle" HTC Desire S tar jo mye bedre dagslysbilder enn det der. Kan noen andre som har fått telefonen ta sammenligningsbilder og dele her? Les her: http://www.amobil.no/artikler/htc-one-far-bedre-kamera/132940 Som det blir nevnt her har han Developer-edition, og han har da ikke fått den siste oppdateringen HTC har begynte å sende ut. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Ja, leste det tidligere. Men hadde vært fint om noen som har fått telefonen kunne laste opp noen bilder for sammenligningsgrunnlag. Har ikke planer om å handle før tidligst i juni uansett, får håpe det meste av barnesykdommer er luket ut til da. Kameraet er ganske viktig for meg. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Bilde av middag'n, alt på auto. Ikke rørt noen instillinger Endret 28. april 2013 av phewBAR Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Tok en par bilder til akkurat nå. Fra veranda. Dårlig vær ute. Og her er ett bilde av mitt DSRL kamera tatt av HTC One. Og til slutt ett bilde av HTC One tatt av Nikon Lenke til kommentar
2of3 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Gleder meg til imorgen!!!!!!! Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Har du installert den oppdateringen som skal gjøre kameraet bedre? Det bilde fra verandaen din har veldig mye støy. Hadde ikke trodd det skulle være så ille basert på hva jeg har lest og sett i omtaler etc. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Som det blir nevnt her har han Developer-edition, og han har da ikke fått den siste oppdateringen HTC har begynte å sende ut. Vel det er akkurat der jeg er litt usikker. Developer edition har jo 1.29 den også, så jeg vet liksom ikke om kameraet har fått den oppdateringen som skal gjøre det mye bedre eller ikke. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Satser på gode nyheter i morgen Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Sendt fra oslo terminal kl 6... Da har jeg mobilen etterpå! Lenke til kommentar
trolololz Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Min også, men bor i bodø så får nokk ikke telefonen før imorgen, men nå har jeg ventet så lenge at en dag til skulle jo bare mangle 1 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Fikk mobilen på fredag. Ladet den fult ut etter noen timers bruk på fredagen.. brukt den mye. Blant annet Spotify/netflix/TV watch/boomsound osv.. og faktisk et par telefonsamtaler.. ja, for det er jo en telefon. Vell jeg har enda 32% strøm igjen nå mandags mornings etter landingen fra lørdag i 4/5 tiden Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Fikk mobilen på fredag. Ladet den fult ut etter noen timers bruk på fredagen.. brukt den mye. Blant annet Spotify/netflix/TV watch/boomsound osv.. og faktisk et par telefonsamtaler.. ja, for det er jo en telefon. Vell jeg har enda 32% strøm igjen nå mandags mornings etter landingen fra lørdag i 4/5 tiden Høres veldig bra ut det. Men har du følgende funksjoner på hele tiden: Wifi, GPS/Lokasjon, Push (Mail), full lysstyrke ? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Proshop har visst både svart og sølv på lager nå. Bestilte der 26 så håper den blir sendt i dag :-) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg måtte sjekke ut Proshop litt. (Navner høres litt jalla ut) Men jeg fant jo ut at de er heleid av: Expert Norge. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Om Proshop AS PROFIL Proshop er Danmarks eldste og største nettbutikk innen IT og hjemmeelektronikk. Vårt oppkjøp av BestBuy AS (www.bestbuy.no) i Norge er et av flere steg i en større internasjonaliseringsplan. I de landene vi åpner nettbutikk i kommer vi til å ha en lokal strategi. Det vil si at vi kommer til å samarbeide med lokale leverandører, med et lokaltilpasset sortiment og på det lokale språket. Det betyr at vi i Norge tilbyr en norsk nettbutikk med norske priser og med tilgang til norsk kundesupport. Om du som kunde har behov for å returnere en vare kan det gjøres til nedenstående adresse i Norge. Obs! Det er ikke mulig å handle, levere eller hente varer på denne adressen. På sikt forventer vi å etablere et eget lager i Norge. Endret 29. april 2013 av Andynator Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Høres veldig bra ut det. Men har du følgende funksjoner på hele tiden: Wifi, GPS/Lokasjon, Push (Mail), full lysstyrke ? Bytter mellom wifi og 3g. GPS står ikke på, samt lysstyrken er satt til ganske lav. Push mail står på både med jobb og privat mail. Lenke til kommentar
2of3 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Min er kommet til terminal i Kristiansand......det er snakk om timer nå! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Snakka med Komplett.no: Hei.Så vidt jeg kan se har vi ikke sendt ut denne varen til noen enda, da vi ikke har den på lager. Hvilket ordrenr mener du har fått denne varen? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Chess sier de ikke vet når HTC One Black kommer til Norge. Komplett/MPX har 93 stk. Ubekreftet 2.mai.2013. Håper inderlig Chess får den snart. Har ikke 5 store lapper å gi ut for mobiltelefonen så nedbetaling på abonnementet er nødvendig for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå