trolololz Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 lurer på hvordan S4 hadde klart seg hær i forhold til HTC One, men er vell egentlig Nokia som skal ha mye av æren hær. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Seriøst? Crazy. Trodde ikke de harde lov å sende ut før lanseringsdato. Mobilen ble jo lansert for 1 månede siden .. Er bare veldig sen levering Lenke til kommentar
farnsworth Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 For andre som har valgt samme rute som meg og kjøper over disk, så kunne Nordialog (i Trondheim) melde at de har "Ubekreftet 16. mai" fortsatt. Forøvrig hadde de satt prisen til 5030,- sist jeg spurte. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ja såklart, jeg tenkte helt feil. Trodde jeg var i s4-tråden skjønner du . Litt fort i svingene på formiddagen. Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Pratet med Komplett bedrift nå, de hadde fått telefonene på lager, men ventet på tillatelse fra HTC for å begynne utsending!!!! Come on Htc!!! 1 Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Har du bestilt på nett, eller håper du på gode nyheter fra butikk i Trondheim? Har ikke bestilt noe selv enda, men tenkte ta det over disk. Sendte i tillegg en forespørsel til Nordialog, for å høre når de får inn. Over nett ja. Dette er jo håpløst! Elkjøp har tittelen som hovedleverandør, men likevel har andre butikker fått telefonen og sendt den ut først! Edit: Elkjøp holder fast ved 9.mai.. Hei Vegard!HTC One er forventet inn 9.mai til oss, så denne vil sendes ut da dersom du bestiller nå. Mon tro om det er for seint å bestille en annen plass? Endret 25. april 2013 av Puffah Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hva skjer a folkens? Noen som har fått noe fra Komplett.no eller? Sitter og venter her jeg på min sorte beauty Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Pratet med Komplett bedrift nå, de hadde fått telefonene på lager, men ventet på tillatelse fra HTC for å begynne utsending!!!! Come on Htc!!! Det er bullshit, ringte mpx som har samme lager som komplett og da skulle dem dobbeltsjekke at det du sa var rett, men der er det ingen telefoner. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Begge bruker leverandøren Itegra, og sist jeg sjekket der sto det 2 mai, men denne har blitt dyttet flere ganger allerede så vet ikke om jeg stoler på den heller. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Fra Komplett: (...)vi forventer å få in telefonen fra HTC til torsdagen neste uke (dog dette er ikke bekreftet fra HTC enda, så i værste fall så kan det hende den datoen blir flyttet på) Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Det er bullshit, ringte mpx som har samme lager som komplett og da skulle dem dobbeltsjekke at det du sa var rett, men der er det ingen telefoner. Mulig at det er bullshit, men det var i hvertfall det jeg ble fortalt på telefon med Komplett Bedrift ca. kl 09 i dag. I tillegg står det "1 stk. reservert på lager" på ordren min. Edit: Nå bestilte jeg tidlig i mars hvis det har noe å si... Endret 25. april 2013 av roarnico Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Har bestilt den sorte utgaven hos komplett. Bestilte for 5 dager siden. "1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-05-02" Tvilsomt at den sorte dukker opp med det første, da det er sølv HTC leverer til å begynne med: "Ventetiden på den nye HTC One er snart over. Fra slutten av uke 17 vil våre forhandlere begynne å levere til de kundene som har bestilt først. I påfølgende uker vil vi uke for uke øke antall tilgjengelige HTC One i Norge. Har du enda ikke forhåndsbestilt HTC One – vil vi fortsatt anbefale deg å gjøre det, da vi vil prioritere forhåndsbestillinger frem til begynnelsen av mai. (Vær oppmerksom på at de første 4 ukene er det utelukkende den sølvfargede utgaven som er tilgjengelig.) Vi oppfordrer deg til å bestille fra forhandlere, som selger den offisielle nordiske variant av HTC One, da den er den eneste som er optimert for de nordiske nettverk." Den sorte utgaven er nok tilgjengelig om en måneds tid vil jeg tro Endret 25. april 2013 av Tannpirkeren Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Noen flere som har bestilt fra CDON som har hørt noe? Står ingenting om når telefonen lanseres, og får bare beskjed om og følge med på siden deres. Hadde vert fint med en dato!!!!! Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Har bestilt den sorte utgaven hos komplett. Bestilte for 5 dager siden. "1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-05-02" Tvilsomt at den sorte dukker opp med det første, da det er sølv HTC leverer til å begynne med: "Ventetiden på den nye HTC One er snart over. Fra slutten av uke 17 vil våre forhandlere begynne å levere til de kundene som har bestilt først. I påfølgende uker vil vi uke for uke øke antall tilgjengelige HTC One i Norge. Har du enda ikke forhåndsbestilt HTC One – vil vi fortsatt anbefale deg å gjøre det, da vi vil prioritere forhåndsbestillinger frem til begynnelsen av mai. (Vær oppmerksom på at de første 4 ukene er det utelukkende den sølvfargede utgaven som er tilgjengelig.) Vi oppfordrer deg til å bestille fra forhandlere, som selger den offisielle nordiske variant av HTC One, da den er den eneste som er optimert for de nordiske nettverk." Den sorte utgaven er nok tilgjengelig om en måneds tid vil jeg tro Ringte MPX / Komplett idag, spurte om jeg burde velge HTC ONe Silver siden ryktene tilsier at sølv er det første som blir tilgjengelig, da fikk jeg svar om at det ikke var noen vits fordi han var så sikker på at svart kom inn samtidig som sølv. 1 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 da fikk jeg mail ifra netcom: Din bestilling er nå pakket og sendt WohoO! kanskje jeg får den i morgen om jeg er heldig Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ringte MPX / Komplett idag, spurte om jeg burde velge HTC ONe Silver siden ryktene tilsier at sølv er det første som blir tilgjengelig, da fikk jeg svar om at det ikke var noen vits fordi han var så sikker på at svart kom inn samtidig som sølv. Det er koselig å høre, da jeg også venter på den svarte utgaven. Men jeg er forberedt på å vente en måned til. Sølv er ikke aktuelt for meg da jeg i videoer opplever at sølv-fargen er forstyrrende og tar fokuset bort fra skjermen. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Venter på at Chess skal begynne å selge/forhåndsselge HTC One Black. Jeg frykter at når det skjer så har de byttet ut mikrofonen med en dårligere chip. De kan vist bare selge utgaver med Nokia sin chip så langt lageret rekker. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Venter på at Chess skal begynne å selge/forhåndsselge HTC One Black. Jeg frykter at når det skjer så har de byttet ut mikrofonen med en dårligere chip. De kan vist bare selge utgaver med Nokia sin chip så langt lageret rekker. The Taiwanese phone maker plans a transition to "improved microphone designs" as soon as its current stock of STM supplies has been exhausted, a move which HTC claims will be transparent to consumers. http://www.engadget....kia-injunction/ Endret 25. april 2013 av Puffah Lenke til kommentar
2of3 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Jeg har avbestilt ordre fra netonnet siden de aldri kan svare på når de får inn telefonen. Bestilt nå gjennom telenor's nettbutikk med viderføring av abonnement. Jeg håper virkelig at det ikke var et dårlig trekk på min side og jeg må til slutt vente lengere en før. Det står at de har 50+ inne, så jeg for håpe at ikke alle er bortbestilt allerede Endret 25. april 2013 av 2of3 Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Vurderer selv å slenge inn en ordre på Chess. 2 uker for Elkjøp er i overkant drøyt for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå