Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3555kr hos lefdal.no; http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/HTCONEBLACK/htc-one-smarttelefon-sort

Ikke det billig? Synd Android er så ustabilt, ellers hadde jeg slått til :)

Det er et kupp! En rå telefon, til en god pris. bedre enn mange konkurrenter med høyere pris.

Litt synd det er "black" edition. Har sett flere som har denne, hvor det sorte har begynt å flasse av. Derfor liker jeg sølv/alu versjonen bedre.

Lenke til kommentar

Min HTC One restartet seg selv en rekke ganger mens den lå i lomma i ettermiddag. Satser på det var fordi den lå skjevt, men jeg tviler på det.

Har også opplevd litt lugging under surfing med Chrome. Hørte på musikk med Rocket Player samtidig. Noen som vet om Chrome eller Rocket Player krever nye ressurser som forårsaker luggingen. Prøver med standard leseren.

I tillegg ble startskjermene slettet når jeg innstallerte innstillingene fra teleoperatøren. Irriterende, men muligens like mye Telenors feil.

Prøvde å reinnstallere backup, men må muligens koble til PC for å få det til? Knappen for å reinnstallere backup er inaktiv.

Lurer også på om det er mulig å sette opp et hvor ofte tlf skal synkes.

Lenke til kommentar

Prøv dette:

Jeg oppdaterte HTC One'n min til Android 4.3, via offisiell OTA-oppdatering.

Hvis du går inn på Google Disk -> Meny-knappen oppe til høyre -> Produktinnføring, vil du finne en knapp som heter "Løs inn", hvor jeg ihvertfall fikk 25GB lagringsplass i to år på Google Disk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil tippe at det fungerer på samme måte som Dropbox og Jotta. Du får en mail en måned eller to før utløp, og må da aktivere et abn på tjenesten, alternativt overføre data til et annet sted. Tviler på at de sletter med det første, men at du bare mister tilgangen frem til du betaler.

De er nok interessert i å få så mange som mulig til å betale.

Lenke til kommentar

Når det gjelder å innstallere en custom Google Edition rom. Ta en tur over til www.xda-developers.com og gå på forumet og velg underkatogorien for HTC one. Finnes både guider for hvordan å innstallere custom rom, og for å få S-Off slik at man kan endre "versjons" nummeret på telefonen, innstallere standard google Edition Rom, og få samme OTR oppdaterinene som en Google Edition variant.

Lenke til kommentar

Jeg har akuratt oppdaget en støvpartikkel som jeg er overbevist ligger PÅ linsa. Når jeg går igjennom dropbox bildene mine så ser jeg at denne partikkelen ligger på hvert bilde jeg har tatt de siste 2-3mnd. Trodde dette unibody greiene skulle forhindre slikt? Og hvordan kan jeg få vekk dette?

Takker for evt. svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...