Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Er det ikke noe lavt volum på One? Både meldingslyd og vekkelyd står på laveste, likevel står jeg i senga når den begynner å gaule og meldinger høres litt ut som om det er skikkelig akutt, særlig om det er stille hjemme og en sitter i egne tanker. Å få av vibrasjon på meldinger og vekking hadde også vært en fordel...

 

Kunne ikke vært mer enig. Spesielt ang. vibrasjon, dette stål dekselet som rister på nattbordet midt på natta har blitt til en plage. Finnes sikkert en app som gjør det mulig og endre vibrasjon? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere kan jo bare slå av vibrasjon ved å trykke ned på volum knappen så "note med strek over" ikonet kommer opp, da vibrerer den ikke.

 

Ja, riktig at vibrasjonen da er av. Men da er også lyden av.

Vil gjerne ha et lite pip, men ikke en jævla bjelle med tilhørende risting av husveggen. ;-)

 

Forresten, nå har jeg endret på meldingslyden, dvs prøvd på. Den står med den nye lyden, men når det kommer meldinger er det fortsatt den gamle som høres. Reboot required? Hello windows?

Lenke til kommentar

@JVMyhre det er en instilling ett sted for at den skal ringe høyre vist telefonen ligger i en veske, lomme ol. Min ringer høyt og ringer så lavere når jeg plukker den opp.

 

Holder meg til 4.2.2 enda, prøvde meg på 4.3GE men Titanium backup ville ikke kjøre tilbake backup.

 

Ellers synes jeg dette er en fin app, spesielt for oss som kommer fra iOS

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cabooze.buzzoff

Endret av Svar
Lenke til kommentar

 

Ja, riktig at vibrasjonen da er av. Men da er også lyden av.

Vil gjerne ha et lite pip, men ikke en jævla bjelle med tilhørende risting av husveggen. ;-)

 

Forresten, nå har jeg endret på meldingslyden, dvs prøvd på. Den står med den nye lyden, men når det kommer meldinger er det fortsatt den gamle som høres. Reboot required? Hello windows?

 

Det er typisk "profil" løsning du trenger, altså forskjellige lydprofiler, som styrer akkurat dette, det er vel noe vi hadde på de "gamle" nokiatelefonene, du kan se på apps som Profile widget som kan løse dette for deg.

 

vedr. meldingslyder, så er det dessverre sånn at noen sms'apper har egne lyder, så de må overstyres derifra hvis det ikke ligger at den skal velge default. jeg har ofte en egen meldingslyd på go'sms sånn at "standardlyden" for andre programmer blir annerledes enn for sms, så vet jeg hva jeg har "fått"

Lenke til kommentar

 

Det er typisk "profil" løsning du trenger, altså forskjellige lydprofiler, som styrer akkurat dette, det er vel noe vi hadde på de "gamle" nokiatelefonene, du kan se på apps som Profile widget som kan løse dette for deg.

 

vedr. meldingslyder, så er det dessverre sånn at noen sms'apper har egne lyder, så de må overstyres derifra hvis det ikke ligger at den skal velge default. jeg har ofte en egen meldingslyd på go'sms sånn at "standardlyden" for andre programmer blir annerledes enn for sms, så vet jeg hva jeg har "fått"

 

Takk for svar, men alt om profiler og sms på telefonen er originalt. Sms-lyden lar jeg likevel ikke endre. Ser vel ingen annen råd nå enn å ta en tur i butikken og høre der.

Lenke til kommentar

 

Takk for svar, men alt om profiler og sms på telefonen er originalt. Sms-lyden lar jeg likevel ikke endre. Ser vel ingen annen råd nå enn å ta en tur i butikken og høre der.

Hvor endret du sms-lyden?? Min spiller av min valgte lyd når jeg får sms.. Gikk inn i sms-appen og innstillinger og endret lyden der..
Lenke til kommentar

Hvor endret du sms-lyden?? Min spiller av min valgte lyd når jeg får sms.. Gikk inn i sms-appen og innstillinger og endret lyden der..

 

Gikk inn i profiler og i lyder. Det står samme lyd selvsagt, men det er ikke den lyden som spilles når det kommer en melding. Ikke volumet er rett heller.

Lenke til kommentar

 

Gikk inn i profiler og i lyder. Det står samme lyd selvsagt, men det er ikke den lyden som spilles når det kommer en melding. Ikke volumet er rett heller.

Hvis du går inn i meldingene dine og trykker øverst i høyre hjørne så får du opp sms-innstillingene, der går du inn på lyder og endrer til det du vil ha og voilà!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...