homeboy1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hei. Jeg har en e-post adresse med et barnslig navn som jeg har hatt siden jeg fikk MSN for første gang, og jeg vil gjerne endre navn på denne. Men jeg finner ikke ut hvordan. Dette er en hotmail adresse. Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Tenker du på selve adressen: navnher@hotmail.com Eller mener du det navnet som dukker opp i "fra"-feltet hos den du sender mail til? Lenke til kommentar
homeboy1 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Tenker du på selve adressen: navnher@hotmail.com Eller mener du det navnet som dukker opp i "fra"-feltet hos den du sender mail til? På selve adressen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Den kan naturlig nok ikke "endres", men du kan jo alltids skaffe deg en ny. Lenke til kommentar
homeboy1 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Den kan naturlig nok ikke "endres", men du kan jo alltids skaffe deg en ny. Hm.. Er det mye jeg må endre da? Feks forskjellige brukere jeg har? Alt fra diskusjon.no, proteinfabrikken osv? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Du kan gå inn på profilen din på disse stedene og endre til den nye adressen hvis du vil. Ellers kan du ta vare på den gamle i tillegg... Lenke til kommentar
homeboy1 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Du kan gå inn på profilen din på disse stedene og endre til den nye adressen hvis du vil. Ellers kan du ta vare på den gamle i tillegg... Okei, flott! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Skaff ny. Kanskje du bør endre diskusjon.no navn? For de tilbyr faktisk ending av navn. Lenke til kommentar
homeboy1 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Skaff ny. Kanskje du bør endre diskusjon.no navn? For de tilbyr faktisk ending av navn. Liker du ikke navnet mitt? hehe Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Litt spesielt navn når du spør om det du spør om ja.. Lenke til kommentar
homeboy1 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Litt spesielt navn når du spør om det du spør om ja.. Rudde er litt spesielt og Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Rudde er litt spesielt og Rudde er egenoppfunnet, homeboy har en universal betydning. Kan love deg at e-posten min ikke ser slik ut Kjører streng e-post: for@etternavn Lenke til kommentar
HenningSkj Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Rudde er egenoppfunnet, homeboy har en universal betydning. Kan love deg at e-posten min ikke ser slik ut Kjører streng e-post: for@etternavn Hvordan får man [email protected]/net/no/info/org ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Man kjøper seg et domene. Lenke til kommentar
SiljeM Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 TMB skrev (På 19.2.2013 den 16.05): Tenker du på selve adressen: navnher@hotmail.com Eller mener du det navnet som dukker opp i "fra"-feltet hos den du sender mail til? Jeg sliter med det som kommer i «fra»-feltet, lagde meg et nytt navn når jeg var liten og har prøvd alt mulig men får ikke byttet det. Vet du hvordan? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 SiljeM skrev (På 24.3.2022 den 22.06): Jeg sliter med det som kommer i «fra»-feltet, lagde meg et nytt navn når jeg var liten og har prøvd alt mulig men får ikke byttet det. Vet du hvordan? 9 år siden jeg skrev det der, hehe 😅 Hva slags e-post har du da? gmail, hotmal, noe annet? Lenke til kommentar
SiljeM Skrevet 29. mars 2022 Del Skrevet 29. mars 2022 Oi gud, jeg bare søkte opp og kom inn på den her jeg hahah. men har gmail Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 29. mars 2022 Del Skrevet 29. mars 2022 (endret) Det gjør du under «personlig informasjon» i google-kontoens innstillinger. (Navn) Endret 29. mars 2022 av D0vendyret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå