1BlueAnd1White Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 me likey bra betteri Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Her sliter vell Samsung litt på grunn av AMOLED panelene sliter litt med strømforbruket ved lyse bakgrunner, og 99% av alle nettsider har en eller annen form for lys bakgrunn. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Hvorfor er det ingen som selger denne med 64GB i Norge? Med tanke på at HTC One ikke støtter minnekort så burde man kunne få kjøpt versjonen med 64GB lagring. Edit: Fikk beskjed fra Chess i dag. Ingen i Norge vil selge versjonen med 64GB lagring. Endret 4. april 2013 av DJViking Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hvorfor er det ingen som selger denne med 64GB i Norge? Med tanke på at HTC One ikke støtter minnekort så burde man kunne få kjøpt versjonen med 64GB lagring. Edit: Fikk beskjed fra Chess i dag. Ingen i Norge vil selge versjonen med 64GB lagring. hvordan kan Chess vite hva Elkjøp vil gjøre? o.O Lenke til kommentar
baguett Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 hvordan kan Chess vite hva Elkjøp vil gjøre? o.O De har vel snakket med HTC Norge regner jeg med.. Lenke til kommentar
Lgeeee Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Noen som veit hvorfor Komplett.no har fjerna HTC One fra sin liste over telefoner? :S Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Da tok jeg en tur innom min ordre @ Komplett. Ser ut at de har nå byttet til "Forventet sendingsdato 2013-05-02" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 HTC One på Komplett.no: Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment... Hva skjer?? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 De har vell fått såpass mange bestillinger at de har fjernet den inntil de har fått bekreftet flere leveranser fra leverandør, dette er temmelig standard praksis for nettbutikker hvor de innser at antallet forhåndsbestillinger begynner å ta litt vell av iforhold til antallet enheter det er realistisk å få tak i innen rimelig tid. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Skummer tråden her nå og legger merke til at "alle" her skriver VELL... Det er bare en l der... Endret 4. april 2013 av nor50 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Vell høres jo mer rett ut en vel, men det er mange som ikke vet at det kun skal være en l Vet noen noe om når Netcom får inn telefonene? Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) 100mb per musikkfil ? Nå tror jeg du tar litt vell mye i her.. FLAC. Muses The 2nd Law "HD Audio"-album tar opp 1,08 GB, f.eks. Vell høres jo mer rett ut en vel, men det er mange som ikke vet at det kun skal være en l Nei, det høres helt ufattelig feil ut. Jeg tenker på 14-åringer med dårlig norskopplæring hver gang jeg ser noen skrive "vell". Endret 5. april 2013 av Skoony Lenke til kommentar
teitur Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Massiv test ute på Anandtech nå: http://www.anandtech.com/show/6747/htc-one-review Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Jeg ble litt sjokkert når jeg så benchmark resultatene hvor iPhone 5 hadde mye bedre resultater. GLBenchmark http://www.anandtech...c-one-review/13 Endret 7. april 2013 av DJViking Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Jeg ble litt sjokkert når jeg så benchmark resultatene hvor iPhone 4/5 hadde mye bedre resultater. GLBenchmark http://www.anandtech...c-one-review/13 Leser du ikke linkene du legger ved??? Rettelse til hva du skriver : HTC One slår alt, unntatt iPhone 5 som har mye lavere oppløsning. Endret 6. april 2013 av smartphone Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ble nå slått ganske så kraftig i off-screen 1080P testen også da. At Apple gjør rent bord når det gjelder GPU ytelse er jo ikke noe sjokk, det har de jo stort sett gjort hvert eneste år både på mobil og nettbrett med iPhone og iPad. At ikke flere går for samme PowerVX løsning er for meg en gåte. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Leser du ikke linkene du legger ved??? Rettelse til hva du skriver : HTC One slår alt, unntatt iPhone 5 som har mye lavere oppløsning. Klart jeg leste den. Hva er det du snakker om? Den har lavere oppløsning ja, men jeg synes likevel HTC One burde gjort det bedre mot iPhone 5 enn det den gjorde. Endret 7. april 2013 av DJViking Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Klart jeg leste den. Hva er det du snakker om? Den har lavere oppløsning ja, men jeg synes likevel HTC One burde gjort det bedre mot iPhone 5 enn det den gjorde. Du skriver iPhone 4/5 ikke 5, stor forskjell på det. Virker ikke som du har lest linken du viser til. HTC One gjør stort sett rent bord, men "du synes" at den burde gjort det bedre mot iPhone 5. Ikke alle telefoner er like gode på alt, noen er gode på det ene, noen på det andre. Edit: Du strøk iPhone 4 fra ditt opprinnelig opplegg, morsomt Endret 7. april 2013 av smartphone Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Husker ikke helt hvorfor jeg tok med iPhone4 der... Var kun femmern som gjorde det bedre mot HTC One. Edit: Lite aktivitet på denne tråden i det siste. Kanskje fordi ingen har fått mobiltelefonen ennå... HTC One Developer Edition. unlocked SIM & bootloader med 64GB lagring. Frykter denne ikke er mulig å kjøpe innad i Norge. Vil ikke kjøpe en mobiltelefon dersom jeg ikke får norsk forbrukerrettigheter for reklamasjon. http://www.engadget.com/2013/04/05/htc-one-developer-edition-pre-order/ Endret 8. april 2013 av DJViking Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 En på Spaceworld sa 19. april. Fint om det blir meldt ifra her om noen vet noe mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå