Tannpirkeren Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 CDon: Hej Dessvärre har vi fortfarande inte fått in EU i vårt lager. Du får mail så fort din order skickas. Vi hoppas dock fortfarande att den kommer in inom en vecka men det är inget vi fått bekräftat än Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ny test, denne gang av mobilsiden.dk. Rosende omtale og pluss for batteri. http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/htc-one-den-eneste-ene-mobiltest,lid.26596/ Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Til de som lurer på om CDON blir prioritert av HTC Norge når det gjelder leveranser neste uke: Hei Vegard,vi står ikke med på listen fordi vårt hovedlager ligger i Sverige. Vi har dessverre ennå ikke mottatt bekreftelse om leveranse fra vår leverandør. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Til de som lurer på om CDON blir prioritert av HTC Norge når det gjelder leveranser neste uke: Begynner å bli lei av å vente. Snart så jeg slenger inn en forhåndsbestilling på en Norsk model også, bare se hva som dukker opp først Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ja, jeg slang på en forhåndsbestilling hos Elkjøp i tillegg. Nå er jeg så lei av å vente at jeg tar den modellen som kommer først, koste hva det koste vil. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ja, jeg slang på en forhåndsbestilling hos Elkjøp i tillegg. Nå er jeg så lei av å vente at jeg tar den modellen som kommer først, koste hva det koste vil. Men Elkjop sier 09.05! 3 uker til... ugh Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Forventes inn 24.04 hos Netcom online kilde: https://shop.netcom.no/mobil/htc/one-silver Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Jeg forventer at Elkjøp får inn telefonen før 09.05, nemlig fordi HTC Norge selv sa at deres forhandlere skulle få leveranse neste uke. Netcom ser ut til å reflektere dette med sin dato, og jeg håper, for min egen psykiske helse, at Elkjøp får leveranse samtidig. Endret 19. april 2013 av Puffah Lenke til kommentar
SLi Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Kjipt at mobilen har gått ut på dato før den blir solgt da... (Ja, jeg tar litt i). Edit: En Q1 mobil som blir solgt i Q2, er det normalt? Endret 19. april 2013 av SLi Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hva med mobilen som har gått ut på dato da? Jeg kan iallefall ikke tenke på noe i farten. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg skjønner ikke den setningen der, Apox. Aaaaanywhore, om jeg kjøper HTC One med Djuice Nonstop M, vil jeg da få 4G? ... og White eller Black? Drives me mad.. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=71Eef27q1vY Jeg syns sølv ser litt mer eksklusiv ut og viser detaljene bedre. Fingeravtrykk vises også langt bedre på den svarte. Denne karen lagde et cover av vinyl som i mine øyne ser råbra ut. Kanskje kommer det lignende klistremerker i salg etterhvert. Endret 19. april 2013 av Puffah Lenke til kommentar
SLi Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Jeg syntes den svarte ser skikkelig tøff ut på bilder... Hadde kjøpt den sølve om den ikke hadde hatt stygge hvite striper på seg... -.- Endret 19. april 2013 av SLi Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Jeg skjønner ikke den setningen der, Apox. Du skjønte ikke spørsmålet mitt? Ok la meg utdype da: Du mener HTC One har gått ut på dato før den er i butikkene, og jeg vil gjerne vite hva med den du mener har gått ut på dato? CPU? Kamera? Skjermen? Det har jo ikke kommet noe ny og bedre hardware som den burde hatt hvis den ble lansert i morgen. Endret 19. april 2013 av Apox Lenke til kommentar
SLi Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Du skjønte ikke spørsmålet mitt? Heh, nei, jeg skjønte ikke helt hva du mente, men nå gjør jeg det... Det jeg mente (med endel overdrivelse) var at neste gen. tlf'er kommer før HTC sin kommer... Skal ikke Nexus 4, Iphone 5s og Galaxy S4 komme snart? One skulle vel egentlig vært her i Februar? 1 Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Komplett.no pleier å være blant de aller første som får mobiler har jeg latt merke til de. De koster noen få små lapper mer enn de billigste, men de har en tendens å få tinga først. Jeg har ingen erfaring med butikker som elkjøp, cdon vs komplett når det gjelder sånt. Men, de er ofte tidligere ute enn de fleste andre webshops Endret 19. april 2013 av Fettlars Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg skjønner ikke den setningen der, Apox. Aaaaanywhore, om jeg kjøper HTC One med Djuice Nonstop M, vil jeg da få 4G? ... og White eller Black? Drives me mad.. Så lenge du også får et 4G-simkort får du det med HTC One ja. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Da har jeg slengt inn en bestilling på Komplett også, og denne er vel "Nordisk" så da lurer jeg på om jeg nå bare avbestiller EU utgaven da det ser ut til at de vil komme nokså likt Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) http://www.sammobile.com/2013/04/18/samsung-taiwan-apologies-for-the-fake-htc-one-reviews/ Enda en grunn til å kjøpe seg HTC Endret 20. april 2013 av phewBAR Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Ja, HTC har ikke blitt tatt i det enda. Forsåvidt ikke en enorm grunn, egentlig, hva som skjer i Taiwan eller hvor det enn var Endret 20. april 2013 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå