oddeh Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 OK nå har jeg forsøkt med de fleste kjente metoder, blandt annet en kjempestor dose tålmodighet. Så nå spør jeg om at det i det hele tatt er mulig å slippe å bruke HTC Sync Manager for flytting av filer til og fra telefonen? Det er riktignok fra PC'en fra jobb som jeg sliter med å få til dette, men likevel: Jeg har installert HTC SM og kobler lystelig opp telefonen. Ingen telefon dukker opp som montert, men derimot et HTC One Kamera dukker opp. Forklar den om det er mulig?. Bruker jeg en vanlig utforsker fins som sagt ikke HTC one. Litt tungvint, men hva med å pushe gjennom android sdk? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 OK nå har jeg forsøkt med de fleste kjente metoder, blandt annet en kjempestor dose tålmodighet. Så nå spør jeg om at det i det hele tatt er mulig å slippe å bruke HTC Sync Manager for flytting av filer til og fra telefonen? Det er riktignok fra PC'en fra jobb som jeg sliter med å få til dette, men likevel: Jeg har installert HTC SM og kobler lystelig opp telefonen. Ingen telefon dukker opp som montert, men derimot et HTC One Kamera dukker opp. Forklar den om det er mulig?. Bruker jeg en vanlig utforsker fins som sagt ikke HTC one. Er det en Windows maskin, eller noe annet? Her går det i win7 Enterprise, og har ikke installert HTC sync, men lot Windows finne , laste ned og installere drivere. Jeg får opp filene på telefonen i explorer , og kan dra og slippe filer. Den kobler seg til i MTP-modus, ser der ut til. 1 Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 OK nå har jeg forsøkt med de fleste kjente metoder, blandt annet en kjempestor dose tålmodighet. Så nå spør jeg om at det i det hele tatt er mulig å slippe å bruke HTC Sync Manager for flytting av filer til og fra telefonen? Det er riktignok fra PC'en fra jobb som jeg sliter med å få til dette, men likevel: Jeg har installert HTC SM og kobler lystelig opp telefonen. Ingen telefon dukker opp som montert, men derimot et HTC One Kamera dukker opp. Forklar den om det er mulig?. Bruker jeg en vanlig utforsker fins som sagt ikke HTC one. Overføre via kabel eller trådløst? Trådløst kan jeg anbefale AirDroid. Så slipper du å installere noe på jobb PCen. Du bruker nettleser for å overføre filer. Men begge enhetene må være på samme nett. HTC One GPE er ute. Hvem her inne kommer til å oppgradere? Del gjerne erfaringer Lenke til kommentar
Locasto Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Har et ønske om å deaktivere varslingslyden for sms og e-post i et gitt tidsrom (natten) , men kan ikke se det er mulighet for det. Finnes det noen apper eller andre løsninger for dette? Årsaken er et jeg har telefonen på nattbordet og vil ikke forstyrres. Kan selvfølgelig sette den på lydløs, men da vil jeg gå glipp av ev. viktig telefonoppringing. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Har et ønske om å deaktivere varslingslyden for sms og e-post i et gitt tidsrom (natten) , men kan ikke se det er mulighet for det. Finnes det noen apper eller andre løsninger for dette? Årsaken er et jeg har telefonen på nattbordet og vil ikke forstyrres. Kan selvfølgelig sette den på lydløs, men da vil jeg gå glipp av ev. viktig telefonoppringing. https://play.google.com/store/apps/details?id=net.dinglisch.android.taskerm&hl=no Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Eller https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cabooze.buzzoff&hl=no Jeg bruker den selv, fungerer bra. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 KitKat ute til Google Edition. Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Heisann, mulig dette er tatt opp tidligere i denne tråden, men er det mulig å nedgradere telefonen fra 4.3 til den forrige oppdateringen (4.2.2?), evt. til den versjonen som var når telefonen var helt ny? Syns ordlistefunksjonen som var på telefonen når jeg kjøpte den ny var veldig bra, men nå er den blitt helt ubrukelig. Jeg vil helst ikke laste ned tredjeparts programvare som f.eks. swiftkey. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Har ikke svar på spørsmålet, men hva er problemet med ordlista? Kan ikke si jeg merker forskjell selv. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Kit Kat allerede på vei? Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kit Kat allerede på vei? Hadde vært deilig! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Tipper vi har den før jul jeg. HTC har stort sett Norden omtrent først i utrullingen (til internasjonale utgaven). Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Håper noen her inne har en løsning på dette: Når jeg surfer på teknofil/hhardware/amobil osv blir jeg stadig vekk avbrutt av en beskjed om at nettleseren blokkerer reklame. Hvordan kan jeg få den til å ikke blokkere? Finner ingenting om det i innstillingene. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har også hatt det problemet, men plutselig var det i orden. Vet ingen løsning, men en workaround er å bruke f.eks. Chrome og ikke standard nettleser. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Samme her virker som det gjelder standard nettleser og ikke chrome. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det virker som sidene fungerer hvis man deaktiverer flash under innstillinger (fjern haken ved "Aktiver Flash Player") Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Aldri hatt flash aktivert. Og jeg ser jo at reklamen er der, så skjønner ikke hvorfor de skal være så vrange. Men kan heller bruke Chrome da. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Merkelig, det gjorde susen her, men jeg testet også ut å slå desktopvisning av og på. Den sluttet å klage da den fikk lastet inn et gedigent Lefdal-banner på toppen av siden hos meg. Virker mobilsidene hos deg, f.eks m.amobil.no? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Gjorde det samme som deg med desktop visning av og på, og da kom plutselig de svære reklamene i toppen av sidene. Mobilsidene funker forresten også. Takk, da løste det seg. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Noen som har fått installert Cyanogenmod 10.2 på HTC One ? Tenker da på den automatiske installeringen ved hjelp av app og windows program. (Som beskrevet http://www.teknofil.no/artikler/vil-du-fremdeles-installere-cyanogenmod-enkelt/154640 fra teknofil.no) Prøvde på min, men får bare "Unsupported" etter at windows programmet sjekker telefonen min. Evnt en god og enkel guide for manuell installering ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå