Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får vente til nedbetalingen er ferdig på one x+.. tror det er i Mai månede.. Så blir det nok mest sansynlig denne!

 

Prisen har vell gått littegrann ned til den tid.. så den kostet 5900 på komplett.. litt for mye egentlig

 

Det nye interfacet ser faktisk litt rotete ut etter min mening.. lurer på hvordan det er i bruk..

Lenke til kommentar

Synes dette var en griselekker telefon. Håper de kommer med noe tilsvarende på windows phone også.

Og om folket fikk opp øya og forsto at et kameras kvalitet ikke defineres i megapixler er mye gjort. Det hjelper lite om et kamera har 25 Megapixler om det lyset som treffer sensoren er så dårlig at de fleste pixlene inneholder lite eller ingen informasjon.

Om man ser på speilreflexkameraer så er det optikken som ofte koster skjorta. Ikke uvanlig at optikken koster 10 ggr. så mye som kamerahuset. Om man tar mobilens begrensninger med hensyn til det faktum at de skal være mindre enn en cm tykke, må man gå andre veier. F.eks, slik Nokia og nå HTC har gjort.

 

Minnekort ser jeg ikke på som noen begrensning. Alle i dag har vel Dropbox, Skydrive etc. Telefonen laster jo automatisk bildene opp til disse skytjenestene om man vil. Jeg har vel en 5-600 Gb med digitale bilder og ser ingen grunn til å fly med disse i lomma hele tiden. De er jo tilgjengelig på enhver digital duppeditt på nettet uansett. Samme med musikk. Alle bær dessuten ta regelmessig backup av telefonene sine. Dette kan jo gjøres i bakgrunn via WIFI eller BT Det gjør nå ihvertfall jeg..

 

Jeg kjøper gladelig en telefon uten et eneste hull eller luke. Gjerne med kun bluetooth overføring av lyd, streaming av bilder etc til PC/TV, innebygget programmerbart simkort etc, trådløs lading osv. Hermetisk lukket.

 

Det er ingen på markedet i dag, etter mitt syn, som lager bedre designede telefoner enn. HTC. Hadde de bare brukt like mye tid på å ta seg av kundene så hadde de vært mitt eneste valg. Slik er det ikke.

Lenke til kommentar

Nei-nei, dobbelttrykk på Home er multitasking. Hold for Google Now.

 

Om Tilbake har noen flere funksjoner vet jeg ikke.

 

Ser også at multitasking-skjermen nå har 3x3 ikoner, i stedet for vinklede vinduer etter hverandre horisontalt som på One X. Vil påstå det er en forbedring. Raskere og enklere å få oversikt + avslutte apper.

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...