Stokkospur Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er det flere her som ikke har fått oppdatering til 4.3? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Min telefon har nå virkelig utviklet "purple tint" problemet med kameraet. Selv i stummende mørke går bildet fra ganske ok svart, som det jo bør være, til knall rosa på ca ett minutt. Virker som om det blir verre etterhvert som den varmes opp. ? Edit, skjermdump Endret 2. november 2013 av teitur Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Min telefon har nå virkelig utviklet "purple tint" problemet med kameraet. Selv i stummende mørke går bildet fra ganske ok svart, som det jo bør være, til knall rosa på ca ett minutt. Virker som om det blir verre etterhvert som den varmes opp. Edit, skjermdump Oi, det var ekstremt ja. Aldri opplevd noe lignende på min. Levere en inn der du kjøpte den, så sender de den på service. Kanskje du får ny enhet i retur. Heldige vi i Norge med 5 år reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Tror jeg må det. Inne i litt dempet belysnimg blir det faktisk liggende som et slags slø over heler motivet hvis jeg ikke tar bilde med en gang jeg åpner kameraet. Det er en jobbtlf, så jeg må ta reklamasjon/garantispørsmål den veien. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Bestilte en HTC One i dag, og lurer litt på hvilken case jeg skal kjøpe. Noen anbefalinger? http://www.dustinhome.no/product/5010744290/coolcase-leather-wallet-with-pocket-black-htc-one/ Noen som har denne (eller en lignende) og er fornøyd? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Pakke inn den fine telefonen? Huff huff Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ikke fått noe av dette jeg heller. Gå inn på drive; Klikk øverst til høyre og da får du frem meny. Velg product tour Lenke til kommentar
Kestas Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hei jeg kjøpte en brukt htc one for en liten stund og den har kamera problemer. Vet noen hvor jeg skal levere den for å få fikset? jeg fikk ikke kvittering men som jeg forstår er reklamasjonsgarantien på 5 år? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Bør vel kunne kontakte HTC direkte, men det hadde vært en fordel om du kunne hostet opp kvitteringen eller butikk den er kjøpt fra forrige eier. Sendte en epost til HTC support ang rosaskjæret i lite lys på min tlf, og her er svaret jeg fikk: .Det du kan prøve er og ta noen bilder i lavt lys i forskjellige ISO instillinger. Kamera, instillinger. Test lavt lys med høy ISO (800). Ser du noen forskjell? Gjerne legg ved bilder. Vist det fortsatt ikke er noen forskjell ta en fabrikktilbakeinstilling. Dette vil slette alle medier og data og tilbakestille alle innstillinger fra telefonminnet. Sørg for å sikkerhetskopiere all musikk, bilder etc. før du fortsetter. Fra Hjem-skjermen, trykker du på menytasten. Trinn 2:Trykk på Innstillinger. Trinn 3:Rull ned, og trykk deretter på lagring og tilbakestil Trinn 4:Trykk tilbakestil telefon Trinn 5: klikk på Slett all data, ok , ok. Telefonen vil nå bli gjenopprettet til fabrikkinnstillinger. Håper dette hjelper, ha en fortsatt fin dag. Jeg tror ikke dette hjelper, men kan gi det et skudd før jeg ber om service. Nå som jeg vet hvordan støyen ser ut i mørke, kan jeg finne det samne igjen på bilder som er flere måneder gamle. Samme bølgemønsteret i hjørnet på dem, omtrent som om man ser på noe gjennom en tynn, nesten gjennomsiktig, rosa gardin. ? Lenke til kommentar
Kestas Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Kan noen av dere sjekke hvor mange systemspråk dere kan velge? for jeg kan velge bare norsk, engelsk, finsk, svensk og dansk Holder på å unroote mobilen 100% med hboot 1.54 Endret 6. november 2013 av Kestas Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Jeg kan kun velge de samme språkene som deg. Stock tlf, nordic edition HTC__Y13. Endret 6. november 2013 av iskaldcola Lenke til kommentar
Kestas Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Jeg kan kun velge de samme språkene som deg. Stock tlf, nordic edition HTC__Y13. Takk for så rask svar ser ut som jeg lyktes med å unroote den Endret 6. november 2013 av Kestas Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Gå inn på drive; Klikk øverst til høyre og da får du frem meny. Velg product tour Takker. Fikk nå lagt til 25GB i to år. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Takk for så rask svar ser ut som jeg lyktes med å unroote den Har du mulighet til å legge ved eventuell guide du brukte? Jeg har forsøkt det samme.. ikke like heldig som deg.. Men så har jeg windows 8.1 som vistnok har tullet det til med htc drive / fastboot adb .. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har fått et merkelig problem. I samtlige Sense apps som gallery, sms og telefon app så skjer det ingenting når jeg trykker på meny eller knapper øverst. Jeg ser at knappen respondere men det skjer ingenting. Øvrige tredje parts apper har ikke det problemet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Oi, ser ut som Elkjøp selger denne til 3495,-. Er muligens bare i Trondheim, da det stod det kun var 40 stk. edit: Ja, åpningstilbud på Tiller på lørdag ser det ut som Endret 8. november 2013 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ser ut som vi kommer til å få Android 4.4 til The One. Android 4.4 KitKat coming to the One within 90 days Lenke til kommentar
Kestas Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ser ut som vi kommer til å få Android 4.4 til The One. Android 4.4 KitKat coming to the One within 90 days Og htc one med google edition får oppdatering denne måneden her så det er ikke noe vits å kjøpe google nexus lenger )) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kjempebra av HTC med raske oppdateringer, håper de holder på minst 1 år til med det til One =) Vet noen om et diskre, men bra deksel til HTC One? Har hatt det offisielle double dip dekselet siden jeg fikk telefonen, men det er egentlig ganske dårlig, samt at det har laget store skader på telefonen (riper) i høyttalergrillene og bakpå. Det er også litt glatt å holde i. Ingen som vet om noe gummi/skinn opplegg? Helst ikke noe som du må åpne/lukke for å se skjermen osv. Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Noen her som har fått til å roote etter oppdatering til 4.3? Får følgende feil når jeg prøver å flashe recovery:c:\Fastboot>fastboot flash recovery recovery.imgtarget reported max download size of 1526722560 bytessending 'recovery' (9184 KB)...FAILED (data transfer failure (Unknown error))finished. total time: -0.000s any ideas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå