hojohansen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Kamera må byttes. Gjorde det på min, det tok en mnd før jeg fikk mobilen tilbake. Nye kamera varte i tre uker, så kom problemet tilbake igjen.... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Kamera må byttes. Gjorde det på min, det tok en mnd før jeg fikk mobilen tilbake. Nye kamera varte i tre uker, så kom problemet tilbake igjen.... Bare å levere inn igjen. Skjer det 3. gang hever du kjøpet og kjøper HTC 10 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Har Samsung S6 nå. Fungerer meget bra. Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Kamera må byttes. Gjorde det på min, det tok en mnd før jeg fikk mobilen tilbake. Nye kamera varte i tre uker, så kom problemet tilbake igjen.... Bare å levere inn igjen. Skjer det 3. gang hever du kjøpet og kjøper HTC 10 Da er det bare å lete frem One X mens M7 drar inn på service ?? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Er det noen enkle måter å unroote en M7 på? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Kjøpte forleden en HTC Ultra til god pris - en lefdal butikk som skulle tømme inventar i forbindelse med sammenslåing med elkjøp. Vel hjemme gikk det opp for meg at jeg glemte å sjekke om mobilen har mini-jack utgang, noe den ikke har. Veldig fornøyd med alt annet, så jeg beholder den - men skulle likevel hatt mulighet for minijack innimellom. Har testet en generisk USBc-til-minijack konverter, og den fungerte ikke. Må tydeligvis ha HTC sin egen. Den koster 119,- på deres hjemmeside, med en frakt på 260,- i tillegg! Noen som vet hvor jeg kan finne den her til lands? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Kjøpte forleden en HTC Ultra til god pris - en lefdal butikk som skulle tømme inventar i forbindelse med sammenslåing med elkjøp. Vel hjemme gikk det opp for meg at jeg glemte å sjekke om mobilen har mini-jack utgang, noe den ikke har. Veldig fornøyd med alt annet, så jeg beholder den - men skulle likevel hatt mulighet for minijack innimellom. Har testet en generisk USBc-til-minijack konverter, og den fungerte ikke. Må tydeligvis ha HTC sin egen. Den koster 119,- på deres hjemmeside, med en frakt på 260,- i tillegg! Noen som vet hvor jeg kan finne den her til lands? https://forum.xda-developers.com/u11/accessories/usb-c-to-3-5-mm-adapter-htc-u11-t3622225/page2 Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Kjøpte forleden en HTC Ultra til god pris - en lefdal butikk som skulle tømme inventar i forbindelse med sammenslåing med elkjøp. Vel hjemme gikk det opp for meg at jeg glemte å sjekke om mobilen har mini-jack utgang, noe den ikke har. Veldig fornøyd med alt annet, så jeg beholder den - men skulle likevel hatt mulighet for minijack innimellom. Har testet en generisk USBc-til-minijack konverter, og den fungerte ikke. Må tydeligvis ha HTC sin egen. Den koster 119,- på deres hjemmeside, med en frakt på 260,- i tillegg! Noen som vet hvor jeg kan finne den her til lands? https://forum.xda-developers.com/u11/accessories/usb-c-to-3-5-mm-adapter-htc-u11-t3622225/page2 Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå