Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke hva de har testet og hvor One slår S4 i denne sammenhengen?

De fleste tester jeg har lest setter telefonene helt kliss likt om man ser bort fra byggemateriale, som man nesten må siden design og kvalitetsfølelse er ekstremt subjektivt.

De sier at HTC One mest sannsynlig blir 2013's mobil og at de, Samsung, kunne gjort bedre. Stor forskjell på HTC Sense og Samsung TouchWiz btw...

Edit: Pleeeeeease ikke start en fanwar, dere Samsung folk som titter inneom, S4 er en kjempefin mobil *kremt* hardwaremessig *host*

Trololo og SLi, får dere noe info når dere søker på sporingsnummeret fra Elkjøp?

"Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding"

Ble sendt i 9-tiden idag tidlig står det.

Endret av SLi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg fått mail fra Komplett at min er sendt :w00t:

Bestilte den svarte 20 April og hadde egentlig regnet med lengre ventetid enn dette. Så jeg er positivt overrasket. Nå er det bare å vente til over helgen, så er den min :)

What? Din bastard! Jeg bestilte min sorte den 24 Mars! KA FARSKAN :wallbash::rofl:

Lenke til kommentar

SLi: nei, tenkte bare på hva kriteriene var osv, siden specwise og benchmarkwise osv er de veldig like.

Forskjellen ligger liksom mest i sense/TW, og designet, og begge er jo smakssaker.

Derfor jeg spurte :) .

Jeg syntes HTC står sterkt til, mange liker designet. At det ikke tiltaler meg personlig er jo blindende irrelevant for telefonens validitet liksom.

Ikke det at jeg tror du mener meg, siden jeg på langt nær er fanboy eller samsungfolk.

Selv om du hoster og kremter litt vel mye, er denne tråden htc-land så vi lar akkurat den ligge ;) .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

SLi: nei, tenkte bare på hva kriteriene var osv, siden specwise og benchmarkwise osv er de veldig like.

Forskjellen ligger liksom mest i sense/TW, og designet, og begge er jo smakssaker.

Derfor jeg spurte :) .

Jeg syntes HTC står sterkt til, mange liker designet. At det ikke tiltaler meg personlig er jo blindende irrelevant for telefonens validitet liksom.

Ikke det at jeg tror du mener meg, siden jeg på langt nær er fanboy eller samsungfolk.

Selv om du hoster og kremter litt vel mye, er denne tråden htc-land så vi lar akkurat den ligge ;) .

Hehe, ja, i bunn og grunn en smakssak.

Tenkte ikke på deg når jeg sa fanwar og samsung folk, trodde egentlig du hadde kjøpt HTC One, hehe.

Også prøver jeg å være sykt morsom siden jeg er en "+-Hore" her på Diskusjon.no vettu ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tolker det slik at de antageligvis har nok telefoner til å dekke de fleste ordrene. Sikker på at du ikke har fått mail? Uansett, jeg gleder meg til over helgen :)

Nope, ingen mail. Kan hende at siden jeg bestilte via pick up point, at de sender den imorgen tidlig og at den er klar til hent senere på dagen :dribble:

Lenke til kommentar

Nope, ingen mail. Kan hende at siden jeg bestilte via pick up point, at de sender den imorgen tidlig og at den er klar til hent senere på dagen :dribble:

Ikke for å helle kaldt vann i årene dine, men tror ikke de sender ut til pickup pointsa på lørdager.. hvertfall har ikke det skjedd de gangene jeg har bestilt. Mandag derimot.

Lenke til kommentar

Våres ble sendt samtidig, tobler0ne. Jeg regner med at den kommer på mandag eller tirsdag, selvom jeg hååååper den kommer imorra!

Det kjipe er om den ikke kommer på tirsdag heller, så må vi vente over onsdag pga. fridag, så får vi den ikke før torsdag... Haha, jeg begynner å bli redd :p

Endret av SLi
Lenke til kommentar

00:07 ble min leveranse registrert som "Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding" ihvertfall. Merkelig tidspunkt, og jeg håper mest på at det er forsinkelse i oppdateringen, og at pakken allerede befinner seg på sentralen i Trondheim. Jeg henger etter neglene i et håp om leveranse i morgen :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sporingen til posten er ofte helt på bærtur. Flere ganger jeg har sjekket status uten at det har blitt oppdatert, så plutselig, typisk fem min før eller etter stengetid på posten, kommer sms med hentemelding. Sporingen kan da fortsatt fint vise f.eks. bare "innlevert terminal". Senest i torsdag morgen fikk jeg sms fra posten om pakke på vei, mens sponingen viste fint lite. Litt over kl 2 kom hentemelding...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...