Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til folkens, det er en fantastisk nydelig telefon.

 

Hadde vært flott om dere som får den poster hvilken firmware den kommer med, og evt. et par bilder tatt med kameraet. Prøver å finne ut av om jeg har fått en enhet med kamera som ikke fungerer som det skal, eller om det bare er gammel firmware som ødelegger.

Ut fra det jeg har sett på XDA, ser det ikke ut som developer edition har noen nyere fw enn den du har. Versjonsnummeret på dev utgaven er også annerledes enn eu utgaven, så jeg er usikker på om du kan sammenlikne direkte.

Lenke til kommentar

hmm ok, så hvor har jeg best sjanse for å få telefonen kjapt uten abonnement hvis jeg legger inn bestilling NÅ? Er det plutselig Elkjøp som gjelder? Komplett?

 

Elkjøp, CDON og komplett har alle sendt ut telefoner, noen melder de ikke enda har fått tilsendt fra komplett enda så ville nok prøvd Elkjøp om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Elkjøp, CDON og komplett har alle sendt ut telefoner, noen melder de ikke enda har fått tilsendt fra komplett enda så ville nok prøvd Elkjøp om jeg var deg.

 

Kan det tenkes at Elkjøp har solgt seg tomme og at man istedet burde være "sneaky" og bestille fra Lefdal?

Endret av gunnberg
Lenke til kommentar

Sist jeg pratet med Elkjøp sa de at de hadde bestilt ganske mange telefoner

 

(...)men det skal uansett være bestilt opp et stort antall slik at du skal slippe å vente lenge uansett hvor sent man har bestilt.

 

Om det betyr at de har telefoner liggende nå vet jeg ikke. De pleier å være raske med å svare på emails, så du kan jo høre

Endret av Puffah
Lenke til kommentar

Fikk, som du nevnte, kjapt svar fra Elkjøp:

 

"Vi er desverre tomme på vårt hovedlager nå, og om det blir lagt inn en bestilling i dag vil varen bli sendt 9/5 med 3-5 virkedagers leveringstid."

 

Vet ikke om dette bare er en på kundesenteret som har sjekket samme webportalen som oss eller om de faktisk har full oversikt?

Lenke til kommentar

Sjekka min ordre hos Komplett.no og her ligger det status:

 

1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-05-02

 

woohoo *NOT* :hrm:

 

EDIT: Det her gjelder sort utgave. De av dere som har bestilt fra Elkjøp/CDON/Telenor osv. Hvilken farge har dere bestilt?

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette bare er en på kundesenteret som har sjekket samme webportalen som oss eller om de faktisk har full oversikt?

De fleste på kundeservice vil bare bli kvitt deg og kopierer det som står på websiden, som har vært 09/05 ganske lenge nå. Også rart at de ikke får ny leveranse før om 2 uker, mens Chess fikk tidligere denne uken, i dag og en ny neste uke. Det er umulig å vite hva som er riktig egentlig..

 

 

EDIT: Det her gjelder sort utgave. De av dere som har bestilt fra Elkjøp/CDON/Telenor osv. Hvilken farge har dere bestilt?

Sølv. Sort er bekreftet til å være litt forsinket, men who knows hvor lenge det blir.

Lenke til kommentar

+1 respekt til Samsung! http://www.itavisen.no/nyheter/s4-er-ikke-den-beste-mobilen-59294 og +2 respekt til HTC! :w00t:

 

Jeg forstår ikke hva de har testet og hvor One slår S4 i denne sammenhengen?

 

De fleste tester jeg har lest setter telefonene helt kliss likt om man ser bort fra byggemateriale, som man nesten må siden design og kvalitetsfølelse er ekstremt subjektivt.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Da har jeg fått den i hånden.

 

Du verden for en telefon!

Lyden fra boomsound er helt utrolig..Hadde aldri trodd det skulle komme noe så bra lyd ut av en mobiltelefon!

Alt går silkeglatt, å nye sense er nydelig å se på!

 

So damn jealous! :dribble:

Lenke til kommentar

Observasjon: Lagerbeholdningen minker stadig hos komplett.no. Godt å se. Er forøvrig skyld i ett stk -1 der selv akkurat nå.

 

Forøvrig snakket jeg med komplett tidligere i dag, og kundebehandleren mente at de som hadde fått tilsendt nylig må ha vært "fra et tidligere parti som nå var borte", men at jeg kunne vente meg forsendelse fra 2. mai-bestillingen (som fortsatt er ubekreftet). Velvel. Den kommer når den kommer.

 

Grattis til dere som har fått eller har på vei. Håper dere poster litt bilder og opplevelser etterhvert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...