Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med at mikrofonen klikker innimellom, lager høy støy og de jeg snakker med sier det høres ut som jeg er i en vindtunell. Og power knappen oppfører seg rart også, som om noe har kilt seg mellom knappen og telefonen.

Som andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Har fått et merkelig blåfilter over kameralinsen.. Er også noen merkelige striper nede i vestre hjørnet som er mørkere. Software eller hardware mon tro?

Du har fått den der ja... Kjent problem med HTC One, dessverre. Forklaringen jeg har sert er at sensoren ikke talker varmen. På min er det også slik. Når jeg starter kameraet er det OK, men etterhvert (som telefonen varmes opp) brer det blå/rosa skjæret seg utover, og etter omtrent et minutt kan jeg glemme å ta bilder.

Edit: eksempel: https://www.dropbox.com/s/3qmlvnk1vl0s2ff/2013-12-18%2018.46.29.jpg

Med tildekket kameralinse, burde med andre ord vært svart: https://www.dropbox.com/s/6wugpvtzg3ov5kv/2013-11-02%2011.15.28.jpg

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har greid å endre litt noe jeg skulle ønske å reversere. Hvis jeg er inne på telefonboken og velger en kontakt og trykker på symbolet for å sende tekstmelding åpner det seg vanligvis en boks hvor det jeg har tre valg: Hangouts, Meldinger eller Skype.

Jeg greide å velge skype for så å trykke alltid, så nå åpner telefonen skype og forsøker å sende tektmelding derfra. Noen som vet hvordan jeg får gjort om på dette?

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har greid å endre litt noe jeg skulle ønske å reversere. Hvis jeg er inne på telefonboken og velger en kontakt og trykker på symbolet for å sende tekstmelding åpner det seg vanligvis en boks hvor det jeg har tre valg: Hangouts, Meldinger eller Skype.

Jeg greide å velge skype for så å trykke alltid, så nå åpner telefonen skype og forsøker å sende tektmelding derfra. Noen som vet hvordan jeg får gjort om på dette?

Har ikke htc men er ikke dette nogenlunde likt på alle android enheter?

Prøv innstillinger>programmer>alle>skype>fjern/hak bort standard/foretrukket.

Lenke til kommentar

Har ikke htc men er ikke dette nogenlunde likt på alle android enheter?

Prøv innstillinger>programmer>alle>skype>fjern/hak bort standard/foretrukket.

Innstillinger -> Apper -> scroll ned til og velg Skype -> Fjern standardvalg

Takk til dere begge. Fant det nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...