smartphone Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg har snakket med en mobilselger idag og de ventet HTC one i butikk 17-19 april. (netcom shop) Ser flere venter inn rundt de tider, får håpe det stemmer. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Nå testet hos mobilen.no, en test som også ligger på amobil.no. One får en 6-er og anbefaling, veldig bra. Batteri får godkjent, men han sier vel mer som er negativt enn positivt. Endret 24. mars 2013 av smartphone Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Slang en bestilling på sort utgave. Forventet dato hos komplett.no er satt til 17 april! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Irriterer meg at denne ikke er 5 tommer! 1 Lenke til kommentar
twb Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Det virker som mange her ikke har fått med seg at det er flere HTC One-modeller. Første generasjon One kom i tre utgaver: One V, One S og One X, der X er flaggskipet. Så kom det en oppgradering til X som ble kalt X+, det er en helt rå telefon som gikk mange hus forbi. Siste skudd på stammen er altså One, uten noen videre betegnelse. Se dagens test her: "HTC har tapt kampen om kundene så det suser mot Samsung de siste par årene. Men HTC One er rett telefon til å snu kampen." http://www.dagensit.no/tester/article2585819.ece Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Den store utfordringen til HTC, og til Android generelt noe som også Google har uttalt er at Samsung seiler opp med et litt for sterkt merkenavn så tiden vil jo vise hvorvidt HTC selger like mye som de strengt tatt fortjener, eller om folk går rett til Samsung uansett. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) One kan "redde" HTC, men det som virkelig kan få HTC back on track er om de gjør det som alle produsenter burde gjøre mer nye telefoner; oppdatere dem med en gang Google slipper nye versjoner av Android. Hvis HTC One f.eks. får Android 5.0 2 uker etter lansering, kan de bare tjene på det. Endret 24. mars 2013 av baguett 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 One kan "redde" HTC, men det som virkelig kan få HTC back on track er om de gjør det som alle produsenter burde gjøre mer nye telefoner; oppdatere dem med en gang Google slipper nye versjoner av Android. Hvis HTC One f.eks. får Android 5.0 2 uker etter lansering, kan de bare tjene på det. De får neppe Android 5 så fort ettersom det er meningen den skal få Android 4.2 kort tid etter lanseringen. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 De får neppe Android 5 så fort ettersom det er meningen den skal få Android 4.2 kort tid etter lanseringen. Den får aldri Android 5 så fort, men det hadde vært et sjakktrekk av HTC om de gjorde det. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Den får aldri android 5 er vel sikkert nærmere sannheten:( Til android mobilprodusentene oppdaterer sine telefoner så har neste versjon der igjen blitt lansert. Det er det som skremmer meg litt med android. (Har iphone nå). Det som derimot gir meg et snev av håp, er at det sikkert er mulig å få nyeste versjon med en eller annen mod. iOS og WP er mye bedre med tanke på OS. kan hende Nokia "Catwalk" blir min neste telefon hvis vi hører noe fra nokia før htc one kommer ut. Hvis ikke, blir det nok htc one. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Samsung Galaxy SIII og Samsung Galaxy S4 skal vist få Android 5 når den tid kommer. Får håpe HTC er like oppdateringsvillig for sine toppmobiler. Endret 25. mars 2013 av DJViking Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Irriterer meg at denne ikke er 5 tommer! Jeg irriterer meg på at den ikke er litt mindre. Har nettbrett Greit å få den med seg uten å gå med dameveske. Ser så dumt ut. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Samsung Galaxy SIII og Samsung Galaxy S4 skal vist få Android 5 når den tid kommer. Får håpe HTC er like oppdateringsvillig for sine toppmobiler. Er det noen grunn til at denne ikke får Android 5? min erfaring har alltid vært at HTC har vært sjappere ute med oppdateringene enn Samsung. så denne forstår jeg ikke, og så lenge spec'en er såpass lik så er det vel kun funksjoner og HW som kan gjøre at oppdateringen ikke vil komme. Jeg så nå at det ble bekreftet at One X skulle få Sense 5, med noe fravær av funksjoner som er kun ment for HW i One. så jeg ser ikke helt hvordan man kan bare synse at denne ikke får Key Lime Pie. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Den får aldri android 5 er vel sikkert nærmere sannheten:( Til android mobilprodusentene oppdaterer sine telefoner så har neste versjon der igjen blitt lansert. Det er det som skremmer meg litt med android. (Har iphone nå). Det som derimot gir meg et snev av håp, er at det sikkert er mulig å få nyeste versjon med en eller annen mod. iOS og WP er mye bedre med tanke på OS. kan hende Nokia "Catwalk" blir min neste telefon hvis vi hører noe fra nokia før htc one kommer ut. Hvis ikke, blir det nok htc one. Kan du gi meg grunnen til at du tror at en Android versjon som ikke er lansert enda og heller ikke offisielt bekreftet, men ryktene tilsier at den kommer i mai 2013 ikke skal også bli tilgjengelig for Htc One? Jeg mener både samsung og HTC har vært klare på at deres telefoner skal oppdateres med versjonen som er minimum 12 måneder fra lanseringsdato. og med bekreftelsen at flere av fjoråretsmodeller skal få Sense 5 betyr vel at noen av disse også får oppdateringen til 5.0 og vedr oppdateringer, så ser det mer ut som at oppdateringene for HTC etter at Sense 5 kom vil kanskje komme enda raskere, siden den nå er enda mer lik Stock Android. Hele flaskehalsen for Samsung og HTC har jo vært at de må tilpasse ny android versjon med sine Launchere noe som ofte tar lenger tid enn å få den med Stock. Tatt ut fra et rykte på fingeronscreen.com http://www.fingersonascreen.com/2012/10/Android-smart-phone-Devices-Getting-Key-Lime-Pie-Update-after-jellybean.html HTC devices getting Key Lime Pie Update HTC One X, One X+ & HTC One XL HTC's dark horse One X will surely get the KLP update. One X, its sibling One XL and its upgrade the One X+ are mobile phones with great hardware and topped the list of various benchmark tests conducted on Android devices. HTC might not release a ton of phones each year but when they do release them, they tend to be spot on with what the market expects. HTC One S One S is a great phone but in some of the coutries like India, the One S has been launched with a different set of hardware and that's why we aren't sure if the One S will get an KLP update or not. HTC Droid DNA The newest phone launhced by HTC has an amazing set of hardware and a brilliant screen to go along with it. The Droid DNA will definately sell well thanks to its gorgeous 400ppi 5 inch screen and as with all manufacturers, its their priority to always support their best phones, making the Doid DNA a sure shot for the Key Lime Pie update. Endret 25. mars 2013 av Blackster Lenke til kommentar
raysv Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Er det noen grunn til at denne ikke får Android 5? min erfaring har alltid vært at HTC har vært sjappere ute med oppdateringene enn Samsung. så denne forstår jeg ikke, og så lenge spec'en er såpass lik så er det vel kun funksjoner og HW som kan gjøre at oppdateringen ikke vil komme. Jeg så nå at det ble bekreftet at One X skulle få Sense 5, med noe fravær av funksjoner som er kun ment for HW i One. så jeg ser ikke helt hvordan man kan bare synse at denne ikke får Key Lime Pie. "Selvfølgelig" vil denne få Key Lime Pie, spørsmålet er bare når Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Er det noen grunn til at denne ikke får Android 5? min erfaring har alltid vært at HTC har vært sjappere ute med oppdateringene enn Samsung. så denne forstår jeg ikke, og så lenge spec'en er såpass lik så er det vel kun funksjoner og HW som kan gjøre at oppdateringen ikke vil komme. Jeg så nå at det ble bekreftet at One X skulle få Sense 5, med noe fravær av funksjoner som er kun ment for HW i One. så jeg ser ikke helt hvordan man kan bare synse at denne ikke får Key Lime Pie. Jeg synset ikke at den aldri ville få Android 5. Ettersom jeg aldri har hatt en HTC var jeg litt bekymret over om HTC ikke ville oppdatere minst like godt som Samsung har gjort med sine Galaxy mobiltelefoner. En annen ting: Noen som vet om HTC One får en åpen eller låst oppstartslaster? Endret 25. mars 2013 av DJViking Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg synset ikke at den aldri ville få Android 5. Ettersom jeg aldri har hatt en HTC var jeg litt bekymret over om HTC ikke ville oppdatere minst like godt som Samsung har gjort med sine Galaxy mobiltelefoner. En annen ting: Noen som vet om HTC One får en åpen eller låst oppstartslaster? den var ikke ment til deg, men flere oppover i tråden her Lenke til kommentar
raysv Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 En annen ting: Noen som vet om HTC One får en åpen eller låst oppstartslaster? Alle htc sine nye kommer med unlocked bootloader, eller dvs, den er låst når du får den, men HTC lar deg åpne den Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Ny test fra dagensit.no/dn.no: One fikk 25 av 30 samme som Experia Z fikk. Experia ble omtalt som godt batteri i testen, mens One fikk "litt svakt batteri" uten at det står noe mer om det. Testeren var svært entusiastisk og sier i konklusjonen: "HTC One er den mest komplette smarttelefonen jeg har testet hittil" og "Ikke minst også Iphone-brukere, som vil føle at de har blitt fraktet et lysår inn i fremtiden med denne telefonen." Endret 25. mars 2013 av smartphone Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Lysår inn i fremtiden høres lovende ut. Sikkert smått overdrevet,men jeg tror jeg er klar for å switche. Når legger djuice disse ut for salg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå