AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg har i lang tid likt en jente som studerer i utlandet (dvs. hun er hjemme bare noen få ganger i året, men hun kommer hjem nå for godt om noen måneder). Hver gang hun har vært hjemme har vi kysset litt på fest osv, vi er for øvrig begge i midten av 20-årene. Jeg er en type som må få ting rett ut; så sist gang hun var hjemme (på fest) spurte jeg henne om hun var interessert. Enkelt og greit. Jeg tenker ekstremt mye på henne (uten at hun vet det), men jeg sa til henne at jeg ville vite om hun var interessert, og at dersom hun sier "nei" så hadde det vært veldig behagelig fordi da slapp jeg å tenke noe mer på det, men at jeg selvfølgelig håpet at hun var det. Hun sa at hun var interessert (i at det skulle skje noe mellom oss) og at hun synes jeg var veldig kjekk. at vi hadde så bra kjemi og bla bla bla. Her kommer spørsmålet mitt; hun sa dette sist før hun dro (hun dro dagen etter festen), og jeg lurer på om dette er sånn klassisk jente-greier hvor de sier-noe-men-ikke-mener-det-siden-det-var-tross-alt-i-fylla-opplegg. Vi var vel begge to sannsynligvis ikke mer enn brisne, ingen av oss drikker sinnsyke mengder på fest/vors. Jeg snakket med henne litt på face et par dager etterpå og da sa hun at hun hadde hatt hygget seg den kvelden osv og hadde det veldig gøy, men snakket ikke konkret om hva som ble sagt. Pleier jenter vanligvis å si sånne ting uten å mene det? Hvor mye kan man stole på hva folk sier i "fylla"? Jenter (om dere finnes her på forumet), her har dere muligheten til å belyse en nysgjerrig sjel (dere gutter også, selvsagt). Anonym poster: 0e44a63028dba906f2d2e5a3aad75856 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jenter mener det de sier. Det hender bare at de angrer seg etterpå. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg tror hun var høflig, og ikke la noe mer i ordene, enn at du skulle slippe å føle deg dum Lenke til kommentar
Populært innlegg Rudde Skrevet 19. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. februar 2013 Jenter mener det de sier. 22 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 De tror de mener det de sier i øyeblikket, er kanskje mer riktig. Men når festen er over, angrer de på at de sa det de trodde de mente. 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg tror hun mente det hun sa ja. Men som er nevnt over her, så angrer man seg veldig lett for det man sier. Jeg er flink til å svare på ting i øyeblikket og angrer etterpå. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 De tror de mener det de sier i øyeblikket, er kanskje mer riktig. Men når festen er over, angrer de på at de sa det de trodde de mente. He he. "Neida, det er ingenting!" "Bare dra på fest med kompisene dine duu" 2 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Er det ikke et uttrykk som sier noe ala at det finnes kun to typer mennesker som sier sannheten, små barn og fulle mennesker? 1 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 He he. "Neida, det er ingenting!" "Bare dra på fest med kompisene dine duu" Haha, this ^ TS: Kan like mye bety det ene som det andre. Hun visste at hun skulle bort dagen etter og kunne si noe sånt uten konsekvenser, eller så er det sannheten. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Slutt å tenk. Seriøst, du kommer til å ødelegge for deg selv. Som jeg liker å si: "ASSUME ATTRACTION. GET LAID". 2 Lenke til kommentar
MonsterTurbine Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 De tror de mener det de sier i øyeblikket, er kanskje mer riktig. Men når festen er over, angrer de på at de sa det de trodde de mente. Agreed. Jenter er jo mye mer interessert på fylla enn ellers. Og som Zarac sier så sier de kanskje ting litt alkohol i blodet får dem til å tro at de mener, men etterpå angrer de på det de sa de trodde de mente. Vil påstå gutter er like interessert hele tiden, men tør kanskje å vise det mer på fylla. Jenter gir jo tydeligvis faen inntil de drikker. Eller så bare skjuler de det jævlig godt. Eller så er jeg jævlig lite attraktiv før de tar ølbriller på 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Folk har som oftest mye lettere for å si det de mener på fylla, men barrieren for å lyve og skrøne er også lavere 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 TS her, glemte å gi en update på denne. Vi er i dag sammen (og har vært, i flere måneder), så til alle dere som opplever at jenter sier lignende ting i fylla; det kan hende det ender bra - som i mitt tilfelle Anonymous poster hash: a63d3...ba3 9 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Man sier ofte det man mener i fylla ja, fordi sperrene som vanligvis hindrer en fra å si det er borte på grunn av alkoholen. Avhengig av hva man har sagt, så kan man komme til å angre det også om man til vanlig føler at det er en grunn til at man ikke sier det. Det å si at man liker noen er da ikke noe farlig, men til vanlig kanskje man er redd vedkommende ikke er interessert tilbake? Så koselig at dere er sammen og har vært sammen ei stund da, da gikk det jo veldig bra med din historie - gratulerer! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 jeg blir hvertfal veldig ærlig i fylla på godt og vondt.... Iblant mer ærlig enn hva jeg liker! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg er flink til å si alt mulig når jeg er edru, så hjelper ikke å være full! Noen ganger synes man det er en god idé å ta opp noe i fylla også, fortelle hva man tenker om det - dette er stort sett ikke lurt. Fylla er ikke tiden for alvorlige diskusjoner Men ja, folk sier jo som regel det de mener, uten filter. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det kan godt være at hun ikke er helt sikker enda, men ved å si at hun var interessert så kjøpte hun seg litt mer tid til å bestemme seg. Da gått utifra at om hun sa "nei" eller "vet ikke", så ville du bare droppet hele greia. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jenter mener det de sier. Det hender bare at de angrer seg etterpå. Nei, jenter mener av og til det di sier, stort sett det motsatte. Vi finner det bare aldri ut før det er for sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg