Puffah Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Noen som vet når CDON leverer ut nordic versjonen? CDON har hovedlager i Sverige. HTC Sverige har gitt samme melding som HTC Norge om leveranse til sine hovedforhandlere i uke 17. CDON er ikke en av de, så de er nok ikke prioritert, men det burde ikke ta lange tiden før CDON også får leveranse. Endret 22. april 2013 av Puffah Lenke til kommentar
veluci Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 CDON har hovedlager i Sverige. HTC Sverige har gitt samme melding som HTC Norge om leveranse til sine hovedforhandlere i uke 17. CDON er ikke en av de, så de er nok ikke prioritert, men det burde ikke ta lange tiden før CDON også får leveranse. Håper det så eg slipper og bestille telefonen på nytt en annen plass for og få den fortest mulig Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Netcom hadde forventet leveranse på HTC One den 24.04 for noen timer siden, endra til 07.05 nå :3 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Så nettopp det samme. Får satse på at vi som allerede har bestilt får tidligere enn det. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Huff. All den spekulasjon, irritasjon og diskusjon om leveringsdato.... Får flashback fra da Samsung Galaxy SII skulle komme. Kan ikke alle bare smøre seg med tålmodighet. Man får mobiltelefonen når man får den... Jeg gleder meg til når dette opphører og folk kan begynne å diskutere selve mobiltelefonen. Ingen som ennå har fått mobiltelefonen som kan bidra med noe konstruktivt informasjon? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Spekulasjonen om når man får telefonen er jo halve moroa ved en ny lansering Forøvrig er min nå bekreftet levering i morgen, FedEx overnight shipping. Jeg skal komme med noen innspill når den dukker opp. Endret 23. april 2013 av Apox 1 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hvor har du bestilt ifra apox ? Venter spent på telefonen nå! Det som blir mest spennende er å hørre lyden ifra høytalerne på den! Lenke til kommentar
Philo Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ser ut som HTC har gått på nok en smell. Hvorvidt dette vil påvirke leveransedato i Norge er uvisst dog. Nok et tilbakeslag for HTC One Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Imponerende video- og lydopptak: http://www.youtube.com/watch?v=QEQYTz_mSzs Fordelen med dual-band mikrofoner kan høres her Endret 23. april 2013 av Puffah Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Spørs hvor lenge de får bruke Nokias mikrofoner... http://www.engadget.com/2013/04/22/nokia-preliminary-injunction-against-htc-one-mic/ Lenke til kommentar
2of3 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 https://nettbutikk.telenor.no/Mobil/htcone#&binding=22920768 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Nå er Netcom tilbake til ubekreftet leveringstid. Skal den bli utsatt enda lenger nå? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 står i artikkelen på fremsiden at den nordiske lanseringen ikke vil bli påvirket. gjelder det også for oss som ikke har bestilt den nordiske men eu? ble litt bekymret nå, står at den nordiske går som planlagt og forventet levering slutten av uken... Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Såvidt jeg har forstått er det kun i Nederland det blir forsinkelser foreløpig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Da var skjønnheten her. Gleder meg til å sette igang Endret 28. april 2013 av Apox 1 Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Jeg renner over av misunnelse, herregud. Jeg har vært hypet siden januar.. Til informasjon er det bekreftet at HTC logoen i midten kan aktiveres som egen kapasativ knapp gjennom litt triksing. http://forum.xda-dev...d.php?t=2244620 Det har også kommet custom ROMs som reaktiverer muligheten til å dobbeltrykke back for meny, men jeg tror uansett at denne muligheten kommer tilbake i en senere offisiell update, siden den ble fjernet i utgangspunktet pga en bug pre-release. Endret 23. april 2013 av Puffah Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Bildene ovenfor av One er tatt med min S3. Her er et bilde av min S3 tatt med HTC One. Kameraet virker meget bra, flust av innstillinger som jeg må lære meg før jeg kan skryte av at bildene er mye bedre enn S3'en da men. Nydelig telefon. Har lite negativt å si bortsett fra at den blir overraskende varm på baksiden. Endret 23. april 2013 av Apox Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Et generelt godt tips er å sette sharpness på -1, da 0 er i overkant skarp Endret 23. april 2013 av Puffah Lenke til kommentar
SLi Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Har jo mer støy enn min to år gamle HTC Sensation... :/ Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 apox finner du noen imperfeksjoner i byggekvaliteten? Det er drøssevis av folk som rapporterer gaps mellom plastikken og aluminiumet og diverse overhangs på telefonen. Håper de nordiske variantene ble laget på et senere tidspunkt hvor HTC har eliminert de fleste hullene i assembly-prosessen, ellers blir jeg nødt til å storme inn på Elkjøp og forlange en ny telefon til jeg finner en uten gaps. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå