Puffah Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Ser ut som jeg fikk knabbet til meg telefonen til 4590. Det er heller ingen ulemper med at telefonen er direkte importert, bare at norsk ikke er ferdig installert. Endret 27. februar 2013 av Puffah Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Ulempene er hvis cdon går dukken står du uten hjelp da telefonen ikke er importert skikkelig Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 tviler på at en får til den prisen. Den steg jo med tusenlappen fort etterpå.. Har sett slike "glipp" tidligere, og da har ordren blitt kansellert. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Har lagt inn 2 videoer fra innlegg og en link i første post. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) http://youtu.be/Kmsx0ddLtJM http://youtu.be/HezHlJVzZmk To korte oversiktlige reviews Endret 1. mars 2013 av Puffah Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Synce denne med Mac for å få over iTunes sanger og spillelister. Er det mulig? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 En av de få manglene, som gjør at jeg ikke kommer til å skaffe meg denne, er at den ikke har støtte for minnekort... Skulle ønske HTC kunne fått det på plass i de ellers fantastiske telefonene sine... Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Det som er merkelig er at kineserne får en utgave med minnekort-slot. Riktignok heter den noe annet, men det er den samme telefonen. Endret 4. mars 2013 av Puffah Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hva skal du med minnekort når du får 64gb innebygd ? et 64gb bra minnekort koster jo fort 600-700 om ikke mer ? er det ikke bedre å ha det innebygd da ? Jeg hadde one x med 32gb og det ble litt lite, men har nå one x+ med 64gb og det er veldig overkomelig Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) 80 GB var mye på en pc for 10 år siden... med disse ultraskjermene og spesifikasjonene, kommer programmer (apper) til å bli større og større. Én god musikkfil for de som bryr seg om lyd (noe du vel bør gjøre siden "Beats av dr. Dre") tar jo også rundt 100 MB.On-topic: Telefonen ser smud ut, men føler HTC har falt av lasset for lenge siden.Hvordan pokker får man linjeskift her? Endret 5. mars 2013 av Skoony Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 100mb per musikkfil ? Nå tror jeg du tar litt vell mye i her.. Alle verdens folk i dag bruker (så og si hvertfall) bruker spotify\wimp eller andre lignende musikk streaming program. Bruker selv spotify med "extreme quality". her har jeg lastet ned litt over 450 sanger ned på telefonen, og det tar opp mot 4gb lagring.. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Skal vurdere denne om den lar seg koble til mac Htc telefoner har fått støtte for Mac, helt glimmrende :-) Synce denne med Mac for å få over iTunes sanger og spillelister. Er det mulig? Nå solgte jeg min htc rett før sync mot mac ble innført men mener det skal gå ann ja Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Synce denne med Mac for å få over iTunes sanger og spillelister. Er det mulig? Det er nok mulig. Her er en artikkel om Mac og android og synking. Leste ikke hele, men ser ut som musikk og spillelister er ganske greit med et program som heter DoubleTwist. http://lifehacker.com/5801473/how-to-sync-android-with-your-mac-as-seamlessly-as-an-iphone Jeg hadde iPhone noen år og PC og likte ikke standard synking, jeg brukte et program hvor jeg kunne overføre bilder begge veier, SMS, osv. Ville tro at det finnes noe liknende for Mac og android også. Det er også videoer på youtube.com om "sync android with Mac" Lenke til kommentar
farnsworth Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Så når kommer den ? Det HTC sier og som andre repeterer er midten av mars. Jeg har hørt forhandlere påstå at de skulle få den inn denne uka, og så har du komplett.no som sier 21. mars. Er vel ikke helt feil å tro at man får kjøpt den innen de kommende to uker er over, men klart... Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Ingen offisiell dato enda, men de fleste ryktene svirrer rundt 14/15 mars. Noen andre, skumlere rykter forteller at mobilen er utsatt pga produksjonsproblemer. Uansett er det mange i Tyskland som har fått telefonen allerede, av en eller annen grunn. Og hvem vet når vi i Norge får den... Endret 8. mars 2013 av Puffah Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Noen som vet når den blir tilgjengelig i butikk? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) ------------------------ Endret 11. mars 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Denne blir nok forsinket, min kontakt sendte meg mail idag om at denne ville komme inn til dem i slutten av april begynnelsen av mai. nå vet jeg ikke om det er leverandøren som ikke har "rukket" første dispatch eller om det er en forsinkelse. Nå har ihvertfall HTC aldri klart å levere til riktig tid når jeg har kjøpt mine 4 siste. Angående minnekortplassering. Jeg hadde en Desire HD der minnekortet ble aldri satt inn, og derfor har jeg ikke sett helt behovet for å ha masse inne...så lenge jeg kan laste inn videoer for å se på og så slette dem når behovet ikke er der lenger. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Dette er samme greia hvert år for Htc. Dem klarer ikke å levere når dem skal. Lansere i midten av februar og så kun klare å levere et begrenset antall i slutten april/begynnelsen av mai er ikkr bra. Inntektene til HTC stuper, og dem lurer på hvorfor,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå