Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessverre gjelder prisen kun for fargen sølv (så langt jeg har funnet ut). Den svarte er mye penere i mine øyne. "Gull" (sjampanje?) er en god nr. 2 og den røde er heller ikke å forakte hvis man ønsker å skille seg ut. Selv om jeg er glad i blå, syns jeg blåfargen HTC har valgt ikke er "riktig".

Min søster har sølv og det tok ikke lang tid før den hvite plasten rundt kanten ble misfarget. Min kollega har den svarte og den har holdt seg mye bedre. Jeg ble faktisk litt skuffet første gang jeg holdt i en, fikk ikke premium-følelsen som alle skryter av. Aluminiumet på forsiden (oppe og nede) føltes som farget plast.

Spesifikasjonsmessig er det et meget godt kjøpt til 3000kr. I en annen tråd nevnte jeg at HTCs modeller ikke faller like mye i pris som andre mobiler (eller bruker lengre tid), så flott å se et så godt tilbud!

post-4862-0-17812600-1388595866_thumb.png

Lenke til kommentar

Skurr i høyttaler på htc one

Noen flere som har opplevd at det skurrer i høyttaleren under samtale? Det skurrer ofte, men ikke alltid, når jeg ringer noen (ringetonen skurrer) og ofte når folk snakker. Det er et sjeldnere problem under musikkavspilling osv. Det vregner liksom.

Noen?

Endret av ardilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...