dravyn Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ser HTC One er på tilbud til 3000,- 2. januar. Verdt det? Har atm en snart 3 år gammel htc desire s med div problemer. Hvor fant det?? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Elkjøp, gjelder fra kl 07:00 på torsdag Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Dessverre gjelder prisen kun for fargen sølv (så langt jeg har funnet ut). Den svarte er mye penere i mine øyne. "Gull" (sjampanje?) er en god nr. 2 og den røde er heller ikke å forakte hvis man ønsker å skille seg ut. Selv om jeg er glad i blå, syns jeg blåfargen HTC har valgt ikke er "riktig". Min søster har sølv og det tok ikke lang tid før den hvite plasten rundt kanten ble misfarget. Min kollega har den svarte og den har holdt seg mye bedre. Jeg ble faktisk litt skuffet første gang jeg holdt i en, fikk ikke premium-følelsen som alle skryter av. Aluminiumet på forsiden (oppe og nede) føltes som farget plast. Spesifikasjonsmessig er det et meget godt kjøpt til 3000kr. I en annen tråd nevnte jeg at HTCs modeller ikke faller like mye i pris som andre mobiler (eller bruker lengre tid), så flott å se et så godt tilbud! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det står på nettsidene til Elkjøp at pris endres på rød og blå i morgen kl 07:00 også, men kun på nett. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Takk for infoen. Ble en HTC One i sølv på meg, og det før jobb! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Takk for infoen. Ble en HTC One i sølv på meg, og det før jobb! Samme her Lenke til kommentar
ardilla Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Skurr i høyttaler på htc one Noen flere som har opplevd at det skurrer i høyttaleren under samtale? Det skurrer ofte, men ikke alltid, når jeg ringer noen (ringetonen skurrer) og ofte når folk snakker. Det er et sjeldnere problem under musikkavspilling osv. Det vregner liksom. Noen? Endret 2. januar 2014 av ardilla Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Samme her. Skurrer noe sinnsykt innimellom. :/ Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Om noen her er interessert i en HTC One, så vurderer jeg salg / bytte, vil tilbake til Samsung. PM om du er int. Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nå har CDON.no også satt ned HTC One til kr. 2.990,-. De har samme lave pris med alle fargene. Lenke til kommentar
ardilla Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Samme her. Skurrer noe sinnsykt innimellom. :/ Har du funnet noe system i skurringen? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg solgte HTC min pga skumringen Lenke til kommentar
ardilla Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg solgte HTC min pga skumringen Vurderte du å sende den in til rep? Jeg lurer jo på om det er noe feil, eller om det bare er slik den er, liksom. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Den er slik. Prøvd flere Lenke til kommentar
ardilla Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Den er slik. Prøvd flere Hva er årsaken, fant du ut av det? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Får dere skurring under bruk av høytaler eller ved å holde tlf til øret. Har aldri merket noe, men har den nesten alltid til øret. Forøvrig skal den neppe være slik. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Har du funnet noe system i skurringen? Nei, men det var i alle fall ikke slik til å begynne med. Ingen anelse hvorfor den skulle bli slik av seg selv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg kan ikke si jeg har lagt merke til noe skurring, så jeg må nesten anta at det ikke gjelder alle. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ikke noe skurring her heller. Lenke til kommentar
ardilla Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nei, men det var i alle fall ikke slik til å begynne med. Ingen anelse hvorfor den skulle bli slik av seg selv. Jeg la heller ikke merke til det før det hadde gått en stund. Pussig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå