Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk var min opprinnelige ordre fra Elkjøp 16/04, men fikk overført køplassen til den nye ordren. Det er greit at de driter i køsystemet så lenge jeg også får den tilsendt i dag.. :)

 

 

Edit: All is well, den er sendt!

Endret av Puffah
Lenke til kommentar

Til informasjon om Chess:

 

Hei Vegard!

Takk for din henvendelse.

Det stemmer at vi fikk inn et parti i dag, og vil også få inn nytt parti neste uke. De som allerede har forhåndsbestilt telefonen vil motta den, og det er telefoner til overs. Så her skal det ikke være lang ventetid

Lenke til kommentar

Haha! Folkens, gled dere! Dette er den råeste gadget'n jeg har holdt i noen gang.

 

ENIG! Det viste seg dog at min belteveske til One X, en Krusell Hector 3XL, blir akkurat litt for trang. Dette er så vidt jeg vet Krusells største belteveske. Er det noen som har alternativ? (ikke til belteveske men til modell som passer!)

Lenke til kommentar

 

 

21.04.2013 21:49 regner med jeg ikke er langt bak deg i køen og får gladnyheten jeg også :green:

 

Edit: snakker om sola dær ble den sendt :p

Tipper at de bare tar de ordrene de har nok telefoner til i vilkårlig rekkefølge. For alt vi vet har de telefoner til overs også.

 

Lenke til kommentar

Den føles veldig annerledes enn jeg forventet meg i hånda. Den er lettere, og baksiden er større enn fronten så den får en fin curve på kantene også. Ligger rimelig perfekt i hånda mi, veldig sansen for at baksiden også blir tynnere på siden enn på midten bak.

Ikke fått gjort mye på jobb de siste 2 timene. Bare sitti å fikla.

Ingen gaps eller noe annet feil med min fra Telenor.

 

Merker jeg er veldig redd for den enda. Legger den forsiktig ned, plukker den opp igjen bare for å sjekke at det ikke kom merke på den når den ble lagt ned.. sånn typisk noe nytt fint :)

Lenke til kommentar

Merker jeg er veldig redd for den enda. Legger den forsiktig ned, plukker den opp igjen bare for å sjekke at det ikke kom merke på den når den ble lagt ned.. sånn typisk noe nytt fint :)

Hehe, it's funny, 'cause it's true. Så etter en stund hiver man den i lomma samemn med nøkler, slenger den fa seg på bordet osv. :D

Lenke til kommentar

Lykke til folkens, det er en fantastisk nydelig telefon.

 

Hadde vært flott om dere som får den poster hvilken firmware den kommer med, og evt. et par bilder tatt med kameraet. Prøver å finne ut av om jeg har fått en enhet med kamera som ikke fungerer som det skal, eller om det bare er gammel firmware som ødelegger.

Endret av Apox
Lenke til kommentar
Lykke til folkens, det er en fantastisk nydelig telefon. Hadde vært flott om dere som får den poster hvilken firmware den kommer med, og evt. et par bilder tatt med kameraet. Prøver å finne ut av om jeg har fått en enhet med kamera som ikke fungerer som det skal, eller om det bare er gammel firmware som ødelegger.

 

Min er levert med 1.28.401.7

Men det ligger en 200+ MB software update klar til nedlasting, venter med det til jeg kommer hjem

 

Skal ta ett bilde før og etter av samme ting med denne oppdateringen

Endret av phewBAR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...