Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, han knakk den ikke direkte i to, men bøyde den ganske solid.

Han brukte først enden på et bord for å få en liten knekk i telefonen, så tok han resten med håndmakt.

Endte ihvertfall med en rimelig død telefon. Ganske kjiipt med rare mennesker man ikke har sett før i sitt liv gjøre sånt. Kommer garantert ikke til å snakke med fremmede på verken tog, buss eller t-bane mer i fremtiden, hehe

 

Simkort overlevde, så det var bare å kjøpe ny telefon

 

 

 

Håper da virklig at det ikke er du som må betale for ny telefon. at din hissige medpassasjer må ta regningen!!!!

Endret av dopus
Lenke til kommentar

Hvor god batteritid har dere? Min varer såvidt en dag med normal bruk

Etter oppdateringen til 4.2.2 har jeg slitt med dårlig batteritid ved vanlig bruk (surfing, sms, ringing og litt ingress). Har hatt en app, htc backup, som har tømt den for strøm. Etter den lille oppdateringen som kom i går ser det bedre ut. Har etter 12 timer fortsatt 60% igjen

Lenke til kommentar

Noen viderekomne her som har tatt en CWM/TWRP "nandroid" backup av sin Telenor HTC One?

 

Har konvertert til Google Edition, men glemte å ta en full flash backup av telefonen så jeg kan flashe tilbake i tilfelle jeg skulle trenge service eller noe en gang.

 

Vært fint om noen kunne ta en nandroid backup av en telefon som er "factory reset" :)

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med at lyden når jeg snakker med folk går "opp og ned" konstant, jeg kan høre noen ord helt klart og tydelig, så blir det plutselig som om de er langt unna telefonen sin og jeg hører såvidt hva de sier / hører ikke hva de sier, før den går opp igjen til normalt og jeg klarer å høre de igjen. Begynner å bli veldig irriterende, noen som har samme problem, eventuelt som har løst det?

Lenke til kommentar

Ang. programguide / fjernkontroll.

 

Problemet mitt er at dekoderen ikke går til programmet jeg velger. Si at jeg vil se på The Simpsons, som står på programoversikten. Jeg trykker på den, men ingenting skjer. Jeg måtte også sette opp alle knappene til dekoderen manuelt, og det er sikkert derfor dette ikke fungerer?

 

Noen som bruker denne dekoderen fra Canal Digital, som har fått dette til å fungere?

Lenke til kommentar

Noen andre som "sliter" med at telefonen ikke snapper opp hva man sier i førsten av en samtale? Hvis jeg svarer ved å dra det grønne ringe-symbolet opp mens telefonen fortsatt er i hånden, fører den til øret og sier "hei" hører ikke motparten dette, virker som den starter samtalen ufattelig tregt. Aldri hatt dette problemet på noen av iPhonene jeg har hatt opp igjennom årene.

Annet "problem" er også at telefonen ikke slår på skjermen igjen etter samtale. Det vil si hvis jeg er i en samtale og blir nødt til å trykke inn et valg på tastaturet i løpet av samtalen skjer det ofte at telefonen bare forblir svart og jeg må trykke på åpne/låse-knappen på toppen. Dette skjer også etter en samtale er avsluttet. Om jeg skal ha noen mulighet for å legge på en samtale må jeg trykke på åpne/låse-knappen for så å trykke på "avslutt". Også en svakhet jeg synes telefonen generelt sett ellers er for rask til å slite med.

Lenke til kommentar

Hadde samme problem, det er på grunn av proximity-sensoren (de to svarte prikkene øverst til venstre på telefonen). Den skal detektere om noe er i nærheten av telefonen eller ikke, som f.eks når du legger telefonen inntil øret. Last ned "android sensor box" og sjekk proximity sensoren der etter å ha opplevd problemer.

 

Hvis sensoren ikke oppfører seg som du skal kan det hende du må kalibrere den. Om du ikke er redd for å roote telefonen din kan du prøve fiksen jeg postet på xda forum: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=44872536&postcount=206

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...