TuRb0 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Da har det kommet en -> HTC One Teardown Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Første beløp + nedbetaling + månedsavgit på abonnement = totalpris etter 12 måneder. Netcom: 1999kr + (200 x 12)kr + (199 x 12)kr = 6787kr Chess: 1299kr + (349 x 12)kr + (199 x 12)kr = 7875kr CDON: 4990kr + 0kr + (199 x 12)kr = 7378kr (Nå er Chess Sjakk Matt > Netcom Fastpris Medium, men de er veldig nære). Det koster 1.1k mere viss du kjøper gjennom Chess enn Netcom (som har den beste dealen). Viss ikke Chess henger med mister de jo potensielle kunder, og det er ikke slik du tjener penger? De burde ha billig abo + billige subsidierte telefoner = flere kunder = mer penger. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Chess og netcom eies av samme telia sonera. Der netcom er hovedselskapet med mobiler mens Chess er det som brukes i priskrigen så om de går for netcom er det det samme for de Lenke til kommentar
jess2310 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Første beløp + nedbetaling + månedsavgit på abonnement = totalpris etter 12 måneder. Netcom: 1999kr + (200 x 12)kr + (199 x 12)kr = 6787kr Chess: 1299kr + (349 x 12)kr + (199 x 12)kr = 7875kr CDON: 4990kr + 0kr + (199 x 12)kr = 7378kr (Nå er Chess Sjakk Matt > Netcom Fastpris Medium, men de er veldig nære). Det koster 1.1k mere viss du kjøper gjennom Chess enn Netcom (som har den beste dealen). Viss ikke Chess henger med mister de jo potensielle kunder, og det er ikke slik du tjener penger? De burde ha billig abo + billige subsidierte telefoner = flere kunder = mer penger. Å si at Chess og Netcom abbonementene er veldig nære hverandre stemmer vel ikke helt. For mange vil dealen til Chess være mye billigere enn Netcom sin. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Stemmer, kommer helt Ann på forbruket http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2197732 Dette lover ikke bra. Gap mellom plast og metall og front høyttaler cover som detter av Endret 29. mars 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Dpreview har gjort en kjapp test av kameraet mot iphone 5 iphone 4s: http://connect.dpreview.com/post/1916293861/we-put-the-htc-ones-ultrapixels-to-the-test De vil gjøre en større test med kontrollerte lysforhold senere. Endret 30. mars 2013 av teitur Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 mot iphone 5: http://connect.dprev...els-to-the-test Iphone 4S mener du. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Iphone 4S mener du. Du har rett, fikset! Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 http://forum.xda-dev...d.php?t=2197732Dette lover ikke bra. Gap mellom plast og metall og front høyttaler cover som detter av Uffda. Så da går vi enten på Elkjøp og forlanger at de åpner esken helt til vi finner en feilfri model. Eller, vente et par måneder på nyere batcher med mindre feil? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Stemmer, var mye tull med sprekk eller overlapp. Og så har vi problemet med at når telefon går i bakken kan front dekslene gå av. De er festet på innmaten og ikke ramma... Samt sliter one med Bluetooth når wifi er på, tror det er bug fix som kommer som fikser det. Vurderer sterkt s4 pga den holder seg pen lengre. Aluminium bøyer seg ved fall og ser grusomt ut med tanke på riper. Men ender nok med å ta den første som kommer i butikk. S4 har jo amoled og amoled sliter med innredninger Endret 31. mars 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 HTC One skulle vist komme med en oppdatering for kameraet. Den skulle vist forbedre bildekvaliteten betraktelig. Testene hittil er vist gjort med en utgave av mobiltelefonen som ikke har denne oppdateringen. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Er ikke den svarte bedre viss du ikke vil at riper osv skal vises? Uansett ville jeg tatt den sølvfargede. Svart er så trist og kjedlig, dessuten er jeg veldig flink til å ta vare på telefonen så bekymrer meg ikke noe særlig for at den skal bli bøyd av fall osv. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Om den svarte er lik one s så er det en no go. Samt kun den hvite som fingermerker ikke synes på. Skal inspirere telefonen før jeg kjøper en hvertfall. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Har en svart iphone 5, og selv om jeg ikke sliter med noen riper osv, så kommer jeg nok til å gå for hvit HTC one tror jeg. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Den sorte HTC One er vell som sort iPhone 5 oksidert så potensiale for riper igjennom det sorte laget er trolig større enn å få riper i selve aluminiumen på den "sølvfargede". Den sorte har jo bare et lag av farge over aluminiumen, det er vell stortsett lettere å få stygge merker i "lakken" kontra rett på aluminiumen med den sølvfargede. Det er hvertfall tilfellet med iPhone 5, uten tvil. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Vil bare ha en hvit. Har svart iphone 5, men innser at jeg heller ville hatt en hvit iphone 5:) Hadde hvit 4S og ville prøve svart igjen. Men personlig liker jeg hvitt bedre. Derfor hvis valget ender på HTC one, noe som er meget sannsynlig, så blir det den hvite. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Den sorte HTC One er vell som sort iPhone 5 oksidert så potensiale for riper igjennom det sorte laget er trolig større enn å få riper i selve aluminiumen på den "sølvfargede". Den sorte har jo bare et lag av farge over aluminiumen, det er vell stortsett lettere å få stygge merker i "lakken" kontra rett på aluminiumen med den sølvfargede. Det er hvertfall tilfellet med iPhone 5, uten tvil. Tja, hvis den svarte er behandlet på samme måte som f.eks. Desire HD eller Sensation skal det jammen litt til før det blir riper. Hvis det først skulle bli det er de jo derimot mer sjenerende enn på en aluminiumsfarget telefon. Når det gjelder den som er alu- og hvitfarget er jeg imidlertid litt bekymret for misfarging av den hvite plasten slik at den blir seende skitten ut. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Coveret går lett av ja... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Testet av Side3. HTC One: Pent stykke håndverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå