baguett Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ingen problem med det her. Men jeg har et problem med lyd når jeg bruker headset, ca annenhver gang når jeg endrer volum på telefonen via volumknappene på telefonen, når jeg hører på radio eller musikk, så stopper/pauses lyden. Hva i all verden kan det komme av? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ingen problem med det her. Men jeg har et problem med lyd når jeg bruker headset, ca annenhver gang når jeg endrer volum på telefonen via volumknappene på telefonen, når jeg hører på radio eller musikk, så stopper/pauses lyden. Hva i all verden kan det komme av? Jeg har heller ikke opplevd treghet etter siste oppdatering, men opplever som deg at telefonen når jeg hører musikk at når telefonen ringer så er musikken på mute etter samtalen avsluttes. Må skru opp manuelt etterpå. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Har oppstått ett problem på min. Den har sluttet å vibrere på varsler og telefoner. Har sjekket innstillinger, lydmodus og har prøvd å restarte, men ingenting funker. Er dette et kjent problem? 1 Lenke til kommentar
tigerntommy Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Kjøpte Htc one for 2 uker siden, versjonen som er på telefonen nå 4,3. Når sender Htc ut den nyeste Kit kat ?? Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Kjøpte Htc one for 2 uker siden, versjonen som er på telefonen nå 4,3. Når sender Htc ut den nyeste Kit kat ?? For ca en måned siden. Sjekk manuelt så får du den. :-) Lenke til kommentar
tigerntommy Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Har sjekket manuelt, kommer berre opp at du har sisdte oppdatering Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ny oppdatering på gang. Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Noen som har eller har hatt problemer med Pink-tint på kameraet i mørket? Altså at man får et rosa slør på bildene man tar i mørkere omgivelser.Eneste løsning å sende inn telefonen da eller? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 @ravensp ja, og ja. Er visstnok hardwarefeil. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 Ny oppdatering på gang. Mulig dette er "Sense Personliggjøring" som jeg skrev om i #2579. Altså oppsett av bakgrunnsbilde, men denne har visst med det meste av oppsett på home screens. Den sletter snarveier og oppsett på startskjermene. Lenke til kommentar
Rik Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Virker som den oppdateringa fikset den tregheten og lugginga på min telefon.. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Ny oppdatering på gang. Mulig dette er "Sense Personliggjøring" som jeg skrev om i #2579. Altså oppsett av bakgrunnsbilde, men denne har visst med det meste av oppsett på home screens. Den sletter snarveier og oppsett på startskjermene. Usikker på det. Change loggen viser Wifi forbedringer og diverse bug fiks. Selve oppdateringen er på over 200 MB, så regner med mye annet rusk har blitt rettet opp. Selve merker jeg bluetooth drain er mindre etter 4.4 oppdateringen. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 Da er det nok andre ting som du sier, sikkert riktig. Tydeligvis noe jeg ikke har fått ennå. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Noen som finner en liste over hvilke bugs denne oppdateringen faktisk retter?Jeg finner ingenting selv.. Kan ikke si jeg har merket noe forskjell heller på oppdateringen. Hadde ikke dette "wifi" problemet som ble nevnt Lenke til kommentar
KLB Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Har plutselig begynt å få leveringsrapporter hver gang jeg sender en MMS (ikke sms). Dette til tross for at denne innstillingen er skrudd av. Noen som aner hva som er greia? :-p Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Er det nærliggende å anta at "purple tint" er blitt fikset på nyere produksjons-revisjoner? Jeg ser at folk som har feilen får reparert denne ved at kameramodulen blir byttet ut. -Og siden det løser seg ved å sette inn ny modul, da er antakelig nyere revisjoner utstyrt med godt kamera? Leste forøvrig noe om at problemet ikke ble løst i software (Kitkat) Lenke til kommentar
teitur Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Nei, det er en hardwarefeil. Jeg vet ikke om den er rettet i senere revisjoner, men har sett folk som klager over at feilen etterhvert kommer tilbake etter reparasjon. Mener teorien er at det er varme son knekker sensoren over tid. Telefonen er jo ikke akkurat kald under bruk.. Lenke til kommentar
steubar Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg blir stadig plaget av en pålogginsforspørsel på Picasa GLRPlugin. Jeg trykker avbryt men den kommer tilbake etter noen dager. Noen som vet hvordan jeg får stoppet dette? Jeg har ikke installert Picasa på mobilen -S- Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Ser at One (M7) har LiPo-batteri istedet for tradisjonelt Li-ion. Noen spesielle "regler" man må forholde seg til ved lading i motsetning til Li-ion? Og hva med lave temperaturer? Har opplevd at en batteri-pakke døde som følge av -10C, mens Li-ion holder ut gang etter gang. Lenke til kommentar
KLB Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Da lastet jeg ned enda en oppdatering. Programvarenummer: 4.19.401.11 Android: 4,4,2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå