bjønneovn Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Posten går som normalt på lørdager eller...? Posten går på lørdag, ja. Elkjøp (og Lefdal) sender som oftest fra hovedlager i Sverige. Tar normalt 3-4 dager ved vanlig postpakke. Bestiller jeg en vare i helga så er den her på torsdag. (Østlandet) Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Elkjøp (og Lefdal) sender som oftest fra hovedlager i Sverige. Tar normalt 3-4 dager ved vanlig postpakke. Bestiller jeg en vare i helga så er den her på torsdag. (Østlandet) Ikke si sånt da Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Posten går på lørdag, ja. Elkjøp (og Lefdal) sender som oftest fra hovedlager i Sverige. Tar normalt 3-4 dager ved vanlig postpakke. Bestiller jeg en vare i helga så er den her på torsdag. (Østlandet) Siden når fraktet Posten / Bring pakker på lørdager? Det har jeg aldri opplevd, og jeg har bestilt endel ting de siste 10 årene. De har vanlig brevpost utlevering på lørdager, men jeg har aldri noensinne sett noen fremgang når det gjelder postpakker på en lørdag. Endret 27. april 2013 av RamGuy 3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Posten står mer eller mindre stiller i helger ja. DHL derimot jobber døgnerundt ;p 1 Lenke til kommentar
2of3 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Siden når fraktet Posten / Bring pakker på lørdager? Det har jeg aldri opplevd, og jeg har bestilt endel ting de siste 10 årene. De har vanlig brevpost utlevering på lørdager, men jeg har aldri noensinne sett noen fremgang når det gjelder postpakker på en lørdag. Stemmer det. Hos meg sier det Forventet levering: 29.04.2013 1 Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Proshop har visst både svart og sølv på lager nå. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Må si batteriet virker mer enn bra nok for meg til mitt bruk. Sto opp litt før klokka 8 i dag og telefon har vært i bruk i ett. Ringt, meldinger, tatt Zoe's, installert masse forskjellige Apps. Både jeg og ungen har spilt, streamet spotify, sett Youtube , satt opp IR app'n til TV, dekoder og hjemmekino plus at jeg har surfet masse! 44% igjen nå. Så når normal bruken min kommer hvor jeg er på jobb i 8 timer og kun sjekker litt innimellom vil nok ikke jeg ha noe problem å holde ut en dag 4 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Det begynner å klø litt i fingrene mine også og jeg har ennå ikke bestilt. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Samme her, lengter sårt etter ny telefon. Satser på at Netcombutikkene har den inne i neste uke, vet noen om man kan kjøpe telefoner på avbetaling i butikkene? og planlegger folk å bruke deksler? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg planlegger ikke å bruke deksler, men tror ONE er litt mer skjør enn min Sensation... :/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Samme her, lengter sårt etter ny telefon. Satser på at Netcombutikkene har den inne i neste uke, vet noen om man kan kjøpe telefoner på avbetaling i butikkene? og planlegger folk å bruke deksler? Du kan kjøpe telefonen med abbonement men ikke noen utsettelse :-) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Du kan kjøpe telefonen med abbonement men ikke noen utsettelse :-) ah, da blir det nok nettbutikken =) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Altså. Du kan kjøpe telefonen likt som på nettbutikken Med nedbetaling på et abbonement Lenke til kommentar
baguett Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 aha da skjønner jeg. Har hørt at nettbutikken og de andre butikkene ikke alltid har samme pris, men jeg får ta en tur å sjekke. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Kommer til å være forferdelig redd for telefonen, men jeg vil absolutt ikke dekke til den skjønnheten med et deksel Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Fortsatt ubeskrivelig mye støy på bildene mine. Får bare krysse fingrene for at en oppdatering fikser dette. Bildet er tatt med "Scene Normal" og sharpness på -1 Post gjerne noen bilder dere som har fått telefonen også Endret 28. april 2013 av Apox Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 aha da skjønner jeg. Har hørt at nettbutikken og de andre butikkene ikke alltid har samme pris, men jeg får ta en tur å sjekke. jobber i netcombutikk og kan nevne at prisene stort sett er like med noen unntak ved feks kampanjer Lenke til kommentar
SLi Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Fortsatt ubeskrivelig mye støy på bildene mine. Får bare krysse fingrene for at en oppdatering fikser dette. Bildet er tatt med "Scene Normal" og sharpness på -1 Post gjerne noen bilder dere som har fått telefonen også What the... Det der er jo helt sykt? Har du noen mulighet til å levere tilbake tlf'en? Skal laste opp noen bilder her når jeg får telefonen tror jeg.. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Fortsatt ubeskrivelig mye støy på bildene mine. Får bare krysse fingrene for at en oppdatering fikser dette. Bildet er tatt med "Scene Normal" og sharpness på -1 Post gjerne noen bilder dere som har fått telefonen også Hvis kameraet virkelig er så dårlig må jeg revurdere mitt framtidige kjøp av denne telefonen. Min "hundgamle" HTC Desire S tar jo mye bedre dagslysbilder enn det der. Kan noen andre som har fått telefonen ta sammenligningsbilder og dele her? Endret 28. april 2013 av Pennywise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå