Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom med forslag.. Alkohol?

 

Prøv med neglene først uten å ripe sjølvsagt, om det ikkje virker prøv hard visking med ein visk. Kan kanskje vera eit alternativ med kniv men dette ermeir risikabelt med tanke på tydelige riper. Vurder også eit slik deksel som kan dekke til om det er for mykje bry med logoen, dekselet ser også kjempelekkert ut på telefonen og er laget av HTC.

http://www.htc.com/no/accessories/htc-double-dip-flip/ <--- Deksel

Lenke til kommentar

Hvis du går inn i meldingene dine og trykker øverst i høyre hjørne så får du opp sms-innstillingene, der går du inn på lyder og endrer til det du vil ha og voilà!

 

Eureka! Takk, det var løsningen. Både tone og volum endret til noe som ikke drar døde opp av grava igjen.

 

Men altså, hva faen skal man med lydinnstillinger i andre manyer hvis de likevel ikke har noen effekt?

Lenke til kommentar

Er jo helt umulig å bruke mobiltelefonen på 4G hele dagen og forvente at batteriet skal holde. På en time hadde batteriet gått ned 10% etter at jeg slo på 4G. Selv med hyppig bruk på javazone hele dagen på 3G er det nesten ikke nok batteri igjen på kvelden.

Har vel mest å gjøre med dårlig signal på 4G inni den betongbunkersen som Spektrum er. Synd Wifi-nettet var rimelig ustabilt (som vanlig).
Lenke til kommentar

Vi kan i det minste kose oss med at HTC har bekreftet at 4.3 kommer nå denne mnd. Det blir en koselig oppdatering. Ryktene sier at den skal være noe mer strømgjerrig.

 

Noen som har prøvd å slå av BlinkFeed på hjemskjermen? Antar den spiser endel batteri iløpet av dagen, den er jo tross alt kontinuerlig på nett for å sniffe etter nyheter...

 

Noen som forresten har funnet en måte å filtrere bort folk fra den feeden? Er en del mennesker som sier mye dumt veldig ofte, som jeg ikke har behov for på hjemskjermen (men som er kjekt å lese på nettversjonen av og til)...

Lenke til kommentar

Vi kan i det minste kose oss med at HTC har bekreftet at 4.3 kommer nå denne mnd. Det blir en koselig oppdatering. Ryktene sier at den skal være noe mer strømgjerrig.

 

Noen som har prøvd å slå av BlinkFeed på hjemskjermen? Antar den spiser endel batteri iløpet av dagen, den er jo tross alt kontinuerlig på nett for å sniffe etter nyheter...

 

Noen som forresten har funnet en måte å filtrere bort folk fra den feeden? Er en del mennesker som sier mye dumt veldig ofte, som jeg ikke har behov for på hjemskjermen (men som er kjekt å lese på nettversjonen av og til)...

På tide. :-)

 

Har ikke forsøkt å slått den av da den er fin for kalenderen min, men du kan fjerne folk ved å gå til BlinkFeed -> Dra den nedover -> Trykke på de 3 prikkene til høyre -> Emner og tjenester -> Swipe til høyre og fjerne Facebook/Instagram/Twitter/HvaDuVil.

Lenke til kommentar

Vi kan i det minste kose oss med at HTC har bekreftet at 4.3 kommer nå denne mnd. Det blir en koselig oppdatering. Ryktene sier at den skal være noe mer strømgjerrig.

 

 

Kan bekrefte det.. Jeg kjører riktig nok uofisiel 4.3, men den er bedre enn noe annet jeg har kjørt. (Android Revolution)

 

Klarte å presse mobilen til 2,5 døgn med minimal bruk.

Ved normal bruk (par timer spotify, snapchat, facebook, instagram, samtaler, sms, litt surfing.. osv) så har jeg ca 30% igjen etter en hel dag med bruk.

Da har jeg også 4g aktivt konstant mens jeg er på jobb. På vei hjem+hjemme har jeg 3g eller wifi på.

 

Har litt problemer med at når jeg tar telefonen så tar det 2-3 sekunder før micen blir aktivert. Leste at noen hadde samme problem her tidligere, men klarer ikke finne igjen posten.. Noen som veit hvordan jeg kan løse dette?

Lenke til kommentar

Kjørte nettopp en ny oppdatering. Etter dette er det kun to panel/sider hvor startsiden med BlinkFeed er den ene. Alt som jeg hadde lagt på de to sidene ved siden av startsiden med BlinkFeed forsvant. Starte på nytt altså.

Er det mulig å fjerne starsiden med BlinkFeed ?

Mener dette skal gå fint hvis du installerer en ny launcher (kan anbefale Apex launcher), gjorde det selv på S4 men har ikke hatt behov for det på HTC One. Med Apex kan du lage så mange/få vinduer som du vil, fra scratch.

Lenke til kommentar

Hei.

Nå har jeg pløyd gjennom telefonen og noen runder på Google uten å bli helt klok. Hvordan i alle dager stopper jeg varslingen på htc kalenderen, vil jo bare bruke Google kalender apper, og hvordan får jeg stengt av varslingen for hendelser på min bedre halvdel sin telefon, er jo en anelse uinteressant for henne å vite nøyaktig hva jeg skal gjøre på jobb, men samtidig greit å ha begge kalenderene inne. Raske tips?

Lenke til kommentar

Jeg har et lite "problem" som irriterer vettet av meg.

Jeg jar 180.no (telefonkatalogen) installert, og på min gamle Samsung S2 gikk dette helt perfekt når noen ringte. Jeg fikk opp navnet på de som ringte (forutsatt wifi eller 3G/HSPA-dekning). Men på HTC One ligger det programmet i bakgrunnen, jeg får ikke se hvem som ringer før jeg har låst opp telefonen, og det er umulig uten å svare eller avvise anropet.

Lenke til kommentar

Jeg har et lite "problem" som irriterer vettet av meg.

Jeg jar 180.no (telefonkatalogen) installert, og på min gamle Samsung S2 gikk dette helt perfekt når noen ringte. Jeg fikk opp navnet på de som ringte (forutsatt wifi eller 3G/HSPA-dekning). Men på HTC One ligger det programmet i bakgrunnen, jeg får ikke se hvem som ringer før jeg har låst opp telefonen, og det er umulig uten å svare eller avvise anropet.

 

Jeg bruker gulesider som også er gratis og vel så bra hvis ikke bedre :)

Lenke til kommentar

 

Kan bekrefte det.. Jeg kjører riktig nok uofisiel 4.3, men den er bedre enn noe annet jeg har kjørt. (Android Revolution)

 

Klarte å presse mobilen til 2,5 døgn med minimal bruk.

Ved normal bruk (par timer spotify, snapchat, facebook, instagram, samtaler, sms, litt surfing.. osv) så har jeg ca 30% igjen etter en hel dag med bruk.

Da har jeg også 4g aktivt konstant mens jeg er på jobb. På vei hjem+hjemme har jeg 3g eller wifi på.

 

Har litt problemer med at når jeg tar telefonen så tar det 2-3 sekunder før micen blir aktivert. Leste at noen hadde samme problem her tidligere, men klarer ikke finne igjen posten.. Noen som veit hvordan jeg kan løse dette?

GE utgaven? Jeg prøvde den men TB klarte ikke å forstå backupen min, så da bar det tilbake til 4.2

Ser nå de har kommet med en 4.3 ikke GE, den har jeg dog ikke prøvd nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...