Arodem Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Men spiller du det strupes Xbox Live-kontoen din. Les hele saken Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Desverre har piratene slaktet nye gears.. Ting som et score system etter banene.. Spillet føles for arcade aktig.. 1 til 2 minutts "level" som bryter opp historien.. En haug med Horde levels der man bare holder stand mot fiender. Spillet føles ikke ut som et fullstendig spill men som et episode basert spill. Bare noen av komentarene jeg fikk. Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Kontrollene er forandret tikka det nettop inn hær.. Y skifter man våpen med hold ned LB kaster man granater... Hvorfor forandre på hva gears kontrollene var? Endret 19. februar 2013 av samco Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 At dette spillet ble lekket er veldig bra for min del. Det betyr at jeg kan få bekreftet ryktene rundt spillet før jeg forhåndsbestiller. Og sånn som nyhetene er nå kommer jeg ikke til å kjøpe det. Takk til piratene, I guess? 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Dette spillet begynte å gå feil vei etter forgjengeren. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Gadd ikke å spille ferdig det forrige Gears spillet..så dårlig synes jeg det var. Hadde jo håpet dem ville ta seg opp igjen. Men om det stemmer hva folk som har spilt det nå skriver så er Gears dødt for meg. Var egentlig det for lenge siden Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Veldig synd hvis det eneste store eksklusive spillet X360 har i år viser seg å bli middelmådig. Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Blir spammet med bilder fra en ex live bud ... Weapons skinns ser ut som en creator. Caracter creator med skinns for armor.. Wtf pink rabbit og shark skinns? heregud... 11 karakterer pluss 5 låste i select menyen ... Tar ikke spoilere ang historien blir litt synsing pga bildene jeg får men det er flere historier muligens pr karakter som sofia og paduk som er nye i gears universet. Endret 19. februar 2013 av samco Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 For meg har Gears-serien havarert. 1'rn var kanon konge, både story og multiplayer. Selve spillet ga noen helt nytt. Så kom 2'rn, som igrunn var kun nedslaktning og voldsorgie for min del. 3rn plukket jeg opp for 50kr, og var fornøyd nok med investeringen.. 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Microsoft forbannet? Ja, det var helt sikkert noen som hacket seg inn hos utgiver og fant alle filene til spillet og lastet det ned til seg selv. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Desverre har piratene slaktet nye gears.. Ting som et score system etter banene..Spillet føles for arcade aktig..1 til 2 minutts "level" som bryter opp historien..En haug med Horde levels der man bare holder stand mot fiender.Spillet føles ikke ut som et fullstendig spill men som et episode basert spill.Bare noen av komentarene jeg fikk. Bulletstorm hadde score system. Men igjen det er jo ett helt annet spill... Hadde nå heller People Can Fly jobbet med en 2er der enn ett random Gears of War spill som jeg som stor fan av serien egentlig ikke vil ha da jeg er rimelig sikker på det blir dårlig/enda mer melking.. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Bulletstorm hadde score system. Men igjen det er jo ett helt annet spill... Hadde nå heller People Can Fly jobbet med en 2er der enn ett random Gears of War spill som jeg som stor fan av serien egentlig ikke vil ha da jeg er rimelig sikker på det blir dårlig/enda mer melking.. Det solgte ikke nok, vettu. Da er det mye bedre å safe med en gammel IP. Grøss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå