Svar Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg har ikke det problemet, men en kompis med en one X+ har det problemet, uten at vi har funnet ut hvorfor. Selv har jeg hatt det problemet med en iPhone, der hjalp det å reinstallere. 1 Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Er det flere enn jeg som har problemer med at man plutselig får "kun nødsamtaler" og "simkort mangler" sånn helt ut av det blå? Dette har vært et tilbakevendendene problem siden telefonen var ny, men jeg synes det har blitt verre i det siste. Er dette et problem med selve mobilen eller er det et problem med simkortet fra Djuice? Har også hatt dette problemet 2-3 ganger i det siste. Må restarte telefonen for å få den ok igjen. Har Telenor ab. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg har også hatt dette men er fabrikkibstilling løste det 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Noen som har opplevd bedre batteritid på One med en eller annen app? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen med noe konkret info om når en oppdatering til 4.3 vil komme? Lenke til kommentar
jegruslerbortogtarenøl Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg har også hatt dette men er fabrikkibstilling løste det Hva gjorde du da? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 fabrikkstilte Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er det flere enn jeg som har problemer med at man plutselig får "kun nødsamtaler" og "simkort mangler" sånn helt ut av det blå? Dette har vært et tilbakevendendene problem siden telefonen var ny, men jeg synes det har blitt verre i det siste. Er dette et problem med selve mobilen eller er det et problem med simkortet fra Djuice? Kombinasjon kanskje? Har også opplevd dette et par ganger (Telenor sim). Flymodus av/på fikser det, men det er ikke bra at den bare kan falle ut sånn. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Noen som har prøvd å bruke telefonen som fjernkontroll til Get box Mikro? Greier ikke å sende signal til boksen.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg tror i hvertfall produsenten kan være Kaon, men klarte ikke å finne modellnummer. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Noen som har prøvd å bruke telefonen som fjernkontroll til Get box Mikro? Greier ikke å sende signal til boksen.. Funker ikke på Get-boksen min heller. Lenke til kommentar
marius3003 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Funker ikke på Get-boksen min heller. Fungerer helt utmerket på min. Slet litt med å finne ut hvilket merke dekoderen var, men fant ut at det var Kaon. Når jeg valgte det så fungerer One'en som en drøm :-) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har du Get Mikro dekoderen, Marius? Lenke til kommentar
marius3003 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har du Get Mikro dekoderen, Marius? Nei..Har HDi-boksen. Men mener å ha lest at alle boksene fra Get er fra Kaon? Fjernkontrollen min fungerer ihvertfall også på HD-Pvr. Og, man kan jo bruke de faktiske GETkontrollene til HDi, hdpvr,GetBox2 og mikro om hverandre. Er nokså sikker på at alle er Kaon. Har du prøvd? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Skal teste med Kaon, prøvde kun med Pace. Var en Pace logo under dekoderen. Edit: Kaon fungerte utmerket Endret 24. september 2013 av Mr.Anki Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg fikk det til å funke. Bare velg Kaon som produsent, og følg bruksanvisning på mobilskjermen. Fungerte på første forsøk på min. Det står produsent og modell på undersiden av Get Micro-boksen Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Noen som har satt opp mobilen med altibox dekoder fra lyse? Den standard boksen, ikke PVR.. Jeg fikk signal og slikt til å fungere, men alle kanalknappene var feil.. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg sendte nylig inn min One på service. Den ble sendt til eksternt verksted, det later til at jeg fikk en ny mobil tilbake fra det eksterne verkstedet. Denne er mindre glatt enn den forrige, aliminiumen virker litt "grovere" eller tykkere. Noen andre som har sendt inn telefonen? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Noen med noe konkret info om når en oppdatering til 4.3 vil komme? Er vel snakk om at den skal rulles ut i slutten av denne mnd mener jeg å ha lest ett eller annet sted. Ingen eksakt dato husker jeg, dessverre. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Den rulles visstnok ut i Taiwan allerede, så det varer neppe for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå