OddZen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Hei, hei, alle sammen! Jeg går Geografi 1 året, og regner med å ta en bachelor, og muligens gå videre på master i Geologi. Men på bacheloren har jeg 60 frie studiepoeng jeg vil bruke til å skaffe meg et annet undervisningsfag så jeg har mulighet til å undervise hvis det skulle bli aktuelt en gang. Så da har jeg kommet fram til at det er 2 fag jeg kunne tenkt meg å tatt, det ene er Naturfag og det andre er Idrett. Det eneste jeg finner i Bergen er et elendig årsstudium på nat/mat fakultetet og der må man ha matte og fysikk for å kunne starte, noe jeg ikke har. Det er ganske latterlig hvis det ikke er andre muligheter til å få tatt et av disse to fagene i Bergen. Så da tenker jeg at det er muligens jeg som er helt elendig til å leite, og da trenger jeg hjelp av dere. Er det noen av dere som har tatt, eller kjenner til en mulighet for meg å få tatt et av disse to fagene i Bergen? Tusen takk for all hjelp =) Endret 19. februar 2013 av OddZen Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Ingen som har noen ideer? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå