Mr.Anki Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Noen som har testet denne? Eller har noen andre alternativer å anbefale? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 sitter svært løst på telefonen. ikke annbefalt Lenke til kommentar
sruhanse Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg sendte nylig inn min One på service. Den ble sendt til eksternt verksted, det later til at jeg fikk en ny mobil tilbake fra det eksterne verkstedet. Denne er mindre glatt enn den forrige, aliminiumen virker litt "grovere" eller tykkere. Noen andre som har sendt inn telefonen? Har samme inntrykk som deg. Sendte inn min pga misfarging av den hvite stripen. Fikk ny telefon tilbake, men virker ikke som om det er helt samme finishen på denne som den jeg sendte inn. Aluminiumen er ikke like glatt og fin som på den opprinnelige telefonen. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Noen som har testet denne? Eller har noen andre alternativer å anbefale? Jeg har hatt denne siden mai. Som nevnt over sitter den ikke spesielt godt, men til min bruk, for å beskytte skjermen i lomma, funker den greit. Det er sannsynligvis ikke noen god fallbeskyttelse. Muligheten for å bruke dekselet som støtte er kjekk hvis man f.eks vil se film, og passformen er bra. Det som ikke er så bra er at det ikke er spesielt holdbart. Lista rundt kanden har løsnet på mitt deksel, slik at man ser rett inn på "sandwichen" som utgjør lokket på dekselet - rød mikrofiber innerst, transparent plast i midten og svart plast"lær" ytterst. Ytterfilmen har også begynt å løsne i øvre hjørnet rundt høyttalerspalten. Lenke til kommentar
Taffern Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Heisann!Har nylig fått meg HTC One (hadde Htc one x+) før denne. Må si meg veldig fornøyd! Har lyst til å root`e telefon.Hvilket program vil dere anbefale til å ta backup av telefonen?Finnes det en enkel root guide på norsk noe sted?Mulig det står noe her i denne tråden, men skal ærlig inrømme at jeg ikke har lest gjennom alle de 112 sidene. Håper noen kan hjelpe meg, på forhånd takk Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Noen med noe konkret info om når en oppdatering til 4.3 vil komme? En liten artikkel på androidcentral.com sier hvertfall at den har kommet til dev. edition nå.: http://www.androidcentral.com/android-43-updating-hitting-htc-one-developer-edition Lenke til kommentar
teitur Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 HTC har vel sluttet å gi datoer på oppdateringer, men siden den er rullet ut i Taiwan og til dev-edition er det neppe lenge til. Mulig de vil rulle ut i USA først fordi de aldri fikk 4.2.2, men der har jo operatørene kontrollen (unntatt dev ed). Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Den dagen diverse datafirmaer slutter å rulle ut i USA først vil engler dale fra himmelen i sang og trompetdur... Lenke til kommentar
teitur Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Vel, siden teleoperatørene styrer med jernhånd der, er det stort sett der oppdateringene kommer sist - hvis de i det hele tatt kommer. Faktisk var norden først ute etter Taiwan da 4.2.2-oppdateringen kom til One. Da HTC Sensation fikk ICS var norden først ut, hvis jeg ikke husker feil. 2 Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Android 4.3 update for HTC One now rolling out internationally http://www.gsmarena.com/android_43_update_for_htc_one_now_rolling_out_internationally_-news-6862.php Lenke til kommentar
arokh Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Heisann! Har nylig fått meg HTC One (hadde Htc one x+) før denne. Må si meg veldig fornøyd! Har lyst til å root`e telefon. Hvilket program vil dere anbefale til å ta backup av telefonen? Finnes det en enkel root guide på norsk noe sted? Mulig det står noe her i denne tråden, men skal ærlig inrømme at jeg ikke har lest gjennom alle de 112 sidene. Håper noen kan hjelpe meg, på forhånd takk Jeg ville brukt TWRP (en såkalt custom recovery) til å ta NAND backup (full backup av systempartisjonen). Deretter kan du herje så mye du vil og deretter gå tilbake til der du var. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Android 4.3 update for HTC One now rolling out internationally http://www.gsmarena.com/android_43_update_for_htc_one_now_rolling_out_internationally_-news-6862.php Nåja, det der er dev-edition. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 http://www.amobil.no/artikler/na-far-htc-one-android-4-3/137909 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jada, men jeg har ennå til gode å se at andre enn Taiwan- og dev-utgavene har fått oppdateringen foreløpig. Syns amobil "junps the gun" her. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg er meget fornøyd med min one. Kjører Android Revolution 21.0. Har også s-off som gjør livet langt enklere. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Fikk minnekortleser i posten i dag. Greit å ha litt ekstra plass til filmer, osv. Endret 27. september 2013 av teitur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg er meget fornøyd med min one. Kjører Android Revolution 21.0. Har også s-off som gjør livet langt enklere. Anbefaler deg å legge inn AR HD 22 som kom for ett par dager siden, basert på 4.3 fra HTC også slenger du inn ElementalX med en liten overklokk og logo2menu Hadde s-off før jeg sendte inn telefonen på rep men måtte fjerne den for å få gratis reparasjon hva er fordelene egentlig? Kan ikke si jeg merket mye forskjell egentlig Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Noen som har sett noe til 4.3 som skulle vært ute nå i slutten av september? Min sier ihvertfall at det ikke har kommet noen oppdateringer Lenke til kommentar
teitur Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det var bl bare den amerikanske utviklerutgaven som skulle få oppdateringen innen utgangen av september, men resten av verden er neppe langt etter. Lenke til kommentar
Systematisk Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 sitter svært løst på telefonen. ikke annbefalt Svært løst? Hvis jeg holder i lokket og vifter ganske kraftig så sitter fortsatt telefonen fast. Det er kanskje litt for stort for min smak. Skulle gjerne brukt HTC One uten deksel, men det tåler ikke telefonen. Har allerede antydning til at svartfargen har bleknet på kantene av telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå