MrMidget Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 O heilage jul :-) Ventetiden er over. OTA 4.3 installeres på min One nå :-) Veit du om den inneholder sense 5.5 ? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Da har jeg fått oppdatering på min telefon! Først en kort oppdatering som gjør den klar for hoved oppdatering. Den er på hele 675.48mb. Vi snakker da om Android 4.3 og HTC Sense 5.5. I tillegg andre ting Programvareoppdatering: 3.62.401.1 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Tror det er på tide å kjøre tilbake til stock å prøve ut denne Noen som har gått fra root tilbake til stock? Må vell ha korrekt RUU. .noen som veit hvor jeg finner det? Lenke til kommentar
Doge Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Tror det er på tide å kjøre tilbake til stock å prøve ut denne Noen som har gått fra root tilbake til stock? Må vell ha korrekt RUU. .noen som veit hvor jeg finner det? Man kan hente det fra XDA Developers og HTC1Guru Endret 24. oktober 2013 av Ryoki Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Man kan hente det fra XDA Developers og HTC1Guru Fant riktig RUU på htc1guru.. takk for link Blir nok tilbake til stock i kveld..for å teste ut stock 4.3 med sense 5.5.. Lenke til kommentar
savage25 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Man kan slå av Blinkfeed i sense 5.5 :-) Det var en velkommen feature for min del. Dessverre ser det ut til at støtte for BT 4.0 ikke er på plass enda. Min Polar H7 funker i alle fall ikke mot Endomondo. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Noe oversikt over hva som er nytt i 4.3 og 5.5? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Noe oversikt over hva som er nytt i 4.3 og 5.5? http://www.teknofil.no/artikler/dette-er-nytt-i-android-4-3/135812 1 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Noe oversikt over hva som er nytt i 4.3 og 5.5? Android Central: HTC One getting Android 4.3 + Sense 5.5 update in some European countries 1 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hey, fikk beskjed om 25 GB ekstra gratis i to år på Google Disk. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Har også fått min oppdatering til min One, men ser det rapporteres at kamera har blitt dårligere Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Nytt ikon på statuslinja, noen som vet hva det er? Har ikke lagt inn annet enn den siste OTA-oppdateringen. Endret 24. oktober 2013 av Unnamed_F Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Nytt ikon på statuslinja, noen som vet hva det er? Har ikke lagt inn annet enn den siste OTA-oppdateringen. Litt pinlig, men så plutselig at det var NFC som var aktivert :-) Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ok, så jeg er i et veiskille. Har en S3 som jeg skal bytte ut. Har sett på ulike telefoner og klarer ikke bestemme meg. Står mellom Iphone 5s, Note3, LG G2 og HTC One. Ville høre med dere om hvordan HTC One er å kjøpe idag (med tanke på fremtiden/om den holder seg ett år)? Er veldig opptatt av batterilevetid og ser at HTC´en ikke kommer best ut i forhold til dette (men er den bedre enn Samsung S3`en min?). Grunnen til at jeg kikker på HTC er at den er billigere og laget av aluminium. Så oppsummert (2 spørsmål); - Vits å kjøpe HTC One nå? - Hvordan er batterilevetiden (Jeg surfer MYE, bruker spotify - og spiller veldig lite)? Noen som kan gi erfaringer? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ser at jeg nå kan velge hvilke toggles jeg vil vise i pull down menyen, og rekkefølgen på dem. Kan ikke huske at jeg kunne sveipe over skjermen for å velge mellom hoved og frontkamera, men det kan hende det var der før også. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det kunne du fra dag 1 sveipe over kamera for og bytte mellom foran og bak altså.. Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ok, så jeg er i et veiskille. Har en S3 som jeg skal bytte ut. Har sett på ulike telefoner og klarer ikke bestemme meg. Står mellom Iphone 5s, Note3, LG G2 og HTC One. Ville høre med dere om hvordan HTC One er å kjøpe idag (med tanke på fremtiden/om den holder seg ett år)? Er veldig opptatt av batterilevetid og ser at HTC´en ikke kommer best ut i forhold til dette (men er den bedre enn Samsung S3`en min?). Grunnen til at jeg kikker på HTC er at den er billigere og laget av aluminium. Så oppsummert (2 spørsmål); - Vits å kjøpe HTC One nå? - Hvordan er batterilevetiden (Jeg surfer MYE, bruker spotify - og spiller veldig lite)? Noen som kan gi erfaringer? Har ingen erfaringer å dele, men Lefdal har denne på tilbud i kveld. Tipper jeg legger inn en bestilling før leggetid. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Nedlasting av oppdateringen går veldig tregt. Bare 7% på nesten 1 time. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er på 40% etter 1 time, men står at det bare er 20 min igjen nå Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Endelig er den her! Gleder meg til å teste denne, håper browser laggen er borte! Min lagger litt ved scrolling... Kun på den standard browseren... edit2: jeg er allerede på 70 % etter 3 min Endret 24. oktober 2013 av MadRos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå