Vallhall Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Kommer android 4.3 til One? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 yup, i september i usa ihvertfall. så litt senere for oss andre Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Min søster lurer på om hun skal kjøpe seg en HTC One, noen som har erfaringer? Er det noen kjente feil slik som feks wifi feilen på htc one x? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Er nå bare og lese litt i denne tråden Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Tenkte kanskje noen hadde et oppsumerende svar så jeg slapp lese hele tråden Lenke til kommentar
b00n Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Latskap Enkelt og greit så er den en helt fantastisk telefon med litt for dårlig batteri, men holder stort sett ut dagen. Kamera er meget bra, men irriterer av og til når det er for godt lys at alt blir for overeksponert. Ellers så tar det Meget gode bilder og HDR funksjonen og mulighetene generelt du har med kamera er i toppklasse. Den er lynkjapp i meny'er og surfing går som en lek. 8/10 er min karakter til HTC One Endret 28. august 2013 av b00n Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 bestilt meg battery case til htcen min, det blir saker det Lenke til kommentar
OleKB Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har hatt mobilen i 2 uker, veldig god tlf! Har ikke hatt noen problemer med den, batteriet holder helt til kvelden kommer og da lader jeg alltid tlf hele tiden! Kamera er helt perfekt, ikke noe å utsette på mobilen! Bortsett fra at du må huske å oppdatere den med en gang, det visste ikke jeg så hadde litt småbugs i starten, men det var ting som ble fikset i 2 oppdateringer Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hadde samme problem, det er på grunn av proximity-sensoren (de to svarte prikkene øverst til venstre på telefonen). Den skal detektere om noe er i nærheten av telefonen eller ikke, som f.eks når du legger telefonen inntil øret. Last ned "android sensor box" og sjekk proximity sensoren der etter å ha opplevd problemer. Hvis sensoren ikke oppfører seg som du skal kan det hende du må kalibrere den. Om du ikke er redd for å roote telefonen din kan du prøve fiksen jeg postet på xda forum: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=44872536&postcount=206 Har aldri forsøkt å roote før, da jeg kun har hatt iPhone av smarttelefoner hittil. Dette høres jo ut som en garantifeil om sensorene ikke fungerer som de skal? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Svært bra telefon, trist med batteriet. Men jeg har klart å lure den til 2 døgn standby, med lite bruk og få samtaler. Skjermen og kamera er best i klassen. Lyden er topp med skikkelige hodetelefoner. Blinkfeeden hater jeg, så det første å gjøre var å bytte startskjerm til en egenkomponert. Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 One er en nydelig tlf, og meget bra på aller det meste. Kjøpte en MHL kabel og koblet opp mot TVn, å bildene som er tatt av One imponerte svært på min Pioneer kuro full hd, for å si det slik er jeg overbevist over at DLRS kamera ikke ville sett særlig bedre ut. Angående ytelse syns jeg ikke One imponerer særlig. Jeg har også en Note 2 som ikke er full hd, men likevel forventet jeg at nyere og grafikkintensive spill kunne spilles med en bedre framerate på One enn Note 2, men der tok jeg tydeligvis feil Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har bestilt den HTC flip dip casen. Håper den er fin. Har imidlertid et problem. Ser ut til at telefonen mister kobling med simkortet. Et simkort-ikon kommer i statuslinjen øverst, i tillegg til en X over grafen som viser mobildekningen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 skjer med min nå og da også Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Har fått problem med at den av og til ikke slår på skjermen igjen når jeg tar den bort fra øret etter en samtale, men er ellers veldig fornøyd. Batteriet varer stort sett to dager, men så spiller jeg heller ikke på den. Bruker Snapdragon BatteryGuru som hjelper litt. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xiam.snapdragon.app&hl=no 1 Lenke til kommentar
arokh Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Har aldri forsøkt å roote før, da jeg kun har hatt iPhone av smarttelefoner hittil. Dette høres jo ut som en garantifeil om sensorene ikke fungerer som de skal? Det er godt mulig. Sensorene fungerer i utgangspunktet som de skal, men kan se ut som enkelte telefoner er feilkalibrert og det gjør at software delen etterhvert slutter å funke. Prøv å kjør en garantisak da se om du får ny. Selv har jeg konvertert til Google Edition, så har mistet garantien tror jeg. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Spørsmål: Når eg bruker øreproppene eller hodetelefoner generelt, så vil det når eg dobbelklikker på knappen på som player å vera på ledningen ringe til forskjellige kontakter. Veit nokon av dykk korleis ein endrer dette til å pause, ext track, previous track? Tusen takk. Mvh Eirik Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Kanskje med appen som er beregnet til "Pressy"? http://www.teknofil.no/artikler/denne-knappen-er-en-kjempesuksess-pa-kickstarter/136927 Den kommer ikke i salg før om noen måneder, men kanskje appen, eller en tilsvarende er ute allerede? Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Spørsmål: Når eg bruker øreproppene eller hodetelefoner generelt, så vil det når eg dobbelklikker på knappen på som player å vera på ledningen ringe til forskjellige kontakter. Veit nokon av dykk korleis ein endrer dette til å pause, ext track, previous track? Tusen takk. Mvh Eirik https://play.google.com/store/apps/details?id=se.jays.headsetcontrol har mulighet til å overstyre redial funksjonen på dobbeltrykk. 1 Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg har en One X fra før, jeg sliter veldig med å bruke noen type hodetelefoner. jeg har hatt både sennheisere og JBL som etter en stund bare slutter å fungere og da må jeg laste ned en app som får den til å fungere, er visstnok et problem med One X og da får jeg ikke sått på Beats heller. så spørsmålet mitt er om HTC ONE sliter med samme problemer? er det noen som har opplevd at telefonen ikke "merker" at hodetelefonene er plugget inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå