Vallhall Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Hadde bare One M8 hatt Nokia 1020s kamera, hadde den vært nærmest perfekt for meg, men uansett frister den Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Batteriet har ikke vært til å skryte av før, men etter siste oppdateringen har den blitt helt ekstrem. Ladet den litt etter skolen fordi jeg hadde lite strøm. Tok den ut når jeg hadde 50% og så deretter ferdig filmen. (45 min). Så tar jeg opp mobilen igjen uten å ha brukt den i mellomtiden, og nå har jeg 41% Eneste som har stått på er mobildata Skjønner ingenting nå, er jo helt forferdelig Da har du sikkert en app som drar mye strøm. Glemte mobilen igjen på jobb på fredag. Den var da på ca 90%. Mandags morran var batterinivået sunket til 61% etter nesten 3 døgn uten lading. Den var på WiFi hele tiden. Vet ikke om det drar mindre strøm enn mobildata? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Wifi skrues vell av etter en viss tid uten at du har brukt mobilen.. Standby tiden er ekstremt bra på den telefonen. Min lå i skuffen i standby modus i 1,5 uke før den døde. Da riktignok uten simkort og wifi avslått Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hei! I det siste har jeg hatt problemer med 4G. På min telefon virker det bare av og til. Altså noen ganger har jeg 4G, andre ganger bytter det mellom 3G og edge( tror jeg det var. ) Men hvis den får 4G med en gang jeg skrur på date, er signalet stabilt. Har hørt litt med Chess, og de sier at det ikke er noen kjent feil i området.Noen som har hatt lignende problemer? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Fikk endelig sendt inn min telefon til deltaservice for å fikse kaneraet. (rosa skjær i dårlig lys) Fikk melding samme dag om at bytteenhet var sendt i retur, så da må jeg nok klare meg uten HAAC-micene som min hadde. ? Noen som vet noe om lydkvaliteten på de nyere telefonene som mangler disse? Ellers har jeg hatt en annen One som lånetelefon, og skjønte plutselig de som klaget over dårlig varsellys. På denne er det knapt nok synlig i vanlig lampelys, og svakt selv i stummende mørke. Denne har riktignok åpenbart vært i bakken, så mulig innmaten har forskjøvet seg slik at ledlyset ikke er rett bak hullet i høyttalergrillen lenger, men godt mulig den kom slik også.. Edit: Swaptelefon kom i dag. Ut fra serienummer må det være en reparert enhet. SH34R skulle bety at den ble produsert i Shanghai 28.04 2013, så da kan det hende den har HAAC-micer. Bezel ser ny ut, kritthvite kanter og ingen gaps eller overheng. Notification led lyser for øvrig opp som bare det på denne. Endret 20. mai 2014 av teitur Lenke til kommentar
farnsworth Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ny oppdatering med Sense 6 er klar i Norge. Fikk den her nå. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Ser Sense 6 oppdatering er der. Noen som har tanker om det nye utseende? Kameraappen er den bedre? Det er vel kun utseende her også. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hm... Jeg får opp "Ingen oppdateringer" Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ser ut som det kun er utseende...men det kan jo være mer. Nå er den kliss lik M8- Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ser ut som det kun er utseende...men det kan jo være mer. Nå er den kliss lik M8- Har dere den nordiske M7? Får fortsatt ingen oppdateringer. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ser ut som det kun er utseende...men det kan jo være mer. Nå er den kliss lik M8- Har dere den nordiske M7? Får fortsatt ingen oppdateringer. Kjøpt i Norge med Telenor...så ja, det vil jeg tro Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Er det med wakeup-gestures på denne? Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Nei, jeg tror ikke det. Fra Droider, hva som skal være nytt http://droider.eu/2014/05/21/whats-new-in-the-sense-6-update-for-one-m7/ Også grei siden han har funnet ting i tillegg. Endret 22. mai 2014 av smartphone Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg er nesten litt imponert over HTC i denne runden. De har vært veldig flinke til å utvikle ny firmware til M7. Godt de ikke holder på som i gamle dager, da de forventet at alle byttet telefon hvert eneste år og droppet utvikling med en gang. De er jo først ute alltid. Synd at M8 ble så altfor stor, skulle gjerne fortsatt med HTC. Nå håper jeg på en Z2 Compact 1 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Må du ha et simkort i telefonen for å få denne oppdateringen? Jeg har en M7 som ligger i skuffen hjemme uten sim-kort, men jeg fikk ikke oppdateringen på den.(Ja, jeg var tilkoblet wifi... ) Lenke til kommentar
teitur Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg sitter med to stk m7 akkurat nå, og har ikke fått oppdatering til noen av dem ennå. Tror ikke mangel på SIM har noen betydning. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Virker som at den er trukket tilbake? Jeg fikk mulighet til å oppgradere, men valgte å utsette oppdateringen. Endte med at den ikke lenger er mulig å finne. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg fikk mail i går om denne oppdateringen. den ruller ut iløpet av de neste 2 ukene.. så slapp av Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Byttet til cyanogenmod her om dagen, aldri angret siden. Noen som kam si meg om det er en egen tråd for cyanogenmod? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Byttet til cyanogenmod her om dagen, aldri angret siden. Noen som kam si meg om det er en egen tråd for cyanogenmod? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1315838&page=32 Omfatter alle merker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå