roarnico Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Ca 3 uker.. Tar litt tid når telefonen blir reparert i Polen! Sendte inn min 1. april.. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Virker som en enkel måte å få folk til å ikke sende den inn på reparasjon :/ Har ingen annen telefon å bruke, så kan ikke si at det er verdt det :S Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Har samme problem selv, min også kjøpt av Telenor, og da jeg forhørte meg om hvor lenge jeg kunne ende opp uten telefon fikk jeg også høre 3 uker. De var ei heller kjent med problemet, noe som er merkelig(min mening).Nå venter jeg bare på å få tak i en Z2, så jeg kan sende inn denne.Må legge til at M7'en er den mobilen jeg har vært mest fornøyd med på lenge, sett bort i fra at jeg var uheldig med kameraet Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Får melding om "personliggjør oppdatering tilgjengelig". Noen som har lastet ned? Sitter uten Wi-Fi nå. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Oppdateringen var på ca 5 MB, så ikke allverdens å være redd for... Har ikke funnet ut hva den gjør ennå. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Får melding om "personliggjør oppdatering tilgjengelig". Noen som har lastet ned? Sitter uten Wi-Fi nå. Jeg skrev om dette for en tid tilbake. Den slettet alle mine snarveier og startsider. Men fikk nok denne i en tidlig batch, må ha vært en prøve. Men det er rett og slett oppsett av snarveier, bakgrunn og startsider. Hvis andre har kjørt den nå, er den vel trygg. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Den gjorde ingen endringer på min telefon av seg selv ihvertfall. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Har sjeldent brukt kameraet på min HTC One. Nå begynner jeg virkelig å bli irritert hvor dårlig format det har. Jeg får så lite bildeoverflat at det er så lite jeg klarer å få med i bildet. Enten er det en begrensning i den medfølgende kamera appen, eller en innstilling som jeg har misset. Når jeg bruker Appen ProCapture får jeg bilde som dekker hele skjermoverflaten. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Har sjeldent brukt kameraet på min HTC One. Nå begynner jeg virkelig å bli irritert hvor dårlig format det har. Jeg får så lite bildeoverflat at det er så lite jeg klarer å få med i bildet. Enten er det en begrensning i den medfølgende kamera appen, eller en innstilling som jeg har misset. Når jeg bruker Appen ProCapture får jeg bilde som dekker hele skjermoverflaten. Kameraet tar jo bilder i tilsvarende 28mm vidvinkel i 35mm ekv. Relativt vidt det da. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Litt krise her nå. Våka opp i dag uten dekning og når jeg restarter telefonen så sier den ugyldig kort, kontakt kundeservice... Virker ikke som den merker at det er noe sim-kort i den for når jeg restarter den så får jeg ikke beskjed om å skrive inn noe pin kode. Har nå prøvd en fabrikkresett. Da jeg prøver og låse opp telefonen så får jeg bare opp en hvit bakgrunn hvor det står htc på. Får ikke gått inn på menyen eller noenting Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Har du prøvd å ta ut sim-kortet? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hvor mye batteritid får dere pressa ut av HTC One? Har endt opp med å måtte lade den opp midt på dagen i dag fordi den gikk tom for strøm ved 16 tiden... Er blitt helt elendig i det siste. I går gikk den tom ca. 14, og den ble bare brukt til Snapchat mens jeg stod i kø for Game of Thrones messa... Er ikke noe jeg får gjort med det? For eksempel at de bare bytter enhet om jeg sender inn telefonen for kamerafeilen? xD Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 For tiden lader jeg ikke telefonen før natten, men jeg har en annen arbeidstelefon som jeg bruker på jobb, så jeg sparer noen prosent der. Men generelt sett på en hektisk dag så bruker jeg å lade noen timer etter jobb for å være safe. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hvor mye batteritid får dere pressa ut av HTC One? Har endt opp med å måtte lade den opp midt på dagen i dag fordi den gikk tom for strøm ved 16 tiden... Er blitt helt elendig i det siste. I går gikk den tom ca. 14, og den ble bare brukt til Snapchat mens jeg stod i kø for Game of Thrones messa... Er ikke noe jeg får gjort med det? For eksempel at de bare bytter enhet om jeg sender inn telefonen for kamerafeilen? xD Jeg har opplevd det samme, batteriet blir slukt på få timer. Det pleier å hjelpe å ta en omstart av telefonen. Mulig det er en prosess som går bananas, som tømmer batteriet. 1 Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Noen som har prøvd noe slikt som denne? http://www.ebay.com/itm/4200mAh-External-Backup-Battery-Charger-Power-Bank-Case-Cover-For-HTC-One/181377397356?hash=item2a3aef726c&var=480367785521 4200 mAh powerbank og cover på ebay Vanligvis ikke problem med batteri, men for dager i helgen som Tom Waitsløp, ute hele dagen, tar mye bilder, og bruker GPS, osv - kunne en slik være kjekt. Endret 3. mai 2014 av smartphone Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Skulle nesten trengt det... For i dag var telefonen fulladet midt på dagen.. Helt tom 3 timer senere. Den har jo ikke akkurat holdt lenge før, men dette er jo katastrofalt! Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Ser at Tom Waitsløpet gikk fint, med mange bilder, osv var batteriet fortsatt på 49% når jeg kom hjem kl 2130. Tror likevel jeg kommer til å prøve noe liknende. Lenke til kommentar
extrad Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 One X'en min gikk helt konk nylig. Bruker nå samboerns gamle HTC One helt til jeg får Z2. Var mindre imponert over den da den kom. Glasset sprakk i lomma etter et par dager. Fikk ikke nytt til tross for at glasset ikke var blitt utsatt for noe. Men må si at jeg er positivt overasket over batterikvaliteten faktisk. Den holder i 2 dager med normal bruk. Ikke verst for å være en 1 år gammel smarttelefon. Bildekvaliteten er også helt grei. Kameraet på One X funket ikke like bra etter 1 år, og i hvert fall ikke etter 2 år. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Batteriet har ikke vært til å skryte av før, men etter siste oppdateringen har den blitt helt ekstrem. Ladet den litt etter skolen fordi jeg hadde lite strøm. Tok den ut når jeg hadde 50% og så deretter ferdig filmen. (45 min). Så tar jeg opp mobilen igjen uten å ha brukt den i mellomtiden, og nå har jeg 41% Eneste som har stått på er mobildata Skjønner ingenting nå, er jo helt forferdelig Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Batteriet har ikke vært til å skryte av før, men etter siste oppdateringen har den blitt helt ekstrem. Ladet den litt etter skolen fordi jeg hadde lite strøm. Tok den ut når jeg hadde 50% og så deretter ferdig filmen. (45 min). Så tar jeg opp mobilen igjen uten å ha brukt den i mellomtiden, og nå har jeg 41% Eneste som har stått på er mobildata Skjønner ingenting nå, er jo helt forferdelig HTC har vel lagt inn en bug så du får lyst til å kjøpe M8-versjonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå