phewBAR Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ah, fuckit! Bestilte fra Djuice. Nonstop L så greit ut med 3GB data og 1000 i alt annet til 529,- og telefon til 999,- Da er det waiting game igjen da. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ja de tre første stiller telefonene ganske likt, og sier, som du sa, at det kommer til smak og behag. Det varmer uansett hjertet at HTCs toppmodell for første gang på lenge blir foretrukket av reviewers over Samsungs toppmodell. Ja det er absolutt til alles fordel at HTC kommer i rampelyset, blir mer press på Samsung og alle vi vinner til slutt . 1 Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Ban'en mot HTC i Nederland ble oppløst, og Nokia lot HTC beholde mikrofonchippen i Ones som allerede er produsert, men må finne ny chip til fremtidige Ones. Yesterday, the Dutch court granted an injunction against the HTC One due to the use of a proprietary microphone belonging to Nokia. However, today The Hague ruled that HTC was not at fault, and has allowed the sales of the HTC One in Holland to resume. The microphone in question was developed by ST Microelectronics in conjunction with Nokia to use exclusively in the Finns' devices for the next year. However, ST Microelectronics violated this agreement, and decided to allow HTC the use of the hardware devices in its new One flagship. The Hague has since ruled that HTC had no way of knowing the details of the arrangement between Nokia and ST Microelectronics, and has shifted the blame to the latter. HTC is not out of the woods yet, however, as while it is allowed to sell all smartphones containing the chip produced until now, it must find an alternative supplier for microphones for any future One devices produced. Bortsett fra det håper, håper, håper jeg at jeg får gode nyheter fra Elkjøp i morgen, ellers blir det månelyst her i Trondheim Endret 24. april 2013 av Puffah Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Synd på nokia i de siste årene da . Dakar. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Var vel ikke noe stort sjokk at det gikk den veien.. Endret 24. april 2013 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Nei. Absolutt ikke. Litt synd, de gjør mye rett mtp hardware (808-kameraet, byggekvalitet, m.m.). De laget også tidenes mobiltlf (n900). Men laurbær er en fristende madrass. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg mente mer det juridiske, men..ja, de har vel heller ikke akkurat gjort noe spesielt godt forsøk på å holde tritt med utviklingen i markedet. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ban'en mot HTC i Nederland ble oppløst, og Nokia lot HTC beholde mikrofonchippen i One. Ikke helt nøyaktig fremstilling. HTC får bare bruke de mikrofonene de allerede har fått levert, og telrfoner som er produsert med dem, deretter må de finne andre løsninger. Det skal sies at ST Micro vurderer å anke dommen, så det kan være at de mener Nokia har brutt noen klausuler i avtalen. Uansett ser det ut som det kan lønne seg å få tak i en av de tidlige telefonene som har disse mikrofonene. De telefonene som skal leveres hit i førsete batch er nok uansett allerede produsert, så det burde ikke være noen fare med disse. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Sorry, leste quoten feil. HTC One fikk seg nylig en softwareupdate som blant annet forbedret kameraet. • Improvement to sound capture with Zoe• Noise reduction in slow motion movie capture • Improved color reproduction and dynamic range (reduced over-exposure in non-HDR images) in certain conditions • Fix to display correct ISO in EXIF information when ISO settings are manually changed by the user • Improved system performance and stability S: http://www.androidpit.de/htc-one-update-fotos Endret 24. april 2013 av Puffah 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) IPS er mye klarere under mikroskop . Merket faktisk ikke stor forskjell fra s3 til 920 i normalt bruk dog. Mulig jeg er blind :/ edit: leser forresten den testen akkurat nå Endret 24. april 2013 av Slai Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Bah, jeg klarer virkelig ikke å få tatt bilder med god kvalitet med dette kameraet. Testa kameraet litt i løpet av dagen, her er de 2 beste bildene jeg klarte å ta. Har ikke softwaren som ble linka ovenfor, men den finner heller ingen oppdatering når jeg søker. Når det er sagt, jeg ble sykt overraska over den såkalte "Boomsound". Har hørt mange som skryter av hvor bra lyd det er i høytalerne, men man må bare høre det selv for å tro det. Gled dere Endret 25. april 2013 av Apox Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Noen som vet om man kan sende YouTube klipp til Philips TV trådløst? Den nyeste TVen har jeg. Samt til deg over: hvordan er samtale kvaliteten? Lenke til kommentar
trolololz Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Noen som vet om man kan sende YouTube klipp til Philips TV trådløst? Den nyeste TVen har jeg. Samt til deg over: hvordan er samtale kvaliteten? Ifølge de fleste tester er HTC one sin samtalekvalitet best i sin klasse. Lenke til kommentar
farnsworth Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Bortsett fra det håper, håper, håper jeg at jeg får gode nyheter fra Elkjøp i morgen, ellers blir det månelyst her i Trondheim Har du bestilt på nett, eller håper du på gode nyheter fra butikk i Trondheim? Har ikke bestilt noe selv enda, men tenkte ta det over disk. Sendte i tillegg en forespørsel til Nordialog, for å høre når de får inn. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Fikk akkurat SMS ifra netcom. Min telefon er blitt lagt til pakking og vil bli sendt ut i løpet av dagen. Cant wait! 1 Lenke til kommentar
trolololz Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Fikk akkurat SMS ifra netcom. Min telefon er blitt lagt til pakking og vil bli sendt ut i løpet av dagen. Cant wait! Og her sitter jeg og venter på elkjøp.... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Min fra Netcom er allerede på mitt lokale postkontor. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Seriøst? Crazy. Trodde ikke de harde lov å sende ut før lanseringsdato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå