Gå til innhold

[Løst] Harddisk har tilsynelatande blitt tom/raw. MBRLister vedlagt

thamule

Anbefalte innlegg

Hei

Har oppgradert wil Windows 8 og støtte på mange problem på veien. Måtte faktisk strømmen til datamaskina for å få den av, og det kan vere då dette har skjedd.

1 av harddiskane mine er tilsynelatande tom i diskbehandling. Legg ved printscreen. post-48609-0-90440700-1361292334_thumb.jpg

Bokstav F. Tidlegare namn var Media 5

Kan jo selvfølgelig hende at eg har vore uheldig då eg skulle installere, og at eg har formatert den sjølv. Men det tvilar eg på.

Legg ved MBRlister-filer. Eg prøvde å sjå på dette sjølv. Men eg forstod lite, og torer ikkje begynne på eiga hand. Det er ingenting på harddisken som er kritisk viktig. Men eg ønskjer sjølvsagt å redde mest mogleg.

Nokon som kan hjelpe meg med kva som har skjedd her? Kva program eg evt bør bruke?

BPB0list.txt

BPB1list.txt

BPB2list.txt

BPB3list.txt

BPB4list.txt

BPB5list.txt

MBRlist.txt

Endret av thamule
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en GPT disk. MBRlister kan ikke si så mye om denne, men det den kan vise ser OK ut. Altså ligger problemet på et annet nivå enn det helt grunnleggende.

Har ingen erfaring med gjenoppretting av GPT. Mulig at det ikke er noe forskjell fra en MBR disk. Det er vel bare å prøve med Recuva, Active File Recovery, GetDataBack, og lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...