Olestokk Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Da har min HTC One kommer tilbake, og de var så greie å bruke 3 uker på å bytte kameraet, fordi den ble sendt på ekstern service. Men de var greie nok til å bytte Micro USB kontakt, som laderen ikke bare detter ut. Kameraet er helt fikset, ingenting som minner om rosa skjær i bildene. Jeg er faktisk veldig fornøyd! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 måtte du betale for den reparasjon selv? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Har ikke mottatt noen regning eller noe. Jeg leverte telefonen og fortalte feilen, og gikk inn og hentet den når den var ferdig. Virker som at alt gikk på garantien. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 HTC har vel to år garanti (pluss at vi har forbrukerkjøpsloven som gir fem år reklamasjonsrettt), så det burde ikke være noe problem å få fikset det uten å betale noe. Det er jo også en kjent feil. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 De skal da alltid klare snyte litt penger fra deg... Trodde nesten de skulle ta betalt for Micro USB kontakta, ettersom det ikke var skrevet opp som feil, og kommer egentlig av for mye/dårlig bruk fra min side. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Noen som har hatt problemer med at telefonen lader ut selv om man har i laderen? Hos meg skjer dette, reinstallerte og da ladet den, men etter ett par dager klarer den ikke å lade igjen. Den lader bare når den er slått av. Endret 19. september 2014 av Svar Lenke til kommentar
RTReindal Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Kjøpte HTC One for en stund siden, og har fortsatt ikke fått oppdatert tlfen. Går inn på (innstllinger-om-programvareoppdateringer), men får alltid feilmeldingen "Nedlastning mislyktes" når jeg prøver å oppdatere til 4.19.401.11 (det er det tlfen prompter meg til å oppdatere). What to do? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Fabrikinstaller den for så prøve å oppdatere. Aldri hørt om andre som har hatt slikt problem før på denne telefonen uansett. Lenke til kommentar
RTReindal Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Fabrikinstaller den for så prøve å oppdatere. Aldri hørt om andre som har hatt slikt problem før på denne telefonen uansett. Takk for svar! Hvordan fabrikkinstallerer jeg denne? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Fabrikinstaller den for så prøve å oppdatere. Aldri hørt om andre som har hatt slikt problem før på denne telefonen uansett. Takk for svar! Hvordan fabrikkinstallerer jeg denne? Innstillinger - Sikkerthetskopier og tilbakestill - Nullstill telefon Merk, du sletter da ALT innhold på telefonen Lenke til kommentar
b00n Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Da har min HTC One kommer tilbake, og de var så greie å bruke 3 uker på å bytte kameraet, fordi den ble sendt på ekstern service. Men de var greie nok til å bytte Micro USB kontakt, som laderen ikke bare detter ut. Kameraet er helt fikset, ingenting som minner om rosa skjær i bildene. Jeg er faktisk veldig fornøyd! Nå har jeg sendt min inn også begrunn av like kamera problemer.. rosaskjær. Så får vi se hvor lang tid det tar med min Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Blææ, etter nesten en måned på rep får jeg den tilbake, mic og kamera funker perfekt. Men høytalerne er nå sprengt... Herreguud Kan jeg kreve en ny mobil eller noe? Mobilen er jo oppskrapa som aldri før etter rep, og har lite lyst til å ha den enda en måned på rep... What to do? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 De har vel rett til å reparere samme feil to ganger, før du kan heve kjøpet hvis samme feil oppstår for tredje gang. Er det forskjellige feil, har de flere forsøk, tre, eller fire, mener jeg. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Da har min HTC One kommer tilbake, og de var så greie å bruke 3 uker på å bytte kameraet, fordi den ble sendt på ekstern service. Men de var greie nok til å bytte Micro USB kontakt, som laderen ikke bare detter ut. Kameraet er helt fikset, ingenting som minner om rosa skjær i bildene. Jeg er faktisk veldig fornøyd! Nå har jeg sendt min inn også begrunn av like kamera problemer.. rosaskjær. Så får vi se hvor lang tid det tar med min Samme her. Sendte min på service og fikk en ny, denne hadde et rosaskjær som var verre. Sendte inn den nye og venter nå på svar. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hvor er det dere har sendt inn telefonene deres? Har også kamera med rosaskjær på min htc one... Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hvor er det dere har sendt inn telefonene deres? Har også kamera med rosaskjær på min htc one... Til de jeg kjøpte den av. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg sendte til no service selskap i Drammen etter oppfordring fra htc support. NetonNet mente jeg bare hadde 1 års garanti, noe htc support sa var løgn.. :-P Lenke til kommentar
teitur Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 DeltaService holder vel til det. Det var de som fikk en nn min og sendte swap-enhet på dagen. Jeg ser rosaskjær på denne også, men det virker som det blir eliminert når kameraet er klart. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Over en uke siden jeg sendte inn min, ikke hørt noe fra de enda. Lenke til kommentar
G:T:I Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Sendte min one til deltaservice igjennom netcom forsikring for å skifte glass/lcdskjerm etter at den gikk i bakken.De motok one 12 aug og så ble den vidre sent til et eksternt verksted den 26 aug.Så begynte jeg å purre på denne uka hvor moben ble av og fikk tilslutt svar at den var sendt i fra 9/10 fra HTC sitt hovedverksted.Så ha litt is i magen b00N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå