Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

har ingen tro på at denne mobilen vil være i butikkene før i mai?

dette etter det jeg har hørt fra Nordialog og erfaring fra HTC tidligere.

 

Jeg pleier alltid å innkalkulere et par ukers senlevering, vet ikke når de skal lære da.

 

Jeg fikk vite at jeg kunne først 15.april begynne med forhåndsbestilling for da var ankomstdatoen kanskje litt klarere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har ingen tro på at denne mobilen vil være i butikkene før i mai? dette etter det jeg har hørt fra Nordialog og erfaring fra HTC tidligere. Jeg pleier alltid å innkalkulere et par ukers senlevering, vet ikke når de skal lære da. Jeg fikk vite at jeg kunne først 15.april begynne med forhåndsbestilling for da var ankomstdatoen kanskje litt klarere

 

Nordialog sa for litt over en uke siden at den var forventet inn til de 11 april, ergo regnet de med levering tidligst første uken i mai ;)

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestillte med Netonnet 26. februar.

 

HTC Norge på Facebook sa inntil i forgårs at mobilen skulle komme til Norge i midten av april. Nå svarer de derimot bare at de skal "kommunisere eksakt tidspunkt på siden her når vi har det klart".

Midt april er jo neste uke, men det er nok bare å glemme. Mtp de siste svarene fra HTC Norge ser det heller stygt ut for en april-lansering.

 

Netonnet importerer direkte fra utlandet tho, så jeg lever enda i håpet om at den dukker opp en gang innenfor de neste to ukene :p

 

 

Jeg ble litt sjokkert når jeg så benchmark resultatene hvor iPhone 5 hadde mye bedre resultater.

GLBenchmark http://www.anandtech...c-one-review/13

Med bare 4" og en oppløsning på 1136x640 er det ikke så veldig rart egentlig. iPhone 5 har ganske kraftig innmat i tillegg.

Endret av Puffah
Lenke til kommentar

Vinner dog greit på off-screen 1080P test også da. Men at Apple har levert god GPU ytelse i sine enheter er vell ingen hemmelighet lenger, de har stortsett gjort rent bord på det partiet hele veien.

 

Hvorfor ikke andre produsenter også begynner å ta i bruk PowerVX er litt merkelig når ytelsen utvilsomt er av den beste på den mobile plattformen. Har den noe med strømoptimalisering i operativsystemet å gjøre, så Android produsenter rett og slett ikke tør å satse på det?

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestillte med Netonnet 26. februar.

.

 

Hatt en forhåndsbestilling på EU utgaven hos CDON en måneds tid nå. Kjenner jeg begynner å bli mektig lei av å sjekke status på bestillingen.

Snart så jeg også slenger inn forhåndsbestilling på S4 også og bare tar den som dukker opp i postkassa først, og så avbestille den andre.

One er nok best for meg til mitt bruk, men jeg skulle hatt en ny telefon for 2 uker siden. Ikke om "muligens" 2 uker.

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt One i Silver på netonnet selv, har dog ikke hastverk siden jeg har en fullt fungerende og strøken Sensation XE, og var jo klar over at den er forsinket.

 

Men når HTC endelig kommer med en toppmodell som ser bra ut og ikke er laget av plast må man ha det! + det er jo gøy med noe nytt.

 

Gleder meg til å få den! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har også forhåndsbestilt EU utgaven hos CDon, 19 mars. Sendte en henvendelse forrige fredag og spurte når de venter EU modellene på lager, da disse tross alt har vært i salg en stund.

 

Svaret jeg fikk, er at de ikke har noen dato, men at de håper den kommer på lager om en vecka eller två.

 

Personlig tror jeg den kommer i begynnelsen av Mai, da de ennå sliter med å dekke etterspørselen i England. Men det er jo lov å håpe på at CDon har vært tidlig ute og at den med litt flaks kommer i slutten av neste uke :-)

Lenke til kommentar

Fra Clove:

 

 

"Update 8th April: Silver units currently have an approximate dispatch time of 14-21 days from date of order. All orders are being shipped in chronological order as soon as we have stock available. Black units delayed until early May. Exact shipping date to be confirmed."

 

 

Det bekrefter vell i grunn at norske telefoner ikke er rett rundt hjørne..

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg ikke har lest altfor mye om tlf i det siste, men har det kommet ut noen tester ang batteriet ? Var det ikke litt skeptisk til det ?

Battieriet er helt gjennomsnittlig. Varer vel en dag så burde du lade det over natta, slik er det jo med 90% av alle smarttelefoner. Var mye tull med dårlig batteritid i de første testene, men det må ha vært en prototype bug eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Ny melding fra HTC Norge:

 

Ventetiden på den nye HTC One er snart over. Fra slutten av uke 17 vil våre forhandlere begynne å levere til de kundene som har bestilt først. I påfølgende uker vil vi uke for uke øke antall tilgjengelige HTC One i Norge. Har du enda ikke forhåndsbestilt HTC One – vil vi fortsatt anbefale deg å gjøre det, da vi vil prioritere forhåndsbestillinger frem til begynnelsen av mai. (Vær oppmerksom på at de første 4 ukene er det utelukkende den sølvfargede utgaven som er tilgjengelig.) Vi oppfordrer deg til å bestille fra forhandlere, som selger den offisielle nordiske variant av HTC One, da den er den eneste som er optimert for de nordiske nettverk.

 

Nå er jeg ganske usikker... Jeg har bestilt den europeiske versjonen fra Netonnet, som i teorien skal komme tidligere. Men hvis den nordiske kommer allerede i slutten av neste uke, og kanskje funker bedre på nordiske nettverk, så lurer jeg på å overføre bestillingen til en Nordic versjon.

Samtidig lurer jeg på om de offisielle forhandlerne som HTC lister på sine hjemmesider får mobilen først, altså Elkjøp, Chess og Telenor.

Lenke til kommentar

Typisk samsung fanboy eller en gutt som har fått beskjed fra sin sjef om å selge samsung da "alle" vil ha samsung nå.

 

Se sitatet ifra puffah som kommer rett ifra HTC norge. Vil nok holde på at dem sier stemmer. Ikke ofte HTC gir ut meldinger, men når dem først gjør det så stemmer det som regel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...